Wydech Malossi MHR Team do Polini Sport 70 ?

Posiadam skuter piaggio NRG mc2 LC, obecny setup to:

Cylinder Polini Sport 70
Wario Hebo NG
gaźnik 17,5 dysza 85

i chce kupić do niego uzywany wydech, mam na oku Malossi MHR Team, ale nie wiem czy nie będzie on za mocny do tego cylindra. Zalezy mi na wykorzystaniu jego maksymalnej mocy, ale nie wiem czy przy tym wydechu nie będzie zamulał czy cos w tym stylu. Co o tym myslicie ?

No MHR Team nie dokręcisz cylindra do rezonasu tego wydechu

Czyli nie osiagnie takich obrotów aby rozkrecić ten wydech ?

strzał w 10’tke
cylinder jest serii sport
komin mhr’a jest serii Racing-EVO

yasuni r max c16 przy czym ten drugi to już na prawdę max co by można wsadzić do tego cylindra. ale i tak R lepsza będzie pod względem żywotności potem układu, ceny wydechu i osiągów ;p c16 to sport/racing a polini to słaby sport ;p

poza tym gaźnik 17.5 to zdecydowanie kupuj yasuni r

mocnego wydechu nie polecam ci kupować sam ma Laser x-pro który jest za mocny jak na 50cc i mimo wielokrotnych regulacji skuter i tak ma gorszy v-max niż z seryjnym, co prawda przyśpieszenie jest o niebo lepsze…
Więc ja ci proponuję kupić Yasuni R/Polini FR3 :roll:

Kupiłem Tecnigasa RS, czekam na przesyłke. Wczoraj zalożyłem jeszcze sprzęgło Polini 2G evolution, i nie moglem uwierzyc ze sama wymiana sprzegła moze az o tyle poprawic przyspieszenie, potwór się zrobil :smiley:

Adverion napisał:

sam ma Laser x-pro który jest za mocny jak na 50cc i mimo wielokrotnych regulacji skuter i tak ma gorszy v-max niż z seryjnym,

wedlug mnie glupoty gadasz, albo twoj Jet nie lubi wydechow sportowych albo nie umiesz wyregulować, znajomy w neosce ma x-pro i mu o okolo 15km/h licznikowe się v-max podniosl nie wspominajac o przyspieszeniu.

I powiedz mi ze neos na 50ccm leci 90 to cie wyśmieje:D

I powiedz mi ze neos na 50ccm leci 90 to cie wyśmieje:D

jak go kupil, lecial mu 75 zalozyl tłumik,wyregulowal gazior i zalozyl wario i leci okolo 85 realne

kondzio94 napisał:

mu o okolo 15km/h licznikowe się v-max podniosl



kondzio94 napisał:

jak go kupil, lecial mu 75 zalozyl tłumik,wyregulowal gazior i zalozyl wario i leci okolo 85 realne




A matmy to w szkole nie uczą już??

siwy_fact napisał:

A matmy to w szkole nie uczą już??




siwy_fact, no raczej u niego nie:P Nełoś ma trudności na serii 50+ wario i tłumik osiagnac 85 licznikow takze zapomnij :) 70-75 max .

kondzio94, na to wychodzi że twój kolega wcisnął ci kiiiit :stuck_out_tongue:
Wiesz zależy też w jakim skuterze dasz dany wydech np. u mnie na 50ccm seryjnym cylu zarąbiście chodzi ZX… a na 70cc Malossi sport + Laser x-pro to wtedy jest to potwór… :wink:

Co wy gadacie seria nełos leci 70-75 wiem bo kumpel od 3 lat smiga :wink:

A matmy to w szkole nie uczą już??

realne, a licznikowe to roznica.. Leci mu 85 realne i koniec, wczesniej leciał okolo 73 km/h .. gps .. No i tyle.. I moze jak macie zajechane nełosy to tak macie..

Tak wiec założyłem Tecnigasa RS, w tym momencie setup wygląda tak:

Cylinder Polini Sport 70ccm (chlodzony cieczą)
Łożyska Stage6 teflon
Wariator Hebo Next Generation rolki 4,9g
Sprzęgło Polini 2G Evolution
Pasek Polini
Tłumik Tecnigas RS z nowa wata tłumiącą

V-max - 115km/h licznikowe (jakieś 105 real)
Przyspieszenie nieziemskie, ruszam i za kilka sekund 90km/h :smiley:

hahah dobre w życiu na taki set upie nie osiągniesz 90km/h a co dopiero 100, a gaźnik masz jakiż?

siwy_fact, to jest 70ccm więc nie rozumiem twojej wypowiedzi… chyba że ty mówisz o realnych km/h…

mówię o realnych km/h

co z tego że 70ccm ale jakie słabe i ono ciągnie na niskich a potem sobie rady nie daje…

Bez gaźnika wgl w to nie uwierze

A jeśli chodzi ci o realne to może tak być…
Ale ja bym raczej powiedział że do tych 90km/h dobije …