Osiagi typhoon

Witam, moj sqt piaggio typhon wyciaga okolo 80km/h przy nowym cylku (dotartym oczywiscie) komin leovince zx i wario polini speed control rolki 5.6grama . Moj kumpel ma tez typhoona bez zadnego tuningu i tez niby mu te 80 leci (przynajmniej tak mowil).
moje pytanie brzmi czy moj ma jeszcze gdzieś blokadee czy po prostu juz więcej nie wycisnie :?: dodam ze skuter jest z 1994r

wyregulowałeś na pewno dobrze?
Blokadę na CDi ma może i obroty blokuje mu.

mozliwe, ze masz własnie blokade na module, lub silnik dostawał ostro w du*e- był katowany :roll:

jeszcze może być kwestia za małej dyszy głównej, jaki ten cylinder masz dokładnie i dyszę główną wsadzoną?

Ale zacznijmy od tego … Jaka jest to w ogóle pojemność ?? i przecież już pisał że jest nowy po dotarciu … więc za bardzo nie mógł być katowany… no chyba że w trakcie docierania… no ale napisz najpierw jaka pojemność czy sport czy może coś jeszcze mocniejszego :slight_smile:

raczej sport bo leo zx by przy racingu sobie raczej nie poradził.
Zawsze z kolegą możesz się pościgać i będziesz wiedział czy na prawdę jedzie 80 czy kolega sobie żartuje.

heh przecież ludzie jeżdżą na seryjnych wydechach z 70ccm :stuck_out_tongue: najpierw dowiedzmy się jaka to pojemność i klasa :slight_smile:

Typhoony sa naprawde dziwne… Ja mialem z 1995 roku lecial mi 90 licznikowe i bralem na przyspieszenie i na v-maxa kumpla typhoona z 1999 roku. Oby dwa byly full seria i odblokowane… Moze jakieś zmiany zrobili w silnikach i dlatego?

jest to 50cc rms standart zbiera się nawet ladnie tylko ten vmax
:-?

a prubowales cos z rolkami pokombinowac??

no teraz mam lżejsze 5,6 grama a gdy wlozylem 4 gramy to tak dziwnie przy ruszaniu przygasal

no to jeśli jest to 50ccm nie maż o mega v-max mój v-max przy moim setupie to jakieś 85km/h licznikowe realne ~82km/h może silnik jest tam nie za dobry i więcej już nie poleci… :?:

Przy takim setupie powinien mu iść conajmniej 90km/h. Nowy cylek, komin ZX i wario polini - 80km/h? To seryjny ile wyciągaż 45 bez blokadą

PodLy a mój przed tuningiem wyciągał ~90km/h a teraz 85 km/h max!!! widzisz… trochęto dziwne a wszystko jest na pewno dobrze wyregulowane… tyle że zamówiłem nowy wariator filtr powietrza i przeciw talerz gdy założę te części i wyregulują znowu powinien iść więcej no ale sam widzisz jaki teraz jest wolny… 80 to tak łatwo mu nie jest na szafie pokazać :-/ ale myślę że to przez ten badziewny wariator…

trudno mi tam na razie styka a tak w ogóle jutro prawdopodobnie przyjedzie po niego nowy wlasciciel az się lezka w oku kreci :smiley:

stalkerka nitro nakeda ( ten sam silnik tylko że 2004 rok wiec gaźnik 17,5) leciała po założeniu tylko hebo new performera ok 95km/h realnie!

Realne powiadaszł… hmm no to widzę że w nim siędział cyl 70ccm lub jakiś racingowy 50ccm bo to nie możliwe że full seria ze sportowym wydechem i gaźnikiem 17,5mm leci realne 95km/h … chyba zjechał nim z Giewontu :stuck_out_tongue:

nie, prędkość realna, nitro naked miał wykres z chamowni w miećllochu gdzie był regulowany.Skuter miał muła do 12 km/h później szedł jak torpeda .

Na hamowni nie ma takiego tarcia i oporów powietrza ; )

nie możliwe że full seria ze sportowym wydechem i gaźnikiem 17,5mm leci realne 95km/h



Runner w wersji SP seryjny jedzie realne +/- 90km/h sprawdzane GPS. Podobnie ZIP SP.


Wyreguluj wszystko i powinno być OK, ale cięzko powiedziec na jakich rolkach czy sprężynkach pojedzie najlepiej. Musisz sam do tego dojść. Sprawdź czy pasek już nie jest zjechany i czy dochodzi do końca. To samo zrób z wariem. Sprawdź czy nie jest pofałdowane.