Witam , mam pytanie ile wlać oleju do przekładni oraz ile do silnika ? pozdrawiam
przkladnia i silnik smaruje sie tym samym olejem i wlewasz w jednym miejscu to nie skuter,800ml jak such przy wymianie 700ml.
Jak masz chłodnice 100ml więcej
w moim są dwa wlewy oleju . jeden spuściłem wlałem około 800 ml do przekładni , został drugi silnikowy do wlania i jest spuszczony tylko nie wiem ile go nalać?
jest to silnik 4T
no chyba nie odrzutowy:)
to jest twój
http://www.toros.pl/2012_skutery_m50.php
dokładnie tak
to masz taki silnik
http://www.jednoslady.sklep.pl/galerie/s/silnik-110-ccm-4t-do-mot_1404.jpg
i wlewasz przez bagnet 800ml i masz jeden spust oleju i obok tego spustu druga śrube [napinacz rozrządu tej nie odkręcasz] nigdzie wiecej sie nie wlewa a z drugiej strony to jet magneto.
to od czego jest ta śruba widoczna na zdjęciu od tej strony silnika? bo na pewno nie od oleju do przekładni
bo olej do przekładni wlewam z tej strony silnika https://www.google.pl/search?q=zipp+toros+m50+silnik+zdjecie&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj1nPLgm83KAhVDz3IKHSL8B-wQ_AUIBygB&biw=1366&bih=657#imgrc=MCi05tgfZAk52M%3A a zastanawia mnie od czego jest ta druga śruba?
No wykręciłeś bagnet[to w linku] i wlałeś i już,tam jest jeden olej 800ml w silniku i w przekładni a inne śrubki w spokoju zostaw
http://www.czesci-moto.pl/galerie/m/miarka-poziomu-oleju-do_16946.jpg
a od czego jest ta z drugiej strony ? też wyglada jak wlew
Tą od gory wykręcasz jak ustawiasz rozrząd lub luzy zaworowy aby widzieć znaczniki na kole zamachowym,po to też jest ta z boku po jej wykręceniu wkladasz nasadke i kręcisz kolem aby ustawić w odpowiednim miejscu.
ok dzięki wielkie
Pozostaje jeszcze pytanie, jaki olej wlałeś do silnika, myśląc, że to przekładnia...? Chyba nie hipol...?
Do frytek:D
Śmiechy, śmiechami, ale jak gość myśli, że ma oddzielny w silniku i w przekładni, to mógł zalać coś, co mu podrzucił wujek Zenek, bo miał trochę z Żuka... I będzie kicha...
nie pamiętam teraz nazwy ale już wiem że zły i teraz mam ból co z tym zrobić
80w90 firmy nie pamiętam ale nie hipol , czy czeka mnie rozbieranie silnika?
Raczej nie, prędzej płukanie silnikowym i potem wymiana (z filtrem - o ile twój model ma wymienny filtr, a nie zwykłą siateczkę) na nowy. Nie wiem, nigdy się tak nie władowałem, poczekaj aż się odezwie któryś z doświadczonych forumowiczów. Paci, Wombat?
nie,nie czeka cie rozbierane silnika tylko ponowna wymiana oleju na półsyntetyk 10w40 motocyklowy
https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=p%C3%B3%C5%82syntetyk%2010w40%20motocyklowy
chociaż ja do tego smago silnika leje lotos 10w40 samochodowy i loto jak burza:)