witam. Wpadł mi sworzeń tłoka w karter z wałem i nie mogę go wyciągnąć bo nawet go nie widzę. Jest jakaś możliwość żeby go wyjąć bez rozpoławiania ? Czy mogę go tam gdzieś zostawić i dać nowy sworzeń?
2t czy 4tą? Jak 4t to zostaw masz korek spustu oleju i w nim magnes i do niego poleci zabezpieczenie albo źlej olej i źleci z zabezpieczeniem a jak 2t to nie wiem.
nie mozesz zostawić, a jak wyjac? silnik do gory nogami i kombinuj …
Albo kup taki chwytak z magnesem i tym szukaj, aż znajdziesz.
Yy To 4t! Spuściłem olej i za boga go nie widzę ;/ Szukałem śrubokrętem 4 godziny i za ch**a nie mogę go tam znaleźć , nawet jak skuter poszedł na boki ;/ Nawet mały jakiś magnes na sznurku wsadziłem i nic . A jak spuszczałem olej mógł z nim wyleciec? Jest tam miejsce ,żeby sworzeń wyleciał? Bo nie sprawdzałem co tam mam w oleju.
[ Dodano: 16-08-2011, 21:45 ]
Wino napisał:
nie mozesz zostawić, a jak wyjac? silnik do gory nogami i kombinuj …
jak ja go z ramy nie dam rady wyjąć bo nie mogę śrub odkręcić chyba,że skuter odwrócę .
Musisz spróbować wyjąć z ramy, bądź jeszcze raz poszukaj magnesem i przelej olej przez sito.
no przecież sworzen jest nie taki mały , ile tam miejsca jest.?
Patrze tam ,ale nic nie ma jak tam wpadł. Gdzie on mógł wpaść kur*a. Pomóżcie
Kartery w środku nie są takie gładkie i mógł się gdzieś tam zaczepić
pod walem ile tam jest miejsca ?
[ Dodano: 17-08-2011, 12:26 ]
będzie jeden kierowca mniej widzę ;/ sworzeń to nie igła więć powinieniem go widzieć a go nie ma. Pod wałem też go nie widzę ;/
[ Dodano: 17-08-2011, 12:29 ]
trząsłem nic do przodu tyłu jak głupi i ani się ruszy ten sworzen nie widzę go nigdzie gówno.
nie ma innej opcji, musisz rozpołowić silnik bo tego tam nie można zostawić !
Albo właśnie kup taki magnes i nim szukaj
właśnie wyciągnąłem silnik z ramy cały odłączyłem , i czy mogę jakoś go do góry nogami dać czy jak. Poradźcie panowie szanowni.,
Jak spuściłeś olej z silnika, to mozesz nim obracać w dowolnym kierunku.
Sworzen chyba jest pod walem bo swieci się tam cos . ale srubokretem go nie czuje. powinien wypasc jak obroce czy coś
[ Dodano: 17-08-2011, 15:28 ]
wydobyłem te gówno . dzięki za pomoc ;d a czy nagar mogę papierem ściernym z tłoka zjechać? bo tak zrobiłem ;d
kamilos999 napisał:
a czy nagar mogę papierem ściernym z tłoka zjechać? bo tak zrobiłem ;d
To szybko się pytasz ...
Zależy jakim papierem i czy nie zostały jakieś wżery...
Ale czekaj czekaj ... mam nadzieje, że chodzi Ci o denko (góre) tłoka, nie o boki ? :P
Jak w końcu wydobyłeś "te gówno" ? ;)
tak. Próbowałem odpalić ,ale nie odpala …Jakiś dziwny świst jest jak kręceę rozrusznikiem ;/ i na denku tłoka i po bokach papierem ściernym jechałem i mam ryse jedną na denku tłoka.
kamilos999 napisał:
po bokach papierem ściernym jechałem
Po bokach tłoka tak ?
www.allegro.pl <- masz link, poszukaj sobie nowego o_O
tak po bokach
[ Dodano: 17-08-2011, 20:46 ]
a dlaczego
Dlaczego ? Bo to wszystko ma być szczelne, a teraz pewnie kompresja ucieka ci bokami i tyle …
Pokaż no tego tłoka chce widzieć to co narobiłeś
LoL już dawno nie było agenta, żeby taki numer odwalić :lol:
Gratuluje inteligencji, a raczej jej braku W 4t zabieg szlifowania tłoka papierem ściernym, to zabójstwo Kupuj nowy tłok.
Bedzie dobrze. I tak głównie pierścienie odpowiadają za trzymanie kompresji, taż