Peugeot Jet Force (C-tech) By kilerek997 ;)

Po długim proszęniu starszego, oczekiwaniach i staraniu się wyciągnięcia dobrych stopni:

Stałem się posiadaczem nowego Peogeota Jet Force. Czemu akurat jego? - Miałem do wyboru każdy nowy skuter, a więc udałem się wpierw do yamahy popatrzeć na roxy, lecz po lekkim rozeznaniu uznałem, że na żadną przejażdzkę laski nie wezme, po za tym jest mały a wiadomo nowym skutem raczej stuntować nie będę bo szkoda. Natępnie wybór padł na Gilere Runner i byłem już pewny, że będzie to mój skut. Prawie ją zamawiając w sklepie spytałem o umowę gwarancyjną… koleś mi powiedział, że ściągają wszystkie blokady oprócz tłumika, a jak sam ściągne z tłumika to zrywa się umowa… a więc przez 2 lata śmigać 70km/h takim sprzętem to przesada :frowning: Nagle wpadłem na pomysł aby udać się do znajomego który prowadzi salon skuterów i ma głównie nowe Peugeociki i serwis jest na miejscu… Na sklepie stał akurat Speedfight 3, który od razu mnie urzekł, więc tato mówił, że bierzemy i jutro będzie przelew. Ja przez noc poszperałem na różnych forach i po przeczytaniu około 9 stron krytyki nowego speeda (głównie ze względu na chińczykowaty wygląd i na to że nie ma jeszcze części tuningowych itp itd) trochę zacząłem żałować wyboru i powiedziałem to ojcu. Ten powiedział, że nic straconego i można wszystko odkręcić. Co do wyboru miałem już trochę sklasyfikowane - było pewne, że będzie to peugeot (umowa gwarancyjna jest kozacka, bo mogę tuningować dosłownie wszystko, jeżeli ten znajomy mi to będzie zakładał) :slight_smile: I tak po przejrzeniu wszystkich skutów urzekł mnie Jet Force; swoją wielkością, sportowym wyglądem i jak się potem dowiedziałem najmocniejszym silnikiem ze wszystkich skutów Pega :):slight_smile: Tak więc bez zastanowienia zamówiłem go w kolorze Czerwonym :slight_smile:

To była taka krótka historyjka dla zamulających się :]], czas przejść do rzeczy:




Co do tuningu nie ma co wymieniać bo jest to full seria, lecz podam plany na przyszłość:


Optyka:
zrobione:
- wycięte 2 błotniki i rejka przykręcona bezpośrednio w plastik

plany:
- dobre audio (zakupione już głośniczki gtx 662, wzmak gta 260, neony, obicie czerwone, okablowanie - czekam tylko na dykte i dam jakieś foto jak zrobie )
- paski na fele
- gas box, filtr stozek (zarowno mechanika jak i optyka :slight_smile:
- o-ringi na postojówki

na resztę nie mam niestety pomysłów póki co … będe z czasem się zastanawiał :slight_smile:



Mechanika:
plany:

- Tuningowy tłumik (właśnie kończe go docierać i w tym tyg. będę zamawiał tłumik) jeszcze się nie zdecydowałem, ale wacham się między: LeoVince ZX, rr, Gp lub Technigas RSII lub Laser X-pro :wink:
- Wario Malossi Multiwar
- filtr Polini Air Box
- Sprzęgło Polini 2G Evolution II
- Lżejsze rolki
- Gaźnik 19 mm
- Cylek MHR replica, lub Polini Sport 70
- Gas Box Malossi


No i będzie odlot :slight_smile: Starczy już gadania; daję foty teraźniejszego skuta:







bardzo nice. zawsze mi dzetforce się podobaly. wg nie można mu doruwnywac wygladem co do spida 2. ale nie rozumiem czemu dales w tym dziale ? TO NIE TEN DZIAL !

o kurde ! ;/ bez kitu się pomyliłem niechcący… :frowning: bardzo proszę o przeniesienie !

No fajny sprzęcik, ale tłumik to kup RSII albo yasuni R jeśli chcesz też cylinder kupować. Zastanów się też nad dzwonem. I wałem.

Super jet force :wink: Podoba mi się to malowanie :wink: tylko widzę ze masz orginalne lusterka ;/ moglbys je zmienić :wink:

Mógłbyś dać fotę kufraż Duży jestą

Kufra czy schowka ?

Pewnie mu o schowek chodzilo…

kilerek997 napisał:

Cylek MHR replica, lub Polini Sport 70

wiec będziesz sporta czy racinga robil ??

Danielson napisał:

Pewnie mu o schowek chodzilo...

kilerek997 napisał:

Cylek MHR replica, lub Polini Sport 70

wiec będziesz sporta czy racinga robil ??



To jeszcze zależy jak będzie z kasą ale to i tak takie plany przyszłościowe, bo poważniej o cylku to będę myślał za 2-3 miechy, na razie trochę lżejszy mechaniczny tuning :)

Kowal napisał:

Mógłbyś dać fotę kufraż Duży jestą



Schowek jest mały, ale na audio w sam raz. Zaraz dam fotki schowka i bez błotnika

Danielson napisał:

Super jet force ;) Podoba mi się to malowanie ;) tylko widzę ze masz orginalne lusterka ;/ moglbys je zmienić ;)



W sumie nie są aż takie najgorsze ;) obkleje je jakąś folią karbon i będą gites :)

Fajny wygląd :slight_smile: a zwłaszcza mi się podoba brak amora pod siedzeniem :wink:

Dorzucam fotki bez błotnika i na prośbę fotki schowka


Właśnie przyszedł wzmak pod audio i strasznie się w**rwiłem bo się nie mieście do schowka i nie wiem co robić ;/;/










może spróbuj wymienić :wink: ogolnie ładny jet force ale zrób to co jest w planach to będzię ładnie latał :mrgreen:

bosh do reki i na pewno wejdzie … :smiley:

co do skuta to bardoz fajny

Zdejmij ten błotnik nad kołem i zmień filtr, chociażby na ten seryjny od pugów, ale mniejszy, ten z takimi jakby dziurkami.

ten błotnik jest dobry ja bym do niego dał rejkę

wrona napisał:

ten błotnik jest dobry ja bym do niego dał rejkę



Ale że jak to 'do niego rejkę' ?

Kowal napisał:

Zdejmij ten błotnik nad kołem i zmień filtr, chociażby na ten seryjny od pugów, ale mniejszy, ten z takimi jakby dziurkami.



Nie no już błotnik to zostawię, a filt to kupię stożek, tylko poczekam aż wymienie trochę rzeczy ::):)

[ Dodano: 05-09-2009, 14:00 ]
Witam wszystkich po małej przerwie (zastoju) :P

Trochę rzeczy zrobiłem, a więc odświeżam temacik :)

Mianowicie:

- Wymiana tłumika na LeoVince ZX Chrom
- Czerwone Paski na Koła
- Kompletne Audio
- Rolki 6,8 g


Kolejne plany:

- Cylek Polini Sport 70 :)

Dobra, wrzucam zdjęcia dla pokazania :P













Noo naprawdę fajnie zrobiony, daj jeszcze jakiś filmik tego, jak gra audio i wypas ;]

Ogólnie może być :smiley: ale nie lepiej było kupić Polini Sport, a póżniej wydech ? Ale nie ZX :shock: to wydech bardziej do 50cc, do polini by idealnie pasował yasiek R lub Laser albo właśnie Rs2 :smiley: ale jeśli już tak zrobiłeś to nie ma co się wtrącać :smiley: pozdro

Jak już porobie wszystko co mam w planach to wymienie ZX’a na Polini Evolution, Bo tak nie ma sensu, iż ciągnie od góry strasznie, a na tym cylku nie osiągne zbyt dużych obrotów…

Co do wydechów, to nie ma jaska r do jeta, a rs2 się zastanawiałem właśnie, ale mi sprzedawca powiedział, że to dobr wydech ale się ni cholery nie komponuje z jet forcami i w ogole z wiekszoscia peugeotow, wiec został zx ;ss

Image: Mój ulubiony kolorek. Ładnie, ładnie :smiley: