Mam problem, dzisiaj wymieniłem rolki w moim Fresco, moduł i iglicę w gaźniku. Wszystko ładnie wyczyściłem, poskładałem, na początku miał trudność z odpaleniem, ale potem odpalał cały czas od razu. Wyregulowałem gaźnik, wyczyściłem filtr powietrza, chciałem się przejechać a tu nagle jadę 20 a tu nagle spadają obroty (nie gaśnie), ale spadają cały czas ile bym nie dał gazu to tak dojadę do max 30 i spadek obrotów i po paru sec znowu wraca i potem znowu spadają. Co to może być ? Proszę o szybką odpowiedź.
jak moduł wymieniłeś to może nie masz masy podpiętej i się dławi
A tak prościej, nie znam się na elektryce :D ??
Iglice ustaw na środek
Iglice też ustawiałem i mam na środek, to tak wygląda jakby się dławił, paliwa nie dostawał coś takiego, ale wszystko czyściłem, cały gaźnik, filtr więc nie mam pojęcia. Pomóżcie :)
ale przygasa na ułamki sekundy ? tzn przerywa czy jak?
Ruszam, rozpędza się do 30 i nagle obroty spadają w dół nie gaśnie, ale po prostu spadają i zwalnia, po kilku sekundach wskakuje na kilka sec na obroty i za chwilę znowu.
mam takie objawy na zimnym silniku jak dam gazu do dechy to też się rozpędza , do np. 40 po czym nagle spadają obroty jak u ciebie silnika nie słychać(jak bym zgasił) jak zwolni do zera to znów ma kopa i tak przez pierwsze 100 m , nie zawsze ale często tak jest , i jest to wina gaźnika bo jak nim reguluję to może się dławić lub nie. żeby się dławił to zmniejszam mu ilość powietrza tylko że mam dwusuwa a ty ?
Ja mam 4t, właśnie nie wiem, regulowałem go dzisiaj kilka razy kombinowałem, zmieniałem na stary moduł, inną świecę zakładałem i nic, nie mam pojęcia co to jest, ale tak jeździć się nie da, nie ważne czy ciepły czy zimno jest ciągle tak samo.
to zobacz czy masz masę , najlepiej podłącz jakiś kabelek od silnika do ramy , nie zaszkodzi a może pomóc, 5 min roboty i już będziesz wiedział
A jeżeli nie to, to co jeszcze może być ??
Wie ktoś coś może jeszcze na ten temat ??
A gdy skuter stoi na stopce osiąga pełne obroty i je utrzymuje ?.
Właśnie to jest także dziwne, bo na stopce prawie za każdym razem jest tak samo jak podczas jazdy, ale zdarzyło się kilka razy że normalnie kręcił obroty
Są najwidoczniej problemy z zasilaniem w paliwo.Nie wiem dokładnie jak to wygląda w twoim skuterze,ale domyślam się że jest tam taki kranik podciśnieniowy ?.Powodem może być również zapchany filtr paliwa.Na moje fachowe oko coś jest zapchane i gażnik nie jest zasilany odpowiednią dawką paliwa.Jak sprawdzisz i okaże się że wszystko jest drożne sprawdż raz jeszcze gażnik czy aby na pewno wszystko poskładałeś tak jak powinno być.
No mam taki kranik właśnie, gaźnik jest na pewno ok, rozkładałem i czyściłem go dzisiaj chyba z 3 razy. Przed zimą było wszystko ok, teraz po wymianie tych części nagle stało się takie coś, sprawdzę jutro tą elektrykę, ale naprawdę może ona być odpowiedzialna za przerywanie skutera podczas jazdy ?
Przeczyść wpierw ten podciśnieniowy kranik i wymień filtr paliwa.Gdy to nie pomoże to potem sprawdż elektrykę.Mi to wygląda na problemy z paliwem,po prostu komora pływakowa nie jest odpowiednio szybko napełniana paliwem i dlatego silnik nie ma mocy i obroty spadają.
Ok byłem to sprawdzić, akurat nie skręcałem skutera wcześniej to szybko poszło. Z kranikiem i tym filtrem wszystko ok, wygląda normalnie, paliwo normalnie leci. Co to może jeszcze być ?
A jak sprawdziłeś ten kranik podciśnieniowy ?
No wykręciłem go, dmuchnąłem sprężarką we wlot i wylot paliwa, tak mi się zdaje że jest ok, nie widziałem niczego żeby był zepsuty. A może coś być z cewką zapłonową ?? Jak to sprawdzić ?