Wyciek oleju spod cylindra

W moim romecie 700 2t zauważyłem wyciek oleju spod cylindra. A i jeszcze jedno na zimnym silniku szarpie na sportowym module a na oryginalnym blokowanym nie. Na ciepłym problem nie występuje. Choć myślę że na module zablokowanym się tak nie dziej bo poprostu ma niskie obroty. Bo niemożliwe że na module sportowym na ciepłym silnik ubyłoby ok. a na zimnym nie. Tak pracuje silnik: http://www.youtube.com/watch?v=jsJtlbMiw8A
Nowa świeca, elektrozawór ssania, filtr paliwa, sprawdzone przewody paliwowe. Na ciepłym problem nie występuje, ew. jak będę dawał i odejmował gazu na stopkach na ciepłym to zacznie się na 2-3s dławić czasem, ale żadko.

Mi się dzieje tak jak u niego do 40km/h https://www.youtube.com/watch?v=PVnM_VUdqLY
Na zimnym silniku.

Help me bo już mnie to przerasta i mam dosyć. Ew. jest jakiś spec wśród was z okolic radomia, skarżyska bo jestem z szydłowca.

Zła mieszanka - za mało powietrza.Wyreguluj gażnik i przeczyść filtr powietrza.Moduł nie jest powodem problemów,cudów nie ma :).Temperetura silnika nie ma wpływu na moduł zapłonowy :).

Za mało powietrza jak dostaje to kurcze jakim cudem na ciepłym chodzi git ?

Bo na zimnym działa jeszcze ssanie,silnik nie potrafi spalić tak bogatej mieszanki,po prostu się zalewa.Potrzebna jest myślę niewielka korekta mieszanki i wszystko będzie ok.

Ok. Sprawdzę to. A jeśli chodzi o ten wyciek spod cylka co to może być i czy jest groźne ?

?

W którym miejscu wycieka ten olej ? - z przodu,z boku ?.Jeśli z przodu to nie koniecznie spod cylindra,może wyciekać z pomiędzy karterów.Uszczelnienie tego wycieku oznacza zdemontowanie cylindra (jeśli to wyciek z pod cylindra).Jeśli cieknie pomiędzy karterami to trzeba rozebrać silnik.Jeśli to tylko się poci to zostaw to w spokoju,może dokręć (z wyczuciem)głowicę.Zostaw sobie tę robotę na zakończenie sezonu,gdy będzie zimno będzisz miał czas aby wszystko dokładnie zrobić :).

Olej cieknie gdzieś zza wylotu do kolanka tłumika. Bawiłem się dziś śrubą od składu mieszanki i na minimalnym na którym silnik chodził dalej przerywa. Jak jest lekko ciepły to jak ruszam nie rwie ale na stopkach jak dam od razu full to przerywa ostro. Muszę dać z wyczuciem nie od razu full to nie przerywa. To albo ma za mało paliwa i trzeba opuścić iglicę albo za dużo i trzeba podnieść. Sam już nw. bo śruba od składu mieszanki u mnie zmienia tylko obroty na wyższe lub niższe a oprócz tego kręcenie nią nic nie daje. ( No ew. jak seryjnie dam za dużo powietrza a za mało paliwa to nie jedzie więcej niż 25)

Dodam że nie jest to seryjny gaźnik tylko chińskie 19mm. Oryginalny ma 16mm.

A zmieniales coś oprócz tego Gaznika ? cylinder itd ? czy dałeś Gaznik 19 mm do serii ?

Do serii. Tylko wario sportowe.

I wszystko jest dobrze na tym Gazniku ?? Według mnie Gaznik jest przyczyną twoich problemow...

No kurde bo oryginalny wyciekał to go zmieniłem. Myślę że ten gaźnik da radę jakoś działać ok. tylko potrzeba regulacji. I nw. czy mam podnieść iglicę czy opuścić.

Gaznik 19 to zakłada się do już w miarę dobrego tuningu a nie do serii...

Dojdzie tłumik kundo rapid i cylek z głowicą 70. Tylko zanim to to chcę wiedzieć o co z tym chodzi.

Ew. mogę zmienić gaźnik tylko będę na to miał max. 100zł.

Mogę kupić 17,5 http://allegro.pl/gaznik-tuning-17-5mm-mbk-zamiennik-dla-dellorto-50-i3494981850.html
Czy po zmianie cylka, założeniu kundo rapid ten 19mm da radę wyregulować ? A i nw. czy czemuś to przeszkadza ale gaźnik ma rysy na wlocie przy iglicy. Bo raz spadła i zacięła się iglica i musiałem ją podważyć śrubokrętem i są ok. 3 wyczuwalne palcem rysy.

To nw. zostawić ten gaźnika jak zmieniam pojemności czy kupić 17,5 lub inny ?