Po długim proszęniu starszego, oczekiwaniach i staraniu się wyciągnięcia dobrych stopni:
Stałem się posiadaczem nowego Peogeota Jet Force. Czemu akurat jego? - Miałem do wyboru każdy nowy skuter, a więc udałem się wpierw do yamahy popatrzeć na roxy, lecz po lekkim rozeznaniu uznałem, że na żadną przejażdzkę laski nie wezme, po za tym jest mały a wiadomo nowym skutem raczej stuntować nie będę bo szkoda. Natępnie wybór padł na Gilere Runner i byłem już pewny, że będzie to mój skut. Prawie ją zamawiając w sklepie spytałem o umowę gwarancyjną… koleś mi powiedział, że ściągają wszystkie blokady oprócz tłumika, a jak sam ściągne z tłumika to zrywa się umowa… a więc przez 2 lata śmigać 70km/h takim sprzętem to przesada Nagle wpadłem na pomysł aby udać się do znajomego który prowadzi salon skuterów i ma głównie nowe Peugeociki i serwis jest na miejscu… Na sklepie stał akurat Speedfight 3, który od razu mnie urzekł, więc tato mówił, że bierzemy i jutro będzie przelew. Ja przez noc poszperałem na różnych forach i po przeczytaniu około 9 stron krytyki nowego speeda (głównie ze względu na chińczykowaty wygląd i na to że nie ma jeszcze części tuningowych itp itd) trochę zacząłem żałować wyboru i powiedziałem to ojcu. Ten powiedział, że nic straconego i można wszystko odkręcić. Co do wyboru miałem już trochę sklasyfikowane - było pewne, że będzie to peugeot (umowa gwarancyjna jest kozacka, bo mogę tuningować dosłownie wszystko, jeżeli ten znajomy mi to będzie zakładał) I tak po przejrzeniu wszystkich skutów urzekł mnie Jet Force; swoją wielkością, sportowym wyglądem i jak się potem dowiedziałem najmocniejszym silnikiem ze wszystkich skutów Pega :) Tak więc bez zastanowienia zamówiłem go w kolorze Czerwonym
To była taka krótka historyjka dla zamulających się :]], czas przejść do rzeczy:
Co do tuningu nie ma co wymieniać bo jest to full seria, lecz podam plany na przyszłość:
Optyka:
zrobione:
- wycięte 2 błotniki i rejka przykręcona bezpośrednio w plastik
plany:
- dobre audio (zakupione już głośniczki gtx 662, wzmak gta 260, neony, obicie czerwone, okablowanie - czekam tylko na dykte i dam jakieś foto jak zrobie )
- paski na fele
- gas box, filtr stozek (zarowno mechanika jak i optyka
- o-ringi na postojówki
na resztę nie mam niestety pomysłów póki co … będe z czasem się zastanawiał
Mechanika:
plany:
- Tuningowy tłumik (właśnie kończe go docierać i w tym tyg. będę zamawiał tłumik) jeszcze się nie zdecydowałem, ale wacham się między: LeoVince ZX, rr, Gp lub Technigas RSII lub Laser X-pro
- Wario Malossi Multiwar
- filtr Polini Air Box
- Sprzęgło Polini 2G Evolution II
- Lżejsze rolki
- Gaźnik 19 mm
- Cylek MHR replica, lub Polini Sport 70
- Gas Box Malossi
No i będzie odlot Starczy już gadania; daję foty teraźniejszego skuta:
bardzo nice. zawsze mi dzetforce się podobaly. wg nie można mu doruwnywac wygladem co do spida 2. ale nie rozumiem czemu dales w tym dziale ? TO NIE TEN DZIAL !
o kurde ! ;/ bez kitu się pomyliłem niechcący… bardzo proszę o przeniesienie !
No fajny sprzęcik, ale tłumik to kup RSII albo yasuni R jeśli chcesz też cylinder kupować. Zastanów się też nad dzwonem. I wałem.
Super jet force Podoba mi się to malowanie tylko widzę ze masz orginalne lusterka ;/ moglbys je zmienić
Mógłbyś dać fotę kufraż Duży jestą
Kufra czy schowka ?
Pewnie mu o schowek chodzilo…
wiec będziesz sporta czy racinga robil ??kilerek997 napisał:
Cylek MHR replica, lub Polini Sport 70
Danielson napisał:
Pewnie mu o schowek chodzilo...
wiec będziesz sporta czy racinga robil ??kilerek997 napisał:
Cylek MHR replica, lub Polini Sport 70
To jeszcze zależy jak będzie z kasą ale to i tak takie plany przyszłościowe, bo poważniej o cylku to będę myślał za 2-3 miechy, na razie trochę lżejszy mechaniczny tuning :)
Kowal napisał:
Mógłbyś dać fotę kufraż Duży jestą
Schowek jest mały, ale na audio w sam raz. Zaraz dam fotki schowka i bez błotnika
Danielson napisał:
Super jet force ;) Podoba mi się to malowanie ;) tylko widzę ze masz orginalne lusterka ;/ moglbys je zmienić ;)
W sumie nie są aż takie najgorsze ;) obkleje je jakąś folią karbon i będą gites :)
Fajny wygląd a zwłaszcza mi się podoba brak amora pod siedzeniem
Dorzucam fotki bez błotnika i na prośbę fotki schowka
Właśnie przyszedł wzmak pod audio i strasznie się w**rwiłem bo się nie mieście do schowka i nie wiem co robić ;/;/
może spróbuj wymienić ogolnie ładny jet force ale zrób to co jest w planach to będzię ładnie latał :mrgreen:
bosh do reki i na pewno wejdzie …
co do skuta to bardoz fajny
Zdejmij ten błotnik nad kołem i zmień filtr, chociażby na ten seryjny od pugów, ale mniejszy, ten z takimi jakby dziurkami.
ten błotnik jest dobry ja bym do niego dał rejkę
wrona napisał:
ten błotnik jest dobry ja bym do niego dał rejkę
Ale że jak to 'do niego rejkę' ?
Kowal napisał:
Zdejmij ten błotnik nad kołem i zmień filtr, chociażby na ten seryjny od pugów, ale mniejszy, ten z takimi jakby dziurkami.
Nie no już błotnik to zostawię, a filt to kupię stożek, tylko poczekam aż wymienie trochę rzeczy ::):)
[ Dodano: 05-09-2009, 14:00 ]
Witam wszystkich po małej przerwie (zastoju) :P
Trochę rzeczy zrobiłem, a więc odświeżam temacik :)
Mianowicie:
- Wymiana tłumika na LeoVince ZX Chrom
- Czerwone Paski na Koła
- Kompletne Audio
- Rolki 6,8 g
Kolejne plany:
- Cylek Polini Sport 70 :)
Dobra, wrzucam zdjęcia dla pokazania :P
Noo naprawdę fajnie zrobiony, daj jeszcze jakiś filmik tego, jak gra audio i wypas ;]
Ogólnie może być ale nie lepiej było kupić Polini Sport, a póżniej wydech ? Ale nie ZX :shock: to wydech bardziej do 50cc, do polini by idealnie pasował yasiek R lub Laser albo właśnie Rs2 ale jeśli już tak zrobiłeś to nie ma co się wtrącać pozdro
Jak już porobie wszystko co mam w planach to wymienie ZX’a na Polini Evolution, Bo tak nie ma sensu, iż ciągnie od góry strasznie, a na tym cylku nie osiągne zbyt dużych obrotów…
Co do wydechów, to nie ma jaska r do jeta, a rs2 się zastanawiałem właśnie, ale mi sprzedawca powiedział, że to dobr wydech ale się ni cholery nie komponuje z jet forcami i w ogole z wiekszoscia peugeotow, wiec został zx ;ss
Image: Mój ulubiony kolorek. Ładnie, ładnie