Skuter nie ma mocy - Obroty max 2000

Witam może mi ktoś pomóc w czym tutaj jest problem ??
Chodzi o to ze skuter nie ma w ogóle mocy. Gaźnik w ogóle nie działa jeśli chodzi o regulację...Swieca czarna mokra. Obroty max 2000 i musze mieć gaz na ful bo jak tylko poluzuje lub puszczę zaraz gaśnie.
Przedstawię parę filmów:
http://www.youtube.com/watch?v=8fZulI68NEY&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=TUA2Byoqmo8&feature=youtu.be
Wyje strasznie sami słyszycie...
Nie wiem co to może być
Licze na jakieś rady :)
POZDR :)

Iglica za wysoko?

mam ją na samym środku, lecz też zmieniałem raz wyżej raz niżej i nie było efektów...
Zastanawia mnie dlaczego w ogóle nie wchodzi na obroty??? Dlaczego gaźnik nie reaguje na obroty śruba...

Masz 2T czy 4T?

2T

Kiedy to się zaczęło i w jakich okolicznościach?

A czy po czyszczeniu gaźnika przedmuchiwałeś go sprezonym powietrzem? Jesli nie to MOŻE być to przyczyną...

wymień cewkę zapłonową może będzie lepiej

Cewka została wymieniana "Cewka zapłonu NARAKU High End 2 piny "
Gaźnik też był nowy DellOrto 17,5 Automatyczne ssanie.

Stało sie to podczas wymieniania sprężynek sprzęgła i centralnej do sprzęgła Malossi Fly ( centralna Naraku 2000RPM, sprężynki Sport zielone)
Częsci npozostałe:
Dzwon sprzęgła NARAKU, Pasek napędowy wzmocniony Naraku wariator Wariator NARAKU Racing + Rolki w zestawie 6.0g do tego wydech Tecnigas Next-r
Zawsze rozrusznik działał od pstryknięcie teraz gdzieś za 2-3 razem i trzeba go troche piłować, z kopki w ogóle sie nie da nic tak jak by kompresji nie było wiec wybrałem sie na warsztat aby potwierdzić to zdarzenie, okazało sie ze mam racje (prawdopodobnie jest stary zatarty) i oni to zrobą za 350zł wiec podziękowałem bo sam rade też dam a że w domu miałem chiński 70cm3 to co mi zależy wiec założyłem(oczywiscie tamten nie był zatarty) membrana jak i króciec są wporządku. Założyłem i dalej to samo nie wejdzie wyżej niż 2.500obr cud jak na 3000 wejdzie.
Nie chce go zbytnio dawać na warsztat bo sami wiecie jakie kaszany tam robią i jak trzepią kase a samemu zawsze lepiej no chyba ze nie ma wyjścia z tej sytuacji :(:(:(

Sprawdź uszczelnienia na wale, może tam łapie Ci lewe powietrze i nie może zassać odpowiedniej ilości mieszanki.

Myślisz że to uszczelniacze ? Aż taka rolę mogą odgrywać? Twoim zdaniem lepiej kupić uszczelniacze czy nowy wał? I ile mogą mi za to zabrać na serwisie +,-

Mam pytanie jaka by była dobra dysza WOLNYCH OBROTÓW do gaźnika DellOrto 17,5PHVA ??

Uszczelniacze na wale korbowym to gumowe wkładki odpowiedzialne za uszczelnienie komory korbowej. Tą drogą zasysana jest mieszanka, jeśli gdzieś jest nieszczelność to powietrze przepływa przez te dodatkowe otwory a nie przez gaźnik.

Gdy zdejmiesz wariator zobaczysz uszczelniacz, powinien być ciasno wsadzony w swój otwór i tak samo ciasno powinien otulać wał.

Dodatkowo radzę przejrzeć wszystkie wężyki od podciśnienia dochodzące do gaźnika i króćca ssącego.

Dzisiaj skończyłem z wymianą łożysk i uszczelniaczy na wale korbowym. Moim zdaniem łożyska nadawały sie do wymiany ale uszczelniacze chyba były okey. Problem polega na tym ze po skończeniu odpaliłem by spr czy jest ciśnienie i niestety słabo odczuwalne( zatykałem ręką króciec ) spr membranę czy jest w dobrym stanie nie budziła zastrzeżeń ale mimo to docisnąłem blaszki, ponownie sprawdziłem na króćcu ciśnienie można powiedzieć ze nie było w ogóle.
Wymienię membranę bo 10zł to nie majątek... No ale bez jaj co jest grane... ??

a membrana w jakim jest stanie

Powiem Ci ze na oko wydaje sie okey. Ale gady daję ją na wprost pod światło nie puszcza promieni, leczy gdy ją przekrzywię( góra-dół), światło przechodzi przez blaszki. Sprawdzałem też pod bieżącą wodą i przez jedną blaszkę woda dość intensywnie ucieka.

Blaszki niby przylegają.

Skąd jesteś, może ktoś z forum Ci pomoże?

Swoją drogą to dziwne że tak się dzieje, w jakim stanie jest cylinder i tłok>

Ruda Śląska...Cylinder wymieniany bo w serwisie powiedzieli mi ze kompresja. Wiec wymieniłem( wszystko szczelnie żeby nie było) Zastanawiam się nad tą membraną w końcu ona też odpowiada za utrzymanie ciśnienia.

wymień to groszowa sprawa
jeśli to wina membrany to stary cyl jest dobry

wymień membrane by wykluczyć jej niesprawność , potem pomyślimy dalej , jaki kolorek świecy - jak wygląda i jaka jest przerwa w mm ,