Siema.
Jesli temat jest w zlym dziale to proszę o przeniesienie. Dzieki
Za jakieś max 2 tygodnie zapisuje się na A1.
I teraz mam pytania.
Jaki oni daja motocykl do jezdzenia ? Wie ktos ? Jaki to typ: scigacz, turystyk itp a moze ktos wie dokladna marke i model ?
Jak w takim motorze przerzuca się biegi ?
Bo o to chodzi, ze w tych starszych jest tak: 1, luz, 2, 3, 4, 5, 6 i jak chcesz np dac na luz to trzeba 6, 5, 4, 3, 2, luz, 1 co mnie strasznie wkur*** ;/ bo trzeba bardzo zwolnic i moto prawie staje i slychac jak się biegi zmienia na mniejsze a znow w tych nowszysch moto jest podobno tak jak w samochodzie ze np jak jedziesz 180km/h i masz 6 bieg i chcesz na luz to sobie po prostu przerzucasz na luz i stajesz i jes git.
Prosze o odp.
Co do a1 jest oddzielny temat, moto zależy od ośrodka, a co do biegów skrzynia różni się od tej w samochodzie i innej opcji jak 1 luz 2 3 4 5 6 raczej się nie da
A kto ma wiedzieć jakim motorem będziesz jeździł i jaka tam jest skrzyniaż Często są motocykle w stylu Yamahy YBR. Po co wrzucać na luzł Luz jest tylko do zapalania i stania na wolnych obrotach, przy 180 raczej nie będziesz wrzucał luzu, bo to nie jest bezpieczne.
Favete napisał:
a znow w tych nowszysch moto jest podobno tak jak w samochodzie ze np jak jedziesz 180km/h i masz 6 bieg i chcesz na luz to sobie po prostu przerzucasz na luz i stajesz i jes git.
BUhahahahaha XD kto Ci takich głupot naopowiadał ? Większej bzdury nie słyszałem :|
Po to jest sprzęgło ...
no ale o to chodzi ze jak w tych starcy motoracj np masz 5 i staniesz na swiatlach i naciskasz sprzeglo to nie mozesz od tak wrzucic z 5 na luz bo jest jakas blokada ;/ nie wiem jak w tych onwszych moto.
Jaka blokaadaaa ?!
A tak w ogole już podczas dojeżdżania się redukuje …
ty moze pierwsze się naucz biegami operowac bo widzę że nie masz żadnego pojęcia o tym:p
Widzisz światła i redukujesz odrazu:p Trzymasz sprzegło i nic się nie dzieje, jak już dojerzczasz to masz luz “znaleziony”
Ciekawie zapowiadający się temat Favete, jeździłeś kiedykolwiek na jakiejkolwiek biegówce?! W egzaminacyjno-kursowych 125’kach masz skrzynię 5. biegową działającą na zasadzie skrzyni sekwencyjnej(występuje taka w każdym motocyklu). Sprzęt na jakim będziesz jeździł, to prawdopodobnie jakiś miejski naked(np.YBR125(na którym jazda to bajka :mrgreen: )), a nie jakiś sport, czy inny cross
to jak to w koncu kurrrr** jest ? ;/
nie mogę sobie po prostu jechac np dajmy na to 100km/h i za kilka metrow muszę się zatrzymac to nie mogę np sobie wcisnac sprzegla, hamulec i jak juz stoje to sobie redekuje na luz z 5 na luz ? bo u mmnie w suzi jest tak ze msuze po kolei do dolu wrzucac biegi aby potem na luz wrzucic nie mogę np z 5 na luz ;/ a w samochodzie tak można.
Boże ! Czytanie ze zrozumieniem wymiata ><
Każdy Ci mówi ! Że nie ! Nie ma tak że wrzucasz z 5-tki na luz ! W MOTOCYKLU TRZEBA PO KOLEI !
Samochód nie ma skrzyni sekwencyjnej więc tam można klupać co się chce i jak się chce ><
Na egzaminie nie będziesz anpewno 100 leciał:P Po drugie jaki masz problem w tej redukcji wciskasz sprzegło i redukujesz…Ile to roboty.
Zakładam na 90%ze na egzaminie max 4władujesz…czyli zostaje ci tylko trzy razy nacisnąć stopke biegów…
boze ale wy nie rozumiecie., napisze za 15 min opzdor
Jemu chodzi chyba o to że chciałby tak jak w samochodzie np. z 5 na 1,z 2 na 6, z 6 na 0 i tym podobne. W MOTOCYKLACH TAK NIE MA!!!
No to ja pier***e … tłumacze to od początku tematu >_<
Każdy to tłumaczy xD
Ja też, weź to RudY zamknij, bo widać że pewnie tym swoim TS-em też ledwo co zmienia biegi.
to np jak jade na 6 biegu i chce dac na luz to muszę 5,4,3,2 i dopiero luz i kazdy bieg muszę wrzucic ?
no a jak zalozmy (o to mi najbardziej chodzi) ze jak np jade 60km/h i zaraz zapala się czerwone swiatlo i muszę chamowac to daje szybko sprzeglo i hamulec no i mam oczywiscie na sprzegle ten 5 bieg i co wtedy bo z 5 na sprzegle nie mogę dac na luz -.- i to jest glupie wg mnie chyba ze się myle.
pozdro.
To jest NonSens … pospamujmy jeszcze trochę
no odpisz jak napisalem omg na post 2up
Favete napisał:
no a jak zalozmy (o to mi najbardziej chodzi) ze jak np jade 60km/h i zaraz zapala się czerwone swiatlo i muszę chamowac to daje szybko sprzeglo i hamulec no i mam oczywiscie na sprzegle ten 5 bieg i co wtedy bo z 5 na sprzegle nie mogę dac na luz -.- i to jest glupie wg mnie chyba ze się myle.
no to staniesz przed światłami na czerwonym i w miejscu będziesz ,,szukał,, luzu będziesz miał czas :mrgreen: