Słabe światło przód Derbii Terra 125

Witam w moto jest założona żarówka H4 60/55W 12V a w manualu jest że ma być HS1 35/35W 12V…jeśli zmienię na taką jak w instrukcji światło się poprawi? Myślę o czymś takim https://allegro.pl/oferta/zarowka-osram-night-racer-hs1-px43t-12v-35-35w-10562788633

jest duża szansa. bo jeżeli ci elektryka nie wyrabia albo jest policzona “na styk” to 35W HS1 potrzebuje 2.9-2.4 Ampera żeby sie świeciła.
A 55W H4 potrzebuje 3.8A i więcej.
Wiec jak ci nie wyrabia eleketryka to H4 zaświeci sie słabiej. Z kolei jest mocniejszym źródłem światła. Musisz sprawdzić.
A w jakim stanie masz odbłyśnik, klosz? Bo może lepiej wstawić poprawną zarówke ale zadziałać z lampą?

Dzięki za pomoc, przez tą h4 aku może być słabiej doładowywane?

tak

Czy ta żarówka może być też powodem że gdy dodaję gazu światła przód i tył bardzo lekko słabiej świeci? tak jak by żarówki przygasały…

przeczytaj wątek od poczatku i wyciagnij wnioski

Oki dzięki

Witam założyłem ww żarówkę i światła mijania są kiepskie…klosz jest ok , może ktoś poleci coś dobrego i zgodnego z prawem? może jakiś led?

żaden led nie jest zgodny z prawem, przeczyśc kostki, zmierz napięcia na ksotce i powiedz jaką żarówke wsadziłeś

Witam, muszę kupić miernik, a żarówka to OSRAM NIGHT RACER 50 12V 35/35 W

Napięcie waha się w granicach 12.8-13.6

a w jakim stanie klosz i odbłyśnik?

bardzo dobry

stawiał bym jednak na klosz i odbłyśnik.
Porównując nówka sztuka lampy w junaku 607 co mają 2xHS1 35W i nówka sztuka lampy w SYM GTS co też ma 2xHS1 35W to lampy z GTS to przy tych z junaka to sa jak słońca. Inna sprawa że GTS ma alternator a nie gównianą prądniczkę wiec tam nie tylko volty ale i amperay na lampe idą odpowiednie. Jakość lampy robi. Jakość żarówki też.
Skoro masz na tych żarówkach 12V to jeszcze zobacz ile masz Amperów. Zakładając że masz te 14V w czasie pracy silnika w instalacji i ze wzory że Volty razy Ampery to Waty - to 35W:14V=2.5A powinno tam być na tych żarówkach. A jak masz 12.8V to 2.8A. Czyli taki przedział 2.5-2.8A.

Wszystkie pomiary robić na zapalonym moto?

tak

Ampery mierzyć na żarówce mirnikiem?

a masz inny pomysł?

Witam Wombat, dopiero teraz kupiłem miernik uniwersalny UT33A+ i nie wiem czy robię poprawnie ten pomiar, ustawiłem pokrętło na Ampery , żarówki nie wpinałem całkowicie aby mieć dostęp do jej końcówek, ustawiając na mierniku DC wyszło mi coś takiego 0,328 a na AC 0,014 czy ja to zrobiłem poprawnie? jeśli nie możesz napisać jak to zrobić?

na żarówce masz prąd przemienny (AC) a mierzysz na mierniku ustawionym na stały (DC). Stąd głupie wyniki