Jak w temacie,nowy syntetyczny. Cena do negocjacji. Pisać na priv
Jak w temacie,nowy syntetyczny. Cena do negocjacji. Pisać na priv
To ten wygrany w konkursie? ;)
Tak,nie będę lał syntetyka do silnika po 30.000km skoro lałem półsyntetyk. Może znajdzie się ktoś chętny?
Ale co to ma do rzeczy, że wcześniej lałeś półsyntetyk? Przecież masz 2T.
Ale co to ma do rzeczy, że wcześniej lałeś półsyntetyk? Przecież masz 2T
sorry za dubel, stronka się wiesza..
To raczej nie powinno sie lac syntetyka jak uzywalem polsyntetyk caly czas.
W 2T możesz lać olej jaki ci pasuje. Planujesz Chorwację, będzie jak znalazł ;)
Do Chorwacji to jeszcze pięć butelek zużyje w tym sezonie :) To nie przeszkadza silnikowi przy takim przebiegu jak lałem wcześniej półsyntetyk,a teraz wleję syntetyk? A w 4T też nie ma różnicy jaki się wcześniej lało,a teraz wleje się syntetyk?
W 2T nie ma różnicy, bo i tak spala się olej z benzyną.
W 4T też można przejść z mineralnego na syntetyk, pod warunkiem że silnik nie jest skrajnie wyeksploatowany.
Ale czy w 2T syntetyk nie ma lepszych właściwości płuczących od półsyntetyku i nie wypłucze mi nagaru w cylindrze?
syntetyk wyczyszcza silnik i nie powinno sie zmieniac
W 2T nie ma żadnego "płukania" bo dawka paliwa z olejem jest spalana. W 2T nie masz miski olejowej skąd pobierany jest olej do smarowania silnika. W 2T olej ulega spalaniu jaki by nie był.
Nowoczesne oleje mineralne w wysokiej klasie API posiadają tyle dodatków czyszczących co syntetyki. Ale mowa tu o oleju 2T.DooOminO napisał:
syntetyk wyczyszcza silnik i nie powinno sie zmieniac
lozyska walu nie lubia zmiany oleju
Łożyska wału nie lubią zmiany oleju? Coś ty znowu wymyślił...DooOminO napisał:
lozyska walu nie lubia zmiany oleju
To w końcu jak?
Co jak? Masz świetny olej, nie sprzedawaj go (może za pół ceny) tylko lej do sqta i jeździj.
A spuścić końcówkę tego półsyntetyku i dopiero wlać ten czy lać od razu żeby się wymieszały?
Lej, nic się nie bój ;)
Wleję,ale dopiero po pracy bo jak mi stanie w trakcie to będę pieszo listy nosił :)