Yamaha Aerox i tylko 50 km/h ???

Siema,
Wczoraj dostałem swoego Aeroxa, jest z 2003r. ma przejechane coś koło 19 700 i ponoć ma blokady lecz mam z nim mały problem, otóż na wolnym gazie jedzie ok 50km/h, gdy wcisne mu od początku ssanie to ciągnie 65km/h. Blokady na wariatorze nie ma bo sprawdzałem, tłumik /yasunie(nie wiem czy są blokady bo nie miałęm kiedy go zdjąć), oraz CDI które mnioe bardzo zdziwiło, otóż przy CDI są DWIE wtyczki, tak jakby była jedna"Polska"a drugia “Niemiecka”.
Co zrobić żeby szedł on chociarz z 80km/h ?
Czy np. takie CDI było by ??


Bardzo proszę o pomoc, z góry dzięki :slight_smile:

Mała dysza trochę, jak lepiej na ssaniu idzie.

zdejmij blokady z tłumika i wtedy zobaczysz jak to potrafi iść w yasuni są 2 blokady jak się nie mylę przy mocowaniu do cylindra i przy końcówce, są to zwężki będzie trzeba wybić te spawy co trzymają blokady i po sprawie :slight_smile:

W tłumiku nie ma blokady w kolanku od dyfuzora, włąśnie sprawdźiałem, jeszcze pozostaje sprawdźić czy nie ma tak owej w kolanku przy cylindrze noi jeszcze to CDI.
A to CDI które podałem w linku u góry podeszłoby ???

W tłumiku jest blokada na przyspieszenie, a nie prekość (tak w seryjnym, yasuni to nie wiem).
Zobacz jaki stan jest dzwonu sprzęgła i paska, bo mój rox szedł 70 jak było to styrane, a po zmianie tych części ponad 80 :stuck_out_tongue:

Pasek jest w nawet dobrym stanie, nie ma jakiś pękniec czy czegoś podobnego.
Dzwon sprzęgła jest w jednym punkcie trochę przygrzany ale nei tak żeby był calutki do wymienienia tylko taki mały kawałek.

dzwon raczej nie ma wpływu na vmaxa.
sprawdź kompresje bo jakby nie było ma już prawie 20k przebiegu :slight_smile:

Przy moim roxie jest wg tak pokombinowane że ledwo co łączy XD np. taki rozrusznik przy nim jest kabel który trzeba delikatnie docisnąć palcem, aby motor odpalić, z kopki naj jest zimny paliu za drugim razem a jak troszkę cieplejszy to za pierwszym.
A dałoby się przerobić ssanie ręczne w gaźniku na automat ??
Do tej pory miałem automatyczne i trochę trudno jest mi się przestawić;/ niestety.

Ręczne jest bardziej niezawodne. Do zmiany musiałbyś zmienić gaźnik.

Aha w sumie tak się tak dobrze zastanowić to rzeczywiście lepsze jest ręczne, jednak będe musiał się przyzwyczaić ;d.

[ Dodano: 23-05-2010, 22:29 ]
A jaki byście proponowali gaźnik, wariator, sprzęgło, dzwon do stuntu?
Jesli chodzi o moc to wiem, że trzeba wyregulować ale gdybym chchiał wsadzić cos “lepszego” niż seryjne to co byście prpoopnowaliż
Chodzi mi też o to aby miał dobry v-max(nie mówi tu o jakieś 100km/h czy coś podobnego ale żeby jakoś szedł).

RoXoR napisał:

gdybym chchiał wsadzić cos "lepszego" niż seryjne



seryjne jest najlepsze... :!:

Jesli chodzi o moc to wiem, że trzeba wyregulować


Chodzi mi też o to aby miał dobry v-max



jak wyregulujesz na przyspieszenie to zabierzesz mu v max, jak na v max to zmniejszysz przyspieszenie... nie można mieć wszystkiego :-(




Nie opowiadamy głupot!! Można mieć to i to jednocześnie! Zachowując równowagę między tym a tym!!// siwy_fact

hmm…w sumie tak, aczkolwiek gdy zamontuje jakieś tuningowe części to (wgmnie) po wyregulowaniu odpowiednim będzie w miare dobre to i to.
Bardziej jestem nastawiony na moc bo moto ma być do stuntu więc moc jest potrzebna.

na pewno (jezeli się dobrze wyreguluje) będzie wieksza moc i wszystko ale będzie też więcej awarii i problemow… o to mi chodzilo z tym ze seria jest najlepsza…

poćwicz najpierw stunt na serii moze ci się znudzi i nie będziesz ładowal kasy w tuningowe części xd

zresztą na serii też stuncą i niektórzy sobie bardzo dobrze radzą…

Najpierw muszę kupić CDI odblokowane, potem wyregulować a następnie będe się martwił cyz coś dokładać czy nie.
W razie czego można kupi uzywane części w dobrym stanie(na allegro jest dużo różnych ofert).

denis się zamienia… bierze orginalne części a daje tuningowe, zobacz w giełdzie…

w tłumiku pewnie blokada, w cdi pewno też, wyreguluj gaźnik, i napęd:)

W tłumiku pewnie na przyśpieche. Wariator od vmax.

Jak chcesz do stuntu to powiedz ile masz na wydanie.

Stopniowo będe coś dokupywał do maszynki(chwilowo jestem spłukany), najpierw CDI żeby był w 100% odblokowany, natępnie się zobaczy ;d

No to jak do stuntu to tak
wg mnie.

Sprzęgło->Tłumik Który od niska ciągnie . I jeżeli dobrze wyregulujesz to powinien smigac zacnie!

Tłumik ma yasuni(jak już wyżej pisalem), jest to model Z, możliwe że od Denisa wezme sprzęglo(stage6), wariator(hebo ng), pasek (stage6), odblokowane CDi, potem regulacja i śmigamy:D

[ Dodano: 25-05-2010, 11:08 ]
Jedno pytanie, czy da się zamontowac gaxnik z ssaniem automatycxznym do skuter z ssaniem ręcznym ??
I czy jeśli mam aeroxa LC a gaźnik jest do AC to będzie pasował ???