Witam
Jestem posiadaczem Yamaha Cygnus X 2009 ( 4T , wtrysk ) , jechalem dzis z pracy bezproblemowo , zaparkowalem pod sklepem wrocilem , odpalam i mi silnik zgasl po sekundzie , pozniej wciskam przycisk zaplonu i nic tylko dzwiek jak zawsze przy wciskaniu guzika , wiatraczek przy silniku sie kreci w momencie wciskania ale odpalic nie chce !!! Probowalem z kopa i nic !!! Zawloklem skuter pod dom jakies 5km i pod domem probowalem jeszcze wiele razy ale pozniej widze lampa glowna z przodu zgasla , lampy kierunkowzkazow po paru sekundach sie wylaczaja , nawet klakson przestal dzialac !!! Pytam czy to jest problem z akumulatorem czy z silnikiem ??? Sprawdzilem fusy i są dobre , ale teraz nawet za mała moc na klakson wiec w czym problem ? w baterii ? czy w czym innym ? prosze o pomoc
dodam jeszcze ze jestem calkiem zielony w temacie mechaniki i z gory dziekuje za wszeklkie porady
Jak nawet Ci gasną kierunkowskazy ton wychodzi na to, że to jednak może być ten akumulator. Masz może od kogoś pozyczyć na przepięcie ? To zobaczyłbyś czy to to bo nie chcę Cię w błąd wprowadzić.
no wlasnie nie mam , ale wtedy pod sklepem to nawet klakson dzialal i kierunkowskazy a jak kilkadziesiat razy probowalem odpalic skuter to nawet klakson juz nie dziala
Raczej akumulator, nawet jak miałeś światła to mogło być za mało prądu, żeby dać iskrę. Naładuj i pilnuj, bo może masz zwarcie, które powoduje jego rozładowanie.
odswiezam ;) radzcie co mam robic hehe
wodka85 napisał:
no wlasnie nie mam , ale wtedy pod sklepem to nawet klakson dzialal i kierunkowskazy a jak kilkadziesiat razy probowalem odpalic skuter to nawet klakson juz nie dziala
I co w tym dziwnego, że klakson przestał działać po wielokrotnym kręceniu z rozrusznika? Magia? Nie. A cO? Niby mamy 21wiek ale jeszcze nie wynaleziono akumulatora którego nie da się rozładować.Czysta logika.
wodka85 napisał:
odswiezam ;) radzcie co mam robic hehe