Silnik 2T rowerowy - Problem z gaźnikiem

Witam, co mam zrobic, sprawa wyglada tak:
Paliwo cieknie z wydechu oraz z filtra powietrza w gazniku, nie chce sie wkrecic na obroty i gasnie a jak sie juz wkreci to gwaltownie przyspiesza, gdy wcisne sprzeglo to sie zatrzymuje i bardzo wkreca sie na obroty i musze wtedy wylaczyc silnik. Tak jak by caly czas paliwo lecialo do gaznika i za duzo by go bylo.

(Jest to silnik skuterowy 50ccm)

odstaw go na bardzo solidny przegląd do kogoś kto się na tym zna

Mysle ze nie trzeba gdyz jest to bardzo prosty silnik do roweru i spróbuje wyczyscic gaznik

skoro się na tym znasz i chcesz się brać samodzielnie za czyszczenie i regulacje gaźnika to po co to pytanie?

Spróbuj go wyczyścić i wyregulować. Oraz sprawdź czy Ci się pływak nie zacina. Paliwo wycieka wężykiem od nadmiaru?

nie, wydechem i filtrem powietrza. napisał to

Wlasnie tez troche mysle ze to moze byc wina plywaka, jutro ogarne. I to sie zadzialo po tym jak zabraklo benzyny w zbiorniku i tylko byla w wężyku a ja jechalem i silnik moze ssal oprócz benzyny także powietrze i plywak sie zaciął

powietrze stanowczo nie jest czymś co może zaciąć pływak.
co to jest za silnik że jest w dziale Kymco a ty piszesz że jest do roweru?

Moj blad w zlym miejscu dalem post
Moj silnik to chiński 2t
Macie tu zdjecie jak wyglada (zdjecie nie moje)
Screenshot_2017-03-27-21-25-01.png

Teraz sprzeglo dobrze chodzi i z wydechu nie leci benzyna ale z gaznika dalej leci i gasnie moto

za duża dawka paliwa, niezbyt szczelny zawór iglicowy w gaźniku

wlasnie tez tak mysle bo jak mam filtr po srodku przewodu paliwowego to byl zawsze zapelniony do polowy a teraz jest caly ciagle i silnik wkreca sie tylko na wysokich obrotach (musze jechac z 25 kmh na pedalach i wtedy sie wkreca) tak jakby dostawal ciagle duza dawke paliwa

szkoda że o takich drobiazgach jak zalany po sufit filtr nie wspomniałeś wcześniej

Sry nie znam sie za bardzo a dopiero teraz ogarnąlem ze tak jest. I jak myslisz ? I paliwo dalej cieknie przez gaznik

Moze kranik paliwa sie zepsul?

tu macie ten silnik https://pl.aliexpress.com/item/80cc-2-Stroke-Sliver-Cycle-Motor-Muffler-Motorized-Bicycle-Bike-Engine-Kit-Set/32478734985.html?spm=2114.010208.3.42.AHX5Pt&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10065_10068_10526_10529_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10136_10111_10137_10112_10138_10060_10113_10062_10114_10141_10056_10055_10054_122_10059_10517_10099_10078_10079_10103_10073_10102_10096_10070_10122_10123_10144_10052_10053_10124_10142_10107_10050_10143_10051,searchweb201603_1,afswitch_1,ppcSwitch_2,single_sort_0_default&btsid=2dc4fce1-53b8-462a-8a40-e3d36557b3d3&algo_expid=0d4d3188-ed7d-4570-b467-3a58c99c93bf-5&algo_pvid=0d4d3188-ed7d-4570-b467-3a58c99c93bf

A tu gaznik https://pl.aliexpress.com/item/New-Motocycle-49cc-60cc-66cc-80cc-2-Stroke-Engine-Motor-Motorized-Bicycle-Bike-Carburetor/32752645396.html?spm=2114.56010708.4.1.FcKF0H

gaźnik jak gaźnik, w środku ma pływak i iglice

Jak go rozkrecalem to nic nie bylo raczej zepsute, raczej martwi nnie to ze to paliwo za szybko i za duzo leci przez wężyk do gaznika (caly filter paliwa jest zapelniony)

a po czym byś poznał że zawór iglicowy jest zepsuty?