Skuter na dojazdy do pracy

Witam!
Zastanawiam się nad kupnem skuterka, który głównie służyłby mi jako środek transportu do pracy. Ponieważ dopiero zaczynam swoją 'karierę', jestem mocno ograniczony finansowo. Myślę, że 2-3 tysiące mógłbym uzbierać (nie chcę się wyżyłować całkowicie, żeby mieć na eksploatację). W takiej cenie oczywiście raczej głównie (tylko??) używki wchodzą w grę. Nie posiadam (przynajmniej narazie) prawka kategorii A, więc mowa o skuterku do 50cm^3. Jeśli chodzi o moje wymagania względem niego, to wyglądają one następująco:
- niska cena
- w miarę wygodny
- ekonomiczny (przy dzisiejszych cenach paliwa nawet skuter może człowieka rozłożyć:P)
- dobra dostępność części (oczywiście w miarę tanich części). Nie znam się na mechanice, ale jeśli dałoby się go przy pewnej dozie dokształcenia naprawić we własnym zakresie, to duży plus
- bezawaryjność (wiem, tutaj powinienem szukać nowych, markowych skuterów:P)
- musi (koniecznie) być 2-osobowy.

Co do wyglądu, nie mam specjalnych preferencji. Ma nie być szkaradny. Nie musi też być demonem prędkości, ma jeździć.
Jaki skuterek, Waszym zdaniem, najlepiej spełniałby moje wymagania?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam

PS
Nie wiem, czy to ma jakiekolwiek znaczenie, ale to byłby mój pierwszy skuter. Swego czasu sporo jeździłem na rowerze (to jeśli chodzi o moje doświadczenie z jednośladami:P)

http://otomoto.pl/zipp-inny-parco-rybnik-raty-transport-M3085830.html
Ten jest dobry i ekonomiczny.

Zipp parco? Jeśli będzie on w miarę bezawaryjny, to wydaje się być całkiem ciekawą propozycją. Ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?

Jak nie o polecam ci Toros F16 kupisz w realu za około 1500zł a wcale taki zły nie jest mam i nic mi się nie zepsuło a jeżdżę szybko i po dziurach.

takie coś http://www.youtube.com/watch?v=Zqk0pJmKBRY&feature=related

Pomijając szczegół, że nie spełnia prawie żadnego z moich wymagań, to piękny sprzęt:P