Zipp Quantum - warto kupić?

Witam. Niosę się z zamiarem zakupu skutera celem tańszych dojazdów do pracy. Nie jestem szczuplutki, 180cm wzrostu 104kg :-). Quantum urzekł mnie wyglądem i tym, że ma dużo miejsca. W sam raz na wakacyjne wypady. Interesuje mnie rocznik 2012 i 2013 z silnikiem 4T. Jak u nich z awaryjnością i spalaniem. Na otomoto.pl ceny wahają się strasznie od 3400 do 4200. Może polecicie inny model, mniej spalający o podobnych wymiarach i wygodzie. Do wydania mam 3500.

Za taką kasę lepiej nie trafisz. Bierz tego Zippa.
Pamiętaj o przeglądach gwarancyjnych, bo tylko wtedy będziesz miał gwarancję na nowy sprzęt. A wierz mi, nie jeden raz będziesz go reklamował. Tak jest ze sprzętami w tym przedziale cenowym - często i gęsto się psują - ale mając gwarancję naprawią Ci go nieodpłatnie.
Wiele osób odkręca linkę prędkościomierza, by rzadziej musieli robić przeglądy gwarancyjne - a i w razie sprzedaży taki mały przebieg spowoduje, że maszyna będzie atrakcyjna dla kupującego...

tyle ze quantum nie nadaje sie do jazdy codziennej bo pali jak smok taniej jezdzic tanim autem na gaz.

No to może jakąś biegówkę? Nie mówię tu o pseudo ścigach :-)
Takie biegówki palą do 3L/100km

Coś klasycznego - Ogar900

Zipp Salmo:

Kymco Nexxon:

Ten Kymco ma oryginalny silnik Hondy - taki jaki miała legendarna Honda Cub...

http://tablica.pl/oferta/sym-jet-sport-xr-08-tanio-nie-aerox-sr-speedfight-zarejestrowany-CID5-ID19MkR.html to jest z pewnością lepsze od zippa!! - skuter mojego kolegi

To skoro ten Quantum zbyt dużo pali to może w podobie Toros Fresco? Ewentualnie zastanawiałem się nad Rometem RXL ECO 50 4T.

to jest wszystko chińskie pooh!!

Wiem i rozumiem. Niestety, ale $$ mają tutaj ogromne znaczenie. Dlatego szukam w miarę przyzwoitego chinola. Tak na 15kkm bez remontu.

Nie wiem o co wam chodzi z tym spalaniem... Pokażcie mi samochód, który w mieście spali 4 litry benzyny. Mój tyle zużywa, a oszczędzany nie jest i to 2T wielkości Quantuma.

Jeśli chodzi o klon wymienionego skutera to jest nim np. Zumico Urban, Toros Fresco, Benzer Indiana... Na pewno są o dobry tysiąc tańsze od Quantuma. A co do przeglądów gwarancyjnych to daj spokój, bo gwarancja praktycznie nic nie obejmuje. Nauczysz się sam naprawiać, to nie takie trudne.

Kisiu1981 - nie wprowadzaj w błąd ludzi! Jak to gwarancja nic nie obejmuje?!
Obejmuje WSZYSTKO!!!
Trzeba umieć walczyć o swoje prawa.
Ja swojego czasu tak często reklamowałem swojego chiniola, że importer w końcu stwierdził, że koszty naprawy gwarancyjnej, dowóz i koszty niesprawnego skutera przewyższą jego wartość. W zamian za notorycznie psujący się model Keewaya Hurricane`a dał mi nówkę Matrixa! Tego Matrixa od razu sprzedałem i w sumie wyszedłem na zero. Nie ma czegoś takiego, że sklep albo serwis odmówi ci bezpłatnej naprawy gwarancyjnej!

RamboAD napisał:

tyle ze quantum nie nadaje sie do jazdy codziennej bo pali jak smok taniej jezdzic tanim autem na gaz.

Ludzie co wy piszecie ?!? quantum z silnikiem 4T - spalanie średnio 2,5 - 3l na 100 km - pali jak smok ??? To ile powinien spalać 0,5-1 l żeby ludzie pisali że mało pali ???
Co do reszty KISIU dobrze gada , jest w czym wybierać.

Jak czytałem swoją kartę gwarancyjną to nie wiedziałem czy śmiać się czy d*** sobie nią wytrzeć. Serio - 3/4 skutera nie jest objęta gwarancją. Jak ją znajdę to Wam wypiszę co i jak.

to normalne gwarancja jest tylko glownie na silnik z reszta se mozesz robic co chcesz.....

Zipp quantum 2,5-3L to jakies zarty jak spali min 3L to jest sukces. nawet romet retro nie schodzi ponizej 3L a jest mniejszy.

Spalanie ma tu duże znaczenie. Więc może Romet RXL ECO 50 4T. Psuje sie to? Da się jechać w dwie osoby?

lepiej kup coś używanego a markowego tyle w tym temacie!!

Ma to być na pewno nowy sprzęt. Dość mam wszelkiej maści używek. Od sprzętu RTV po samochód.

Tym bardziej nie pchaj się w chiński szajs.
Jak zależy CI na bezawaryjnej jeździe, by mieć pewność, że dojedziesz do pracy na czas kup coś minimum ze stajni Kymco - wzwyż.
Sam Twierdzisz, że masz dość używek.
Markowy NOWY motorower, czy skuter kupisz już od 4-ch tysięcy zł.
To chyba nie dużo za sprzęt, który gwarantować Ci będzie bezawaryjną tanią jazdę, prawda?
Spalanie takiego motoroweru nawet po tuningu nie przekroczy, a jeśli to nieznacznie 2L/100km.
Zadaj sobie jeszcze pytanie.
Czy nowy nabytek ma służyć do bezawaryjnej taniej jazdy, czy bardziej chcesz nim szpanować przed innymi. Bo wówczas w grę wchodzą całkiem inne typy pojazdów - no i kasa dużo wyższa :-)
Motorower jest taką namiastką motocykla.
Wielu nie wyobraża sobie jazdy na czymś co nie ma biegów :-)
Sam zobaczysz jaką frajdę daje jazda na biegówce.

Mój kolega, który odkupił mój motorower Kymco, prze okrągły rok dojeżdża nim do pracy - tylko duże zaspy go przed jazdą powstrzymywały. Teraz ma na liczniku grubo ponad 30tys. km
Nic przy motorku nie grzebał, leje wachę i zmienia oleje...

Jeśli zależy ci na wyglądzie skutera, to pchaj się w chińszczyznę - oni znakomicie rekompensują marną jakość nowoczesny dizajnem.
Tylko nie oszukujmy się. 50ccm to nie motocykl! Więc jeśli wybierzesz w tej pojemności coś co IMITUJE wyglądem motocykl, to narazisz się na kpiny i żarty innych - wież mi, tak będzie. Kup coś, co niczego nie udaje.
Z czasem zrobisz uprawnienia kat. A - a wtedy tylko Twoja wyobraźnia i grubość portfela będzie Cię ograniczała przy wyborze konkretnego modelu...

DOBRZE CI RADZI!!!!

Załóżmy , że bedzie to kymco agility. Jaki to ma silnik? Cbyba nie 139qmb.

Obawiam się, że 139qmb. Miejsce produkcji ma jednak wielkie znaczenie. Ten model silnika wiele lat temu został opracowany przez yamahę albo hondę. Jest to sprawdzona konstrukcja i w wykonaniu kymco sprawdzi się znakomicie.

Co do spalania quantumów, to nie wiem skąd macie takie wysokie spalanie. Mam 2t i pali mi średnio od 2,6 do 2,8l/100, a lekki nie jestem - 100 kg