Romet Arrow Fly/ RR50/ Barton FR/ Zipp Pro 50/ Zipp Pro Gt- co wybrać?

Hej :)
Doszedłem do wniosku, że chciałbym przesiąść się na "biegi" :D Z dotychczasowym skuterkiem pewnie ciężko będzie się rozstać, ale postanowiłem, że go sprzedam.
I teraz pytanie co wg was byłoby z tych motorowerów najlepszym wyborem?
Zaznaczam, że musi on być duży.. Chciałbym żeby, jeśli nie byłoby to rzeczywiście konieczne, rozglądać się nad tymi tańszymi (Pro 50, Pro Gt, RR50), ale na pierwszym miejscu stawiam na jakość wykonania i spasowanie plastików, coby mi się podczas jazdy sam nie rozwalał (pękał, rozkręcał itp.)
Proszę o nie polecanie mi "używanego markowca" jest napewno 100 razy lepszy, ale ma taki kaprys że musi to być nowy sprzęt. Może macie jakieś doświadczenia z tymi "chinolkami" wymienionymi w tytule.
Dzięki wielkie za odp. i pozdrawiam ;)

Jaki masz wzrost? Jak chcesz dużego to wątpie żeby któryś ci podszedł.

183cm

Słyszałem, że Pro jest większy od RR-a, ale nic o Arrow Fly-u i Bartonie Fr :(

Jeździłem na zetce i była troszkę dla mnie przy mała.

Jak zetka była mała to tych co wymieniłeś niebrałbym za nic

To znaczy co mi doradzasz? ma być nowy do 4,5 koła ;)
Pozdrawiam.
PS. wydaje mi się że Pro i Arrow Fly są większe od zetki :)

Na Ws50 śmiga Madi i pisał, że jest ok, a jest wyższy o kilkanaście cm.

przy twoich gabarytach Junak 901,901 sport,903,osobiście brał bym ten trzeci
http://www.junak.com.pl/kolekcja/motorowery/17/Junak-901.html
http://www.junak.com.pl/kolekcja/motorowery/19/Junak-901-Sport.html
http://www.junak.com.pl/kolekcja/motorowery/21/Junak-903-Race.html

Ale Junak 901 wcale nie jest duży.. :( poza tym jest strasznie wąski
901 sport mi się nie podoba, a 903 race to to samo co Romet Arrow Fly i Barton Fr50 ;) i są strasznie drogie..
Osobiście optuje przy Zippie nie wiem czy Pro 50 czy Pro GT, jednak chętnie poznam zdanie innych o wszystkich modelach :)
Fajnie by było również jeśli odpowiedziałby jakiś właściciel jednego z tych modeli.
Dzięki i pozdrawiam.

Prosta podpowiedź.... Jedź do salonu jednego, drugiegi i się przymierz...

A jak z jakością plastików itp.
Który model będzie pod tym względem najlepszy?
Napiszcie.. Wziąłbym taki, bo...
Dzięki :)

Z chińskich motorowerów wziąłbym Zetkę lub WS50 byle do 3 tys. zł. Więcej bym nie dał za chiński motorower. Pseudościgacze odrzucam od razu, wyglądają może i nieźle dla młodego chłopaka, ale czar pryska po wyjechaniu na drogę...

Ale ws50 wg mnie jest znacznie mniej solidnie wykonany, przynajmniej wizualnie (wąskie opony, kiepskie przełączniki, wąska kanapa).
Zetki nie chcę bo ma piona silnik i dużo pitolenia przy ew. zakładaniu kita 72 lub 88cm.
Czemu mówisz że czar pryska po wyjechaniu na drogę? Zetka lepiej jeździ? Nie wydaje mi się :)

Te pseudościgacze też są wąskie i mają cienkie oponki - to są motorowery, bliżej im to roweru niż ścigacza. Jeśli nie przeszkadza Ci pyrkanie z prędkością rowerową na takiej "rasowej" maszynie to bierz to co Ci się bardziej podoba, wielkich różnic nie ma. Arrowa masz też w 2T, ale znacznie przekracza Twój budżet.

Niestety.. Arrow Fly był zapowiadany że bd w 2t ale nie wypuścili go jeszcze..
Pro 50 ma dwie 16-tki o szerokości przód 110 a tył 140mm
WS dla przykładu ma 2.75 i 3.0 cala.
Więc jest różnica.

Właśnie! Szersza opona - większe opory toczenia - wolniej jeździ...

No niby tak..
Ale ja nie potrzebuje się ścigać.. chyba ;p
A i tak, tak jak pisałem na wiosnę chcę włożyć cylinder z tłokiem 51mm więc wtedy to już tym bardziej mi nie będzie przeszkadzać.

Wtedy będą Ci przeszkadzać wibracje :p

Haha na zwykłej 50-tce też mi przeszkadzały..
Jeździłem trochę zetką :)
Ale jest to kwestia przyzwyczajenia, bo po jakimś czasie już się tego aż tak nie odczuwa przynajmniej wg mnie :)