skuter nie odpala

Witam mam problem mianowicie taki ; 2 tygodnie temu jechałem na trening nie daleko jakieś 3 km wszystko było ok ale przed samom bramom skuter zaczął robić tak buuuu buu i słabł,nie przejołem się tym specjalnie i poszłem trenować gdy po 2 godzinach wyszdłem z treningu próbuje palić a tu nic próbowałem tam wszystkiego z 30 minut i nic no więc musiałem pchać.No a dzisiaj próbuje wszystkiego wyczyściłem gaźnik świece,filtry i nie odpala jaki może być problem bo nie mam pojęcia co jest jak odpalam to nawet nie łapie nie słychać silnika a było wszystko ok.POMOCY !!!

brak iskry // cewka , moduł , kabel wysokiego napięcia , sprawdź czy wogóle masz iskre

no iskra jest właśnie :/

A jak z kompresją?

jest tak samo ;d

jechałeś może przez wodę ? na bocznej stopce zazwyczaj jest blokada zapłonu - jak zawilgotniała to dupa nie będzie palił ,- rada odpiąć kostkę co idzie od nóżki.

Siema .Najpierw sprawdz czy jest paliwo :) Pózniej czy swiece zalewa jesli nie zalewa to znaczy ze musisz sprawdzic czy kompresja jest a jak jest ta kompresja to pobaw sie troche z regulacja gaznika :)

właśnie nie wiem jak regulować:d

ja nie mam żadnych czujników w bocznej stopce włłaśnie dlatego też nie to :D

tu masz :)Jak regulować gaźnik? Na co zwrócić uwagę? Jakie są oznaki nieprawidłowej obsługi tego urządzenia? O tym dziś w Skuterowo.com. Zatem jak krok po kroku zabrać się za regulację?
1. Stawiamy skuter na nóżce centralnej, uwaga: na płaskiej powierzchni.
2. Zakręcasz śrubkę od regulacji mieszanki (ulokowana jest ona z boku gaźnika).
3. Uruchamiasz jednostkę napędową.
4. Wykręcasz śrubkę od regulacji mieszanki do momentu aż skuter zacznie się dławić (przelewać – więc robisz to powoli) i wracasz z powrotem kawałek, żeby się nie dławił.
5. Potem śrubką od regulacji obrotów wkręcasz ją aby skuter złapał większe obroty
6. Wkręcasz o ok. 1/4-1/2 to zależy śrubkę od regulacji mieszanki i patrzysz jak skuter się zachowuje (obroty powinny spaść)
7. Jeżeli tak się dzieje – wyłączasz skuter, zdejmujesz fajkę z przewodem wysokiego napięcia, wykręcasz świecę i sprawdzasz jej kolor.
8. Jeżeli świeca ma kolor kawy z mlekiem – wszystko w porządku. Jeżeli jest czarna – należy wkręcić mieszankę jeszcze bardziej. Jeżeli zbyt jasna – należy odrobinę odkręcić.
9. Po założeniu świecy i podłączeniu przewodu uruchamiasz skuter i wykręcasz silnik na maksymalne obroty, po czym gwałtownie odpuszczasz. Jeżeli po spadku obrotów koło nadal się kręci, a świeca ma kolor kawy z mlekiem – mieszanka jest w porządku.
10. Obroty śrubką od regulacji obrotów powinny być tak wyregulowane, żeby tylne koło na niskich obrotach się nie kręciło. Kiedy już mamy tak ustawiony gaźnik należy ponownie wykręcić silnik na maksymalne obroty i odpuścić – koło powinno się kręcić, a skuter nie powinien gasnąć, lecz silnik powinien cicho i regularnie pracować. Jeżeli tak się nie dzieje, to należy przystąpić do dalszej regulacji przy użyciu śrubki od regulacji mieszanki. Z doświadczenia wiem, że dobrze jest tę czynność powtórzyć około pięciu razy. Dzięki temu nie mam później problemów z zalewaniem silnika, gaśnięciem etc.

a jeszcze ja mialem podobny problem . sprawdz czy nie dostaje gdzies lewe powietrze to znaczy jaki jest stan membranek . najlepiej zatkaj filtr powietrza i zapal powinno zalapac

jak ja niem mam mieszanki bo to 4t leje tylko czystą :D

to sprawdz zawory :) najlepiej u mechanika

marzaq 22 DZIĘKI zaraz spróbuje i ci napiszę czy to działa :D

skuterek1997 napisał:

ja nie mam żadnych czujników w bocznej stopce włłaśnie dlatego też nie to :D

może najpierw sprawdź a potem mów - tego nie widać ale jak odkręcisz boczną stopkę to zobaczysz -
regulacja gaźnika mija się z celem bo zgasł w trakcie jazdy , a na lewym powietrzu to by załapał i zgasł a tu nic

moze rope wlales i dlatego:D

najlepier to zmien swiece sprawdz jak tam fajka wyglada i czy wystarczajaco daje iskre

może najpierw sprawdź a potem mów - tego nie widać ale jak odkręcisz boczną stopkę to zobaczysz -
regulacja gaźnika mija się z celem bo zgasł w trakcie jazdy , a na lewym powietrzu to by załapał i zgasł a tu nic

odkręciłem i na serio nic tam niema nawet żaden przewód nie idzie w strone bocznej stopki

najlepier to zmien swiece sprawdz jak tam fajka wyglada i czy wystarczajaco daje iskre

iskra jest i to dobra czyściłem świece drucianką a fajka kupowana w tamtym roku na jeśień jak nowa to coś innego a ropy jak bym wlał to by przynajmniej silnik było słychać może by nawet odpalił bo raz już wlałem ale dymił strasznie ale to jeszcze kiedyś ;d MOŻE JAKIEŚ INNE POMYSŁY BO JA JUŻ NIE MAM SIŁ DO NIEGO

Qurwa z tą ropą to jest dobre hahahaha , sprawdź iskrę na wkręconej świecy , to znaczy weź zapasową świecę i załóż na fajkę ale starej nie wykręcaj - iskra ma być porządna a nie jakieś tam błyskanie. Duża i jasna