tuning aeroxa

Jak mam tuningować aeroxa by brał mi na dęba przy 30km/h z lekkiego podbicia. Budżet do 5 000zl, a cylinder chcę firmy stage6 lub polini.

--------.--------
“szukajcie a znajdziecie”

jak ja kocham takich ludzi , , co zrobić żeby skuter szedł z gazu na koło??

Uczyć się ku.rwa , jeździć na kole;/

dumel napisał:

Jak mam tuningować aeroxa by brał mi na dęba przy 30km/h z lekkiego podbicia. Budżet do 5 000zl, a cylinder chcę firmy stage6 lub polini.




da się zrobić cylinder polini for race
wydech yasuni c16
sprzegło malossi fly lub hebo r
waraitor polisni spee controll
gaźnik dellorto 21
dobra regulacja i z gazu jedziesz na kole lekko tylko odchylając si.ę do tyłu

raper6, trochę cie poprawie: s6 racing, c21,polini 3g, malossi mhr team overrange, 24mm, i regulacja.

A poza tematem seria wejdziesz przy 40 z gazu z poderwaniem tylko trzeba umieć… jak nie umiesz to przy tym setupie na plecy polecisz

sporcik starczy do jazdy na kole :slight_smile: racing to juz sporo no ale tez można.

Borek02, jeśli chce szybkie gumy robic to wiesz racing nie zaszkodzi ale slyszlame ze przy wolnych szarpie przy balansię manetka bo duza moc

jak dobrze sprzęgło się dostroi na tego racinga żeby ruszał z wysokich to nie bd się dało przy mniejszych prędkościach (myślę że do 40kmh) jechać na kole bo wtedy bedize puszczać sprzęgło i po dodaniu gazu bd szarpać straszliwie.
czym słabszy tuning tym się lepiej na kole jedzie przy mniejszych prędkościach ;p na evo nie pośmigasz na kole powoli a na serii owszem :smiley:

proponuje rozebrać aeroxika do samej ramy … zainstalować crashe, stelaż na tył i w ten sposób idzie się w miesiąc nauczyć do porządku podstaw :slight_smile: ja tak robiłem z typhonem którego przywiozłem z niemiec za darmoche … ^^ był tylko do zajechania a później na części szedł … :smiley: i zaden setup nie pomoże ci ^^
Pozdroo

Cyl: Stage6 Sport Pro 70cc
Komin(wydech) Yasuni C16
Sprzęgło Malossi Delta Fly albo Stage6
Dzwon sprzęgła WingCooler Team II jak dobrze pamiętam
Gaźnik 19mm
Nowy pasek kevlarowy wzmocniony
Wario Malossi Multivar
Przeciwtależ Malossi

Tak to się robi :slight_smile: Nie ważna jest moc cyla jak nie można jej przenieść. Nie widzicie żedumel, jest zielony w tym temacie, a wy dowalacie mu poziom racing na początek… Gościu możesz na serii latać na kole jak pełno ziomków i będzie taniej w eksploatacji dla ciebie. Albo tuning z klasy sport… Laser lub ZX to są dobre tłumiki i do napęd jak wario sprzęgło dla ułatwienia :slight_smile: Ale przede wszystkim POCZYTAJ DUŻO O TYM !

jak jest zielony to niech tuningu nie robi bo źle poskłada a potem bd następne 20 tematów z serii jak to wyregulować, nie pali, jak zamontować cylinder, jakąś dać dysze, jakie rolki itd, itp.
jak jest zielony to proponuje zakupić sportowe sprzęgło wsadzić w miarę twarde sprężynki i na tym stuncić bo nie sztuka mieć moto które wyrwie koło bez problemu, sztuką jest stuncić na moto które ma bardzo mało mocy :smiley:

Red_Wariors napisał:

Komin(wydech) Yasuni C16

yoł pozdro do stuntu do stuntu to pfr bo ciagnie z niskich :) a do stuntu to starczy tak: next-r.malossi sport i delorto 17.5 a za reszte kasy kup sobie pozadny kask i zbroje zrob stelaz klate i crashe w skuterze i zostaw sobie kase na paliwo/malowanie :D

a moim zdaniem latwiej by bylo stuncic na LeoVince Touring SP3, wydech daje przy 70ccm dużo mocy i co najważniejsze od niskich obrotów, a przy wysokich jest kapke gorzej … czyli na odwrot jak z wydechami typu snake :smiley:

Danielson,
http://www.youtube.com/watch?v=9kdSwet37Xo&feature=related
Proszę :slight_smile: Z samego gazu tylko podciąga go w powietrzu :smiley:
http://www.youtube.com/watch?v=LhjnMc_ooJI&NR=1
Tutaj się koleś uczy dopiero podciągać sqoota, ale z takim setupem używa się mniej siły :smiley:
I dobrze radzi Mafioz, poczytaj najpierw zanim coś kupisz, bo nic z tego nie wyjdzie :stuck_out_tongue:

chodzi mi o to ze na racingu przy wolnych gumach nie da rady dobrze operowac manetka po prostu za duza moc i nie ma plynnosci tylko szarpie

Danielson, umieć umiem z podbicia go postawić, ale chce ze jak dodam gas i lekko podbije kolo to żeby mi poszedł. Jestem lakiernikiem to kasy na malowanie nie potrzebuje

Red_Wariors, zielony nie jestem, a wydech mam leovince zx,
wario polini speed control, rolki polini 3,5g, pasek stege6 pro i sprężynę centralną hebo +60% wszystko sam zakładałem.

dobra koniec pisania pierdoł …
Jak już tak chcesz to załóż Stage6 Sport Pro + Polini ForRace3 sprzęgło Polini 2G EvoII (będzie ci je łatwo dopasować do stylu jazdy) Dzwon Stage6 WC Team i moze do tego jeszcze jakiś sportowy wentylator wariatora np. Polini Air Speed wtedy wyjdzie jakieś hmmm… ~3000tys, - 3500tys… więc do tego jeszcze gaźnik Stage6 19mm Black Edition (żeby tak dużo nie pił :-P) albo jakiś inny… większy… minimalnie oczywiście … ale myślę że ten styknie … do tego jeszcze Stożek Polini AirBox i jeszcze zawór membranowy Hebo i myślę że się w 5tys zmieścisz… a raczej na pewno i wtedy będzie już spokojnie rwał :roll:

a taki setup:
- Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc
- Wydech Stage6 R1200 Race
- Wał korbowy Polini
- Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control
- Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
- Płytki membrany Polini
- Gaźnik Motoforce Racing PWK 21mm
- Ssanie ręczne z linką Polini
- Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon
- Dysze główne 6mm Dell’orto
- Filtr powietrza Malossi E13
- Zawór + króciec Stage6
- Wentylator wariatora Polini Air Speed
wyszło mi 4400zl

po co ci Płytki membran Polini jak w zawoze stage6 będą już płytki ? :roll:
Setup dość dobry tylko ja bym do tego dodał sprzęgło Polini 2G Evo II i zmieńił bym gaźnik na jakiś Dell’orto i jeszcze musisz kupić wzmocnione łożyska na wał najlepiej teflonowe no i wydech ja bym wolał sprawdzony wsadzić czyli Polini FR3

Adverion, sprzęgło s6 jest nawet lepsze niż polini i też ma właściwie płynna regulacje… a R1200 bardzo dobry bardzo wysoko ciągnący wydech… Seria R s6 wyszła niesamowicie