mam pytanie bo już dyskutowałem na forum ale dopiero dzisiaj dostałem sie do wariatora i mam pytanie czy na tulejce ma być luz ??? chodzi o wariator bo zdziwiło mnie to że tuleja jest porysowana i ma lekkie luzy ,
Warrio ma sie poruszać płynnie po tulejce ale gibać się na niej i luzu wyczuwalnego być nie może bo będzie się 'przekaszał' klinował,blokował[ch.j jak zwał tak zwał] zacinać sie może.
Jak HANS coś napisze, to każdy... Bruner, zaraz z tym wymięka. ;-)
*
Hansie, a masz tam stalową czy mosiężną... TULEJĘ?
Stalowa, nigdzie sama nie lata. ;-)
Rysio nie bądź taki dokładny, jest stalowa i ma luzy, ale już wiem, paci napisał szczegółowo, dobra chłopaki już więcej do was nie napisze bo widzę że to problem dla was, wiem na tyle że muszę kupić nowy warto narka i dzięki za poświęcenie czasu na moje odpowiedzi
Nie bądź Gocha i nie wal focha:D
zmień wario i napisz czy pomogło.
Januszu, tutaj masz manuala serwisowego do dużego GY6 (książka w postaci pliku pdf: 3,8 MB):
^
http://www.firenzee.com/gy6/150%20engine%20service%20manual.pdf
*
Są tam podane dokładne wartości (również granicznego zużycia poszczególnych elementów). Suwmiarka w łapkę i sobie to sprawdzasz.
Jak poskładać dokładnie... ^tryby rozruchu z kopniaka^, też tam jest całkiem ładnie pokazane, bo też z tym różnie bywa.
*
Jak nie żartujemy, to nie żartujemy. Idź i napraw to tak jak fabryka przykazała. I tyle ode mnie. Dzięki za uwagę, szerokości.
Rysiu dzięki za książke ale jeszcze jak bym znał angielski to by było OK no ale jakoś sobie dam rade , a co do wariatora to mam trzy na uwadze jeden za 77 zł jakiś stuningowany ze sprężynkami rolki 8 gr , drugi podobny ale nie stuningowany za 66 zł rolki 8 gr i trzeci za 33 zł jakiś zwykły i niewiadomo jakie rolki bo nie piszą , a może macie lepszą propozycje co kupić , albo jakiej firmy ???
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&string=ATV+125+GY6+&search_scope=category-19049&bmatch=base-relevance-aut-1-2-0310
Jeden z tych po 59 powinien styknąć tylko jak jest waga rolek to musisz sobie na starych sprzwdzić.
https://motor-x.pl/wariator-tuning-125-150ccm-4t,p.html, https://motor-x.pl/wariator-kpl-z-tarcza-zewnetrzna-n-a-125-tuning,p.html
https://motor-x.pl/wariator-kpl-z-tarcza-zewnetrzna-n-a-125,p.html https://motor-x.pl/wariator-gy6-125,p.html
https://motor-x.pl/wariator-kpl-retro-7-125-maxi125-kpl-,p.html takie mam na uwadze
paci dzięki za linka pooglądam co mi posłałeś bo nie wiem jaką gramature mają moje rolki
Ja to sie pakuje do spożywczego na wagę ważę wszystkie i dzielę,już troche kobitka ma mnie dość,ale co zrobisz nic Pan nie zrobisz:D
Pamiętaj żeby porównać wymiary ze swoim wario.
też dobre haaaa chyba tak zrobie
najpierw chce zabrać te wario i zanieść do serwisu , gdzie jak podejżewałem że to napęd facet twierdził że za mało przejechane że to nie napęd tylko gażnik , i zapytam się go czy to jest dobre
I myślisz że się przyzna do błędu?wątpię,pójdzie w zaparte.
GY6 125 cm3 popylają na 12,8 grama, chyba, że w gaźniku siedzi dysza, minimum #108, to wówczas ma to nieco więcej pary i pakują tam już 14 gram.
A całe 14 gram ma każda 150-tka z GY6. Tak to wygląda.
Tuningowy wariator jest do podkręcanego silnika (150...158 cm3) i tam jakiś czas to żyje, ale nie z 8-mio gramowymi rolkami, bo to prawie nie jedzie. :/
Do zwykłej 125-tki GY6 wystarczy seria z rolkami jak wyżej.
Ten za 30 i ten za 130 zeta, to jest to samo, bo ludzie z Rometa muszą z czegoś żyć, a widać, że chcą z tego dobrze żyć.
Człowiek musi zatem myśleć, żeby się nie dać wydoić z mamony.
Jeżeli wał korbowy nie ma bicia osiowego i przez to nie roznosi wariatora (wskazywane tutaj wyżej luzy na tulei), to po co kombinować? Najtańsza seria styknie, a nawet i sam nowy kosz.
Stalową tuleję nie tak łatwo jest zryć na wiór, a jeszcze jak tam jest co nieco potłuszczone z głową.
-
Jak to mówią: ^Jak się nie przewrócisz, to się nie nauczysz.^
Grzebaj pan, aż do skutku. ;D
racja Dziadek za 33 styka
paci musze niestety wybrać z tych co ci podałem bo te co podałeś to mają krótką tuleje ja potrzebuje tuleje 51mm, no i dziadkowi też dziękuje za rade ale tak myśle kupić ten bez tuningu za 64 zł
ten za 33 za mały ma kosz ja potrzebuje kosz 115 mm tuleja dł.51mm
Ale po obrazkach i po opisach, to chyba widzisz, że to są bardzo podobne zdjęcia... tego samego produktu. Tak czy nie?
^
Tuleja ma mieć... 51,5 mm bez względu na zastosowany tam wariator i tarczę zewnętrzną. :/
Tuleja 51 mm ma rację bytu w quadach (krótsza pokrywa napędu CVT, więc pasek napędu nie trze o obudowę).
Ewentualnie w zespół... z wyświechtanym już paskiem, czyli ^grubo^ poniżej wartości 20 milimetrów.
Quady z dużym GY6 popylają na paskach... 19,2 mm i tam tuleja 51 mm ma sensowne zastosowanie. Tak czy nie?
Janusz Kloc napisał:
paci musze niestety wybrać z tych co ci podałem bo te co podałeś to mają krótką tuleje ja potrzebuje tuleje 51mm, no i dziadkowi też dziękuje za rade ale tak myśle kupić ten bez tuningu za 64 zł
Kup jaki uważasz z tym że dziadek z tym silnikiem robił już wszystko [tunigi itp] ma go w jednym palcu i śni mu się po nocach więc raczej bym posłuchal