Yamaha Yzf R125 i 25 KM ? ; ooo

Yoo, yoo, yoo ; d

Ostatnio przelatując przez google napotkałem się na komentarz iż R-ka w wydaniu race replica na tor ma 25 KM

To prawda, że Power Commander i Sport komin mogą dać jej te 10 Km ?

wątpię w to a może w tym wydaniu nie są jakieś większe cylki ?

raczej niemożliwe 25 koni z 4t 125 ;p
ale też spotykałem się z rożnymi opiniami jak np. że r125 leci te 130 ale ma jeszcze jakąś blokade na module czy we wtrysku która jeszcze ogranicza sporo mocy ale jak na razie nie wiadomo jak ściągnąć tą blokadę.

LooSiu napisał:

R-ka w wydaniu race replica na tor ma 25 KM

sam widzisz na tor. Mozliwe. Pewnie ma racingowy uklad wydechowy, zmienione mapy wtrysku jak nie cale wtryski, pewnie powiekszone kanaly i takie ogolne przerobki.

Ale właśnie nie… Napisalem ze tylko Power Commander i wydech. Glebiej w silniku nic nie bylo robione. A tak wgl to co to jest dokladnie ten power commander ?

Power Commander III USB: odbiera sygnał z modułu zapłonowego, zmienia go i przesyła do układu zasilającego. Podłączany do komputera przez USB, a także umożliwia podłączenie Quick Shiftera do PC III USB. Posiada dużo możliwości regulacji.

Power Commander stosowany jest do motocykli z wtryskiem paliwa. Współpracuje z orginalnym modułem zapłonowym, poprawiając parametry silnika przez zmianę mapy wtrysku. Podnosi moc silnika oraz moment obrotowy.

PC dostarczany jest w zestawie z płytą instalacyjną zawierającą program do jego obsługi oraz kablem do podłączenia PC z komputerem. PC zapropgramowany jest w mapę zapłonu odpowiadającą standardowemu wyposażeniu motocykla (orginalny wydech, itp) - zależnie od wyposażenia można samemu zaprogramować PC.

Największe zalety Power Commandera:

* podnosi moc i moment obrotowy o 8-15%,
* instalacja nie wymagająca przerabiania orginalnej wiązki,
* nie zmienia ustawień w orginalnym module zapłonowym,
* po zdemontowaniu wszystkie nastawy powracają do fabrycznych,
* szybka i prosta instalacja,
* płyta CD i kabel do komputera w zestawie.


To jest właśnie Power Commander …

czyli jest to mozliwe :slight_smile: uklad wydechowy + mapa wtryskowa nastawiona max na moc i masz 25KM ale pewnie tez trochę spali nie jak zwykle 4t

Na YT macie 125’ki(4T na wtrysku) z kitami turbo(w tym Yamaha YZF125R) i te faktycznie polecą nawet 150 :smiley: Zapytcie, co to jest TURBO kitą To jest turbosprężarka i mnóstwo innych części, które można samodzielnie zamontować i potem zapier… na 125ccm 4T :slight_smile:

Danielson napisał:

pewnie tez trochę spali nie jak zwykle 4t


na pewno nie spali tyle co te 2t 125 ;p

Chcialbym male sprostowanie tutaj dodac. Napisalem Race Replica ma 25 KM ale tu się pomyliłem chyba bo ta wersja rr to chyba tylko jest poobklejana i ma pare innych szczegolow.
A z tym PC i wydechem to jak ktoś sam sobie przerobi.

ale mieć taką nową r125, założyć cylinder 150 big bore, to turbo, do tego układ wydechowy i to PC i jest rakieta, tylko to może kosztować xD

a na yT nie znalazłem r125 z tym turbo ;/

Jak już ktoś powiedział na tym forum, to się kompletnie nie opłaca.

Jak masz już powyżej 125 to to jest juz motocykl na A więc lepiej kupić od razu 250-tke, nawet nie mówię 600 bo się zabić można jak na pierwsze moto. Żeby tego było mało to popatrz na cenniki. Sam wydech Laser, Devil i te inne chodzą po 1800 zł minimum. Do tego cylinder, tłok, wał… Dużo hajsu i tyle. No chyba, że komuś podoba się buda r125 to inna postać rzeczy.

PS: Jakbym miał dużo hajsiwa to też bym tak kombinował ; D

A tak wgl to niewiem czy znajdziesz z tym Turbo bo cos mi tu wali zwykłym wkretem. Nie spotkalem się jeszcze z Turbo w 125. W skuterach owszem.

LooSiu napisał:

W skuterach owszem.


jak w skuterach są (czego nie widziałęm) to w 125 tymbardziej, z zamontowaniem nie byłoby problemu bo to 4T tlyko raczej nikomu się nie chce bawić w turbo w 125 ;p

Dosyć droga sprawa… Jak bym turbo wstawił do swojego HHR’a to pewnie zapłaciłbym za nie 2/3 tego co za skuter xDD

LooSiu napisał:

Jak bym turbo wstawił do swojego HHR'a to pewnie zapłaciłbym za nie 2/3 tego co za skuter xDD


po1. hrr to 2T
2. w 2t turbo nic nie daje
3. w 2t w ogóle się nie da zamontować turbo
4. zapewne do 4T turbo kosztuje więcej niż 2 tyś zł.

Tego niewiedziałem… Sry za błąd. Ale z tym ze 2/3 ceny to się zgadza ; D

Jest też coś takiego jak compressor :wink: co prawda nie daje efektu turbo no ale…
Ale zaraz gdzieś widziałem filmik i foty jak profesjonalny zakład tuningujący skutery założył turbo do skutera bodajże to był jeszcze Dragster
Ale ja was nie rozumiem piszecie ze 130 to już dużo i w ogóle że yzf 125 na pewno by wam wystarczyła a myślicie tu co niektórzy o turbo do niego i o power commander

Mafioz napisał:

a na yT nie znalazłem r125 z tym turbo ;/



LooSiu napisał:

A tak wgl to niewiem czy znajdziesz z tym Turbo bo coś mi tu wali zwykłym wkretem. Nie spotkalem się jeszcze z Turbo w 125.



Macie niedowiarki :-P :
http://www.youtube.com/watch?v=0AHsOxzgTbQ&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=FPgeb0xG5D0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qjpmqjhSy-A&feature=related

Gdzieś miałem film, co gość leci na yzf125 150km/h, ale zapomniałem na jakim portalu :P

Wiesz, ja tu mowie ze gdybym ja mial to by mi wystarczyla a o tuningu to mowie tak tylko " co b y bylo gdyby". Niemam na to kasy to mi wystarczy tyle, tuning oczywiscie do mocy przyspieszenia predkosci ale tez cos z optyki. Bardziej jak zabawa niz potrzeba zapierdzielania ; ]

Co za sens kupić 4T po to aby mniej palił i był mniej awaryjny … a później tuningować ją i przez to zmniejszać jej żywotność i zwiększyć spalanie… Wyjdzie to wszystko tyle ile byś dał np za RS 125 w nowej budzie…

Co do V-max R125 to 130 ciśnie i to max.