Skuter do 2000

Witam!
Zastanawiam się nad kupnem używanego skutera do 2000 zł (nie chcę chińczyków). Co możecie mi polecić?
Zamierzam też pojeździć po komisach i chciałbym się dowiedzieć na co powinienem zwracać uwagę przy wyborze.
Z góry dziękuję za pomoc!

na silnik, stan przekładni (pasek, sprzęgło, wariator) patrz na plastiki czy porysowane albo malowane, czy nie pordzewiały. Posłuchaj silnika na wolnych obrotach a najpierw zobacz jak odpala.

A jak sprawdzić stan przekładni? Przepraszam za takie pytania, ale jestem kompletnie zielony.

Odkręcasz dekiel przekładni i patrzysz na pasek, który łatwo rozpoznasz. Jeśli jest w kiepskim stanie to nie dobrze, bo trzeba go będzie wymienić. Po prawej stronie jest sprzęgło. Jeśli będzie miało fioletowe zabarwienie to też nie dobrze, bo znaczy to, że się przegrzewa. Jeśli natomiast sprzedawca nie zgodzi się na oględziny przekładni to odpuściłbym sobie zakup danego egzemplarza.

A myślisz, że za 2000 zł można znaleźć coś porządnego?

http://allegro.pl/kymco-activ-50-i1571126791.html za 2300 owszem :wink: za 2000 http://otomoto.pl/kymco-vitality-M2546218.html http://allegro.pl/kymco-vitality-i1563350029.html

no raczej w komisie nie da rady abyś odkręcił cokolwiek , może jakbyś gdzieś prywatnie od kogoś chciał kupić ,to ten pewnie niechętnie ale mógłby to i owo pokazać.
Zastanawia mnie dlaczego nie "chińczyk" ?

Właśnie, kup Incę i będziesz zadowolony. Nową może uda się kupić za 2000 a nowe to nowe. Kupując używkę zawsze jest ryzyko

ince kupisz pewnie nowa ,albo poczekaj uzbieraj trochę na Kymco jest z Tajwanu i po opiniach jet wytrzymały. Lepiej jest mieć coś nowego :mrgreen:

Nasłuchałem się, że kupno chińczyka to ciągła jazda po serwisach a po gwarancji jezioro bez dna, więc mam pewne obawy co do chińczyków.

madi napisał:

Właśnie, kup Incę i będziesz zadowolony. Nową może uda się kupić za 2000 a nowe to nowe. Kupując używkę zawsze jest ryzyko