Siemka jutro kupce po moj skuter przyjeżdżajo i pewnie już nie zoabcze swojego keewaya a jak go sprzedam chce sobie coś kupić tylko co waham się między skuterem taki jak yamaha aerox, peugeot jet force . aprilla sr factory i runner oraz biegi cross/enduro typu yamaha dt rieju derbi senda itp waham prosiłbym za i przeciw skuterów i biegówek o pojemności 50 ccm
Ja na twoim miejscu bym brał albo tą nową RS’ke albo TZR’ke… chociaż wolał bym RS… trochę głupio z automatu na automat… a wiem z doświadczenia że biegówki wymiatają… ja swoim skuterem po tunie nie ma mowy żebym wziął którąś biegówkę… mogę tylko pomarzyć … lecz oni mogą pomarzyć by wydymać mnie na starcie :lol: a jak już skutera to nie bierz Peugeota bo mają słabo podajne silniki na tuning :-/ Lecz na seryjnych bez tynu śmigają aż miło… nawet ci powiem że mój bez tunu był szybszy niż teraz po tunie… i to o dużo… no ale przyśpiecha jest teraz lepsza… Jak automat to weź sobie Piaggio NRG :roll:
Koniecznie chcesz crossa/enduro?? Ja powiem tak jak jeździsz po ulicach i od czasu do czasu wiedziesz w teren to lepiej SM. Choć stwierdzam że to wszystko crosso podobne jest dość nie wygodne podczas dłuższej jazdy. Szczególnie jak ma opony klockowe bo wtedy to wszystko strasznie drży i wgl o siedzenie też nie bardzo. Ja bym wolał coś z biegami ale przypominające prawdziwy motor np: NSR TZR RS MITO (ale nie wiem czy jest w 50ccm).
skutery:
Za:
-tansze w zakupie (stosunek rocznik,przebieg/cena)
-tansze części
-wiekszy wybor części tuningowych
-automat
Przeciw:
-automat
-pelno plastikow
-nie tak szybkie jak manuale
biegowki
Za:
-BIEGI
-dobre osiagi
-latwo podniesc moc
Przeciw:
-Cena (predkosc,przebieg/cena)
-drogie części
-mniejsza ilosc części tuningowych
_____________________________
Mam nadzieje ze trochę ci pomoglem
aha nie koniecznie cross ale tak supermoto mogło by być z biegami wolałbym coś takiego nie daleko mnie jest ładny tor motocrossowy ;d
50ccm na tor … uważaj bo pojezdzisz. 50 to w delikatny teren tylko
aha a po tuningu 70 cc jest kilka takich nie daleko po tunie 70
70 już bardziej ale to dalej nie to. To się dość szybko zniszczy w terenie. Szkoda maszynki. Jak na tor to minimum te 125 i najlepsze bylo by w 2t.
50 to jakieś szutrowe dróżki, łąki
na tor jak ma coś być to musi być takie że na zakręcie jak mu dasz full to ma ci rwać ziemię jak głupi! nawet i na prostej jak jedziesz to ma rwać ziemię po dodaniu gazu… inaczej 0 frajdy z takiej jazdy… I potwierdzam to co pisze Wino :!: lepiej kup sobie coś z tych pseudo ścigaczy
nie to że ma rwać, ale nawet jak 50 wjedziesz w piasek czy błoto to on Ci nie ruszy … No chyba że na jedynce
Bierz SM jakieś, najlepiej Derbi Sendę, bo w miarę duża i ogólnie zajebista :!:
Nigdy bym nie wziął pseudo-ścigaczy, bo sama nazwa wskazuje że to tylko takie niby ścigi, wstyd się na tym pokazać. Podchodzą ludzie, mówią “Woooow… Ale maszynka, weź odpal”, a ty “OK”, odpalasz a tam pyr, pyr, pry dwusuwowe w takim ścigu - no śmiećh na sali :lol:
A do enduro/crossa czy SM taki dźwięk jak najbardziej pasuje No i możesz sobie zawsze pojeździć w jakiś lekki teren.
Xarmac napisał:
Bierz SM jakieś, najlepiej Derbi Sendę, bo w miarę duża i ogólnie super-ekstra :!:
Nigdy bym nie wziął pseudo-ścigaczy, bo sama nazwa wskazuje że to tylko takie niby ścigi, wstyd się na tym pokazać. Podchodzą ludzie, mówią "Woooow... Ale maszynka, weź odpal", a ty "OK", odpalasz a tam pyr, pyr, pry dwusuwowe w takim ścigu - no śmiećh na sali :lol:
A do enduro/crossa czy SM taki dźwięk jak najbardziej pasuje ;) No i możesz sobie zawsze pojeździć w jakiś lekki teren.
HEH ot dobiero dałeś popis:P A chinśką suszarką to nie wstyd jeżdzić no nie:P
A po drugie są też w 4t:P np. nsr 125
A mi właśnie w 2t najbardziej dzwiek się podoba ;D Specjalnie wywalilem ta wate z tłumika zeby lepiej spiewal dzwiek kwestia gustu ?? ale kto patrzy na dzwiek !!?? to ma jezdzic !!
siwy24 napisał:
HEH ot dobiero dałeś popis:P A chinśką suszarką to nie wstyd jeżdzić no nie:P
Nie, bo w takim pseudo-ścigu 50 to nie tylko dźwięk ale i osiągi żalowe...
Co innego 125 2T, bo wprawdzie dźwięk też nie każdemu odpowiada, ale za to osiągami można się pochwalić.
A skuter to skuter i nie ma szybko jeździć...
siwy24 napisał:
A po drugie są też w 4t:P np. nsr 125
Eeee... Nie zrozumiałem... Po pierwsze chyba mówimy o 50ccm, a nie o 125, a po drugie od kiedy NSR są w 4T :shock: Jakaś wersja limitowana czy coś przegapiłem :lol: ?
Moze mu o cbr chodzilo ?? ;] 125ccm cebra w 4t jest ;] a nsr to nie wiem ;]
Danielson napisał:
skutery:
Za:
...
-automat
Przeciw:
-automat
...
To jak to w końcu jestą? :D
NSR tylko 2T, 4T to CBR ale 125ccm. Na Twoim miejscu rozejrzałbym się właśnie za 125ccm, za pół roku masz 16 lat więc zrobienie prawka to lepszy pomysł niż jeżdżenia na pięćdziesiątce.
Xarmac napisał:
Nigdy bym nie wziął pseudo-ścigaczy, bo sama nazwa wskazuje że to tylko takie niby ścigi, wstyd się na tym pokazać.
Wstyd to jeździć w klepanym trabancie z naklejką TUNING, nigdy bym nie pomyślał, że ludzie mogą się z kogoś śmiać bo jeździ na nowej RS-ce. :D
poluki napisał:
Danielson napisał/a:
skutery:
Za:
...
-automat
Przeciw:
-automat
...
To jak to w końcu jestą? :D
Bo ja to tak ogolnie robilem dla niektorych to plus a niektorych to minus ;)
Xarmac Żal mi cie… pseudo ścigach… no ciekawe jak by odjechał na jakiś parking ktoś TZR a ty tym swoim i koło którego by się bardziej ludzie kręcili!? i to wcale nie jest wolne bo wszystkie skutery w dupie zostawia… na prawdę napisałeś kompletnie bez sensu… ehhh :-/ a co ty chcesz od dźwięku 2T jest piękny… a jak ci się nie podoba to można zrobić tak jak zrobił mój brat… założył wydech od 600ccm Yoshimura i chodzi na wolnych jak i na wysokich bardzo basowo jak jakaś dużo większa pojemność…
I na pewno ludzie by się nie śmieli z ciebie jak byś takim czymś podjechał… tylko by zazdrościli…
A pierdziawy to te SM i crossy … nie raz słyszę jak jedzie ktoś takim i ludzie mówią (nieznajomi mi jak i znajomi) O jedzie kretyn na kozie… No i co tu rządzi !? szosowe ścigi… !! (pseudościgi) za tym się wszyscy oglądają … a nie za KOZAMI! :lol:
Na kozie ? No to wjedź tym kochanym ścigaczem chociażby do lasu …
Heh waham się między tym scigiem a crossem ale moi kumple tak twierdzo większość zacytuje
"scigacze sa dla ciot prawdziwy motor to cross/enduro "
wiekszosc crossów i ścigów majo mine am6 to osiagi sa zblizone