Suzuki rg 80 by Parki

Witam
Chciałbym przedstawic wam moje rg :-> Kupiłem je 14.07.09r. wracałem nim 60km bez rejestracji Jest sprowadzone z niemiec i zarejestrowane na 80cm3. Za rg dałem 2200zł. Do wymiany jest tylko szybka przednia. W niemczech jeździł nim dziadek i chyba zaliczył szlifa Gdy go kupowałem miał przebieg 14926km, więc nie duży Aktualny przebieg to 15060km. Przednia czacha i błotnik będzie małowane na fioletowo orginał Tak to w niej jest wszystko w porządku i elegancko chodzi:P Przełożenie jest na moc i przyspieszenie. Najszybciej leciałem 97km/h :stuck_out_tongue: . W styczniu zaczne kurs a1 :lol: i wtedy dopiero będę latał :wink: . Planuje w niech zrobić szlifa na 90ccm :mrgreen: i jakis sportowy wydech :wink:
Teraz foty :->





Pozdro :mrgreen:

Ale brzydki :confused: Ja tam bym rejestrował i śmigał, a nie czekał na A1 :smiley:

Jaki brzydki ;p RG ma swój urok :smiley: Sam miałem kupić, szukałem jakiegoś 80/50 ale w koncu zrobiłem A1 i dosiadam TDRki ;p

Ale fajne RG :slight_smile: Ciekawie się tym jeździ :wink:

Oby służyła :wink:

szczerze to ono jest paskudne. jest za kwadratowe i za starą stylistykę ma wgl jaki to rok??

Jasiu226 napisał:

a nie czekał na A1 :D


Tak jak ja :P

Właśnie - nie napisałeś jaki to rok :)

rok to 1994r. :wink:
a mi się tam podoba no na razie śmigam bez rejestracji i bez prawka ale nie daleko :mrgreen:

ladna ladna :wink: zawsze mi się podobaly bo sa inne ;)) a moze lampe w zadupek wpasujesz i mini migacze ??

Parki94 napisał:

Przełożenie jest na moc

Jak może być przełożenie na moc? Moc jest przekładana na koło, a przełożenie może być na v-max albo na przyspieszenie. ;-)

Nie no trocha kanciata , no ale kiedyś robili takie , ogólnie spoko …

Pewnie chodziło o przyspieszenie ;D

Kowal napisał:

Jak może być przełożenie na moc?

chodzilu mu pewnie o rozmiar zebatek na przyspieche a ty juz się czepiasz kowalu ;)) zrob tak jak mowilem z ta lampa w zadupek wpasuje ;)) a rg ma swuj urok ;)

kurde jakbym miał kupować 80 to w życiu bym nie kupił 80/80 ;d , a jak już bym robił A1 to bym kupił 125 . No ale to tylko moje zdanie . Szczerze mówiąc RG mi się nigdy nie podobało :wink: oryginalnie , ale przerobione na street’a wygląda całkiem , całkiem :smiley: . Może byś się skusił go przerobić ? A neos’a sprzedałeś??

ja chciałem na 50 rejestrować ale nie umiem załatwić przeglądu :-/ więc robie a1 :mrgreen:
a zębatki mam na moc zrobione a za tym idzie przyspieszenie :->
przełożenia nie będe zmieniał bo mieszkam w mieście i wole mieć fajne przyspieszenie niż jechał te 115km/h a w mieście nie będę miał gdzie się rozpędzić do tej prędkości :stuck_out_tongue:
no myślałem nad lampą w zadupku i to zrobie ale na razie w ogóle kasy nie mam, bo jeszcze na rejestracje muszę wydać 500zł i na prawko :-/
na streeta może… przerobie ale nie obiecuje muszę to jeszcze przemyśleć :wink:
a jakbym na streeta miał przerabiać to doradźcie co mozę fajnego zrobić :lol:
a neoska sprzedałem :slight_smile:

Na pewno wywal całą tą przednią owiewe wielką :stuck_out_tongue:

no i ogarnij tył i będzie good :slight_smile:

wywal tą przednią owiewke z lampą wraz z tymi bocznymi co jest na nich naklejka “RG” daj jakąś fajną owiewkę do tego nie będę mówił jaką bo każdy ma swój gust :
http://allegro.pl/19081_owiewki.html?id=19081&view=gtext&order=p&change_view=1

Do tego pług pod silnik , prosta kierownica : http://allegro.pl/item686950723_kierownica_sport_enduro_street_super_4_kol_od_ss.html

Może inny kolor i będzie bajka ;D …

Courte mówiąc pług pod silnik co masz na myśli tez orginalny??
czy jakiś inny?? :wink:

Jakiś inny :wink:

I co robisz cos z ta rg ??

Nie rób street’a, zrób mały lifting zadupka(zmniejsz go i wyostrz) i będzie the best :wink: Bez owiewek z przodu fajnie się nie jeździ :wink:

Ja nie mam żadnej wywalonej owiewki, a przy 130 jedzie się normalnie :stuck_out_tongue:
Wywalaj ten przód a nie gadaj :slight_smile:
Dywer się nie zna …