Zmiana z 50ccm na 80ccm

Witam, mam skuter (tylko proszę się nie śmiać że chinski) kingway coliber i chciał bym do niego wsadzić cylinder 80ccm i nie wiem co jeszcze będzie konieczne. Czy mogli byście mi powiedzieć a najlepiej dać linki z allegro co muszę jeszcze wymienić oprócz cylindra ? Za pomoc będę bardzo wdzięczny.

w 4T tylko cylinder i będzie śmigał :slight_smile:

tak to jest 4t a gaźnik albo sprzęgło nie muszę wymieniać ?

4t nie generuje mocy i wszystkie części też wytrzymają choć wymiana byłą by mile widziana :stuck_out_tongue:

a jakie jest v-max na 80ccm ?

nie wiem może 90

ale ja to muszę wiedzieć na pewno czy reszte częsci wytrzyma

Kurde do 4T części są tanie więc jak coś walnie to wymienisz wtedy bo co ci da że od razu jak stare części będą leżeć

no a czy na starym gaźniku z 50ccm 80 będzie mogła rozwinąc maxymalną moc ?
a jak ze spalaniem ? dużo wzrośnie ?

Gaźnik Dell’orto 19
Ale na twoim miejscu zdecydował bym się na cylinder 50 sport albo zwykłą 70 bo seryjny wał może nie wytrzymać tego cylindra
I od razu przyało by się wymienić tłumik na sport


Chłopie opanuj się… Co ty piszesz. On gada o 4t a ty mu wywalasz oczęściach do 2t… Debili trzeba tępic. Za 15 dni dopiero zaśmiecisz forum ponownie :wink:

a jakieś najtańsze wyjście ? a duża jest różnica w mocy i w v-max między 65 a 80 ccm ? czy opłaca się dokładać do 80 ?

Jeśli chcesz mieć większy v-max
To wymień przede wszystkim Tłumik na sport, Wariator i Sprzęgło

Matt1993, przecież to 4t to wal nie walnie przy 80 w 4t cylki nie kreco takich obrotów jak 2t do cylka 80 ccm zmień glowice i mozesz wario i sprzeglo i gaźnik zeby wycisnac max z tego zestawu

no dobra to już wiem, a teraz powiedzcie mi czy dla zwykłego użytkownika do zwykłej jazdy opłaca się wkładać kase w 80ccm ? czy lepiej w 65 ? duża jest różnica w prędkości i w mocy ?

w prędkości może nie ale w przyśpieszeniu i w mocy duża jak na 4T

65 nie odczujesz różnicy

80cc na seryjnych częśiach pojedzie max 80km/h nic nie musisz wymieniać, bo wszystkie części wytrzymają :slight_smile:

Mam kolegę, który miał zippa smarta, a tam… konkretny tun :stuck_out_tongue: Czyli cylinder 80, gaźnik bdj. 22 (nie jestem pewien, ale na pewno ponad 20), wariator, pasek. I może wielu to zaskoczy ale szedł spokojnie na koło :shock:

Zapewne zaraz co niektórzy wyskoczą z tekstem że chińczyk, nie możliwe itp. Ale uwierzcie mi tak było :smiley:

Pozdrawiam
Revo_70 :sunglasses:

mi się też wydaje że 4T w życiu na koło nie pójdzie :slight_smile:

No to ja już sam nie wiem czy 65 czy dokładać do 80 ccm

w 65ccm do 4T nie opłaca się inwestować skoro nie odczujesz różnicy zakładaj 80ccm wtedy coś odczujesz chociaż nie dużo… bo jest to 4T nie oszukujmy się nie zrobisz z tego demona prędkości … kolega ma w chińskim 70ccm to fakt trochę go katuje i docierać też nie docierał dobrze to kolega 50ccm seryjnym keewayem huraganem go dyma =) Według mnie najlepiej było by zainwestować w jakiś silnik np. … horizontal wtedy już będziesz mógł zrobić z niego potworka :stuck_out_tongue: