witam kto pomoże
mam skutera bassa 50 wszystko było super lecz wyssało paliwo do zera i od tego czasu brak mocy ciężko odpala jak odpali to ma muła jak puszcze gaz gaśnie paliwo leci z filtra powietrza i bardzo dymi jak mu długo czy mam gaz to zaczyna kręcić koło i jakoś działa
może się zapowietrzył? :D nie wiem nie znam się ale takie byłoby moje przypuszczenie
jak wyssało całe paliwo to mógł się zaciągnąć powietrzem :)
Fighter89 możesz mieć rację, Ja proponuje przed zapaleniem skutera pokręcić manetką, u mojego kolegi to działało. jeśli nie, to pozostaje
mechanik
wiesz no musze tak zrobić żeby odpalił zawsze tak robię
tylko jak zrobić to i bardzo prawdopodobne jest to że się zapowietrzył bo wyssało paliwo z baku i gaźnika
zobacz czy masz jeszcze coś paliwa w baku i ile to też jest ważne oraz na jakiej stacji je lałeś. Spróbuj się trzymać cały czas tej samej stacji gdyż ponieważ silnik się przyzwyczaja i z innym może mieć problem ja tak miałem w Romecie ogarze cały czas jeździł na ruskiej 98 a zalałem mu orlenowskiego 98 i miał kaprysy.
brudu mógł zassac i sie pozapychał gaźnik
wiecie no paliwo mam tankuje na bliskiej i paliwo 98
ale on chodził mi jak z igły zero problemów a jak się skończyło paliwo to już koniec sucho bylo w baku i z gaźnika też wyssał wlałem to nie chciał zapalić i sie zalał bo z filtra paliwo leciała na 2 dzień poszedłem i odpalił chodził jakoś i od tego czasu stoi bo nie wiem co robić
mam dopiero 400 kim przebiegu
możliwe że jak było pusto to zassał śmieci
wyczyść gaźnik, zobacz czy w baku na dnie nie masz śmieci, i spróbuj zmienić stacje na shell lub bp bo to są dobre stacje. Nie tankuj na Lukoilu bo mają słabe paliwa
no tylko że ja mam bp albo shell daleko a wiesz no to jest coś nie poważnego
tak ale na BP lub shell są najlepsze paliwa, wiem bo starszy tankuje bp ew. shell i są najlepsze motor ma kopa itp itd.
a wracając do tematu: