Chciałbym przedstawić wam mojego neosa. Nabyłem go gdzieś w kwietniu, zamieniłem się z braciakiem za chińczyka. Neos był trochę dojechany ale opłacało mi się :D. Neos był na racingu, ale z powodu dużego spalania i problemu z łożyskiem korbowodu postanowiłem że złoże go na serie LC. Neos z 1999r przebiegu ma w chuj i ma parę fajnych bajerów, z neos był małowany X razy.Oryginalnie był zielony,potem bordowy, następnie biały, jeszcze potem złoty, braciak go wymalował na czarno, a ja go upierdoliłem żółtą farbą do ogrodzeń :D. Obecnie jest w trakcie małowania na biało + zebra. W neosię zrobiłem/zmieńiłem:
-Silnik przerobiony na LC
-łożysko top racing
-ssanie polini
-nowy wariator
-zregenerowana pompa wody
-zbiorniczek wyrównawczy od żuka
-wydech yamaha aerox
-filtr powietrza tec racing
-tłok power force
-nowy dzwon
-uszczelki RMS
-pokrywa przełożeń od boostera
-fajka świecy RMS
-głowica motoforce
-świeca NGK br8hs
-nowe sprzęgło
-chłodnica od P/G
-Przeciw talerz wariatora tec racing
-wloty z przodu
-białe klosze
-stopka boczna
-polerka pokrywy przekładni
-Stelaż 12bar
-wyremontowane zawieszenie
-gabka na kierownicy
plany:
-crash pady (mam już materiał)
-klatka
-badlook
-zrobić zebre
-skończyć małowanie
-obić siedzenie
i jeszcze jakieś tam pierdoły
Pare zdjęć:
Zapraszam do komentowania
Na wieślochu widzę małe zainteresowanie to cię tu przywiało :mrgreen:
Rób dalej zobaczymy jak to będzie wyglądać. Pokaż co pomalowałeś.
FLYP001 napisał:
Na wieślochu widzę małe zainteresowanie to cię tu przywiało :mrgreen:
kurde wydało się xd
FLYP001 napisał:
Rób dalej zobaczymy jak to będzie wyglądać. Pokaż co pomalowałeś.
Pomalowane jest to co na foto. w poniedziałek maluje cały przód i prawy boczek
Chyba Cie kojarze z miasta
Wino, na mieście raczej cięzko mnie spotkać bo częściej naprawiam tego szita niż nim jeżdże a taki mały filmik z docierania ;d:
http://www.youtube.com/watch?v=HPJgYLs8E00
Nie ma w pl innej miejscówki oprócz parkingu przy biedronce ? Wiem że chłopaki na większych sprzetach gdzieś przy towarowej chyba (przy wedlu?) czasem jeżdża
już się przyzwyczaiłem że za biedrę latam jak miałem 70cc to zakurwiałem mało się nie zabiłem xD, czasami przelece przez przemysłową city;]
co mi wiadomo to do stuntu lepiej mieć ac niz lc
karp, a co to za różnica czy AC czy LC? Ja załozylem LC ze względu ze na AC to tloki mi po paru tygodniach katowania puchly
Przemo95 napisał:
AC to tloki mi po paru tygodniach katowania puchly
bo nie umiesz regulować
poza tym przy lc w stunie masz gorsze chłodzenie bo niema takiego nadmuchu na chłodnice
wrona napisał:
Przemo95 napisał/a:
AC to tloki mi po paru tygodniach katowania puchly
bo nie umiesz regulować
Albo zakładałeś mejd in ćajna
jeden był made in czajna, tak to oryginał yamahy i meteor w nim siędział. Panowie mam mały problem, neos chodził dobrze ale urwał mi się kruciec przy chłodnicy i po dospawaniu większego krućca strasznie mi się grzeje, jak zalozylem korek od aprili to jeszcze gorzej mi się grzał, czego to moze byc winaż
zapowietrzył się
Wino napisał:
zapowietrzył się
kolejny minus lc :-|
wydaje mi się, ze duzo "stunterów" przerabiało nawet aeroxy na ac do stuntu.
oglądałem kilka zagranicznych wortlogów do przygotowania na stunty i dużo zamieniało lc na ac.
oj tam oj tam ja jakos na LC jezdziłem na gumie i się nie grzał zbytnio a mam wode w chłodnicy a nie płyn. Poza tym 2 wentylatory na chłodnice i po problemie
Waski, przyjedź do Gdańska pójdziemy pojeździć , zobaczymy który pierwszy wymięknie
AC power
yyy chyba mówiłem Ci już dlaczego nie jeżdze … btw jak chcesz to ty przyjedz do mnie
wrona ma racje przy stuncie jest mniejszy nadmuch na chłodnice . Mozna dozucac wetylatory ale po co dodatkowe komplikacje ? Najlepiej mieć ac proste i skuteczne do stuntu.
Witam pod dłuuuuuugiej nieobecności w neosię sporo się zmieńiło, wpadły fele od roxa, nadkole i jakieś tam duperele
pare fot:
pomocnik
dobrze to wygląda bo neosowskie felefe sa kijowe
ale UDZIELAJ SIE NA FORUM , nie zostawiasz ślad tylko w worklogu