“Mimo niskiej ceny wynikającej m.in. z milionowej produkcji te silniki są dopracowane i względnie bezawaryjne” skwitowałbym to śmiechem najpewniej, jak ten silnik jest bezawaryjny no to czil xD Ja twierdzę z deka inaczej.Cena produktu jest moim zdaniem hmmm przerażająca? 1400zł to jakby… za mało Ale cóż, ja bym z marketu czymś takim nie wyjechał, wolę dopłacić i kupić za 2500zł Zipp-a choćby.Faktem jest, że takiego sprzętu nie szkoda i być może dobrze będzie służył, jak się przyfarci.Aczkolwiek sam w sobie art nie jest zły
“Ale cóż, ja bym z marketu czymś takim nie wyjechał, wolę dopłacić i kupić za 2500zł Zipp-a choćby” - Toros to jest marka Zippa. Moim zdaniem popartym obserwacjami, rozmowami i własnymi doświadczeniami te silniki są naprawdę bezawaryjne.
Znaczy się tak, na zdjęciu Zipp jest, ale raczej 1400zł nie kosztuje Miałem na myśli te z marketu konkretnie, a nie tego z foty No cóż, Ty swoje widziałeś a ja swoje i tyle no nie ma co się kłócić, ja jestem trochę na nie dla tego silnika, Ty na tak i jest git
Ja jestem daleki od kłótni. Na zdjęciu nie jest Zipp, tylko ten konkretny model z marketu. Toros, właściciel marki ten sam, co Zippa.
sam przejeżdziłem dwa sezony skuterem z marketu i byłem zadowolony z jazdy,naprawdę bez żadnej awarii,więc myślę że każdy powinien zacząć przygodę skuterową ze skuterem z marketu
Jak już gdzieś pisałem silnik jest najlepszy z całych tych skuterków. Gorzej z gaźnikiem, zawieszeniem, tulejami metalowo-gumowymi i jakością montażu… Przynajmniej ja na silnik nie mogłem niczego złego powiedzieć ;).
Kymco Vitality to jest model bezawaryjny,niedługo stuknie mi 10000km i żadnej awarii
Każdy swoje chwali a prawda jest taka że te silniki 139QMB nie są takie złe i naprawdę potrafią sporo kilometrów przejechać. Najgorszymi częściami chińskich skuterów są plastiki, elektryka, zawieszenie i takie pierdoły a sam silnik jest dość wytrzymały. Na tym zdjęciu ten skuter nie ma nawet hamulca z przodu ^.^ A tak poważnie uważam że taki skuter jest dobry na początek. Osobiście mi szkoda każdej rzeczy która się zepsuje ale dla kogoś kto używa skuter tylko i wyłącznie jako środek będzie mu bez różnicy czy ma 2 czy 20 rys po szlifie. Dlatego takim skuterem można zacząć przygodę z jedno śladami aby poznać chociaż trochę praw fizyki i nauczyć się jeździć a przy okazji przy ewentualnych awariach można się sporo nauczyć naprawiając je. Sam posiadam skuter z marketu bo nie stać mnie na coś droższego i jak narazie przejeździłem calutki sezon bez awarii. Nawet najmniejsza żarówka się nie przepaliła. Jestem zdania jak się dba tak się ma.
Ma dwa bębny:)
Bęben w takiej feldze ? Coś mi się to nie widzi. Wszystkie skutery jakie widziałem z bębnem z przodu mają takie felgi że nawet łańcucha nie da się przełożyć pomiędzy ramionami felgi.
Dam porównanie o co mi chodzi. Może głupie ale tylko takie mi przychodzi do głowy. Felga stalowa pewnie każdy wie jak wygląda. W feldze stalowej nie dało by się przełożyć łańcucha przez otwory a w alusach tak.
Silnik Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem Pojemność 50 ccm Zasilanie gaźnik Akumulator 12V/4Ah Podwozie Rama z rury stalowej Zawieszanie p/t widelec teleskopowy / pojedynczy element resorująco-tłumiący Hamulec p/t Bębnowy mechaniczny / bębnowy mechaniczny Opony p/t 1: 3,50-10 / 2:3,50 – 10 Pojemność zbiornika paliwa 5 l Masa własna pojazdu: 83 kg Homologacja drogowa : 2-osobowa Kolorystyka Czerwono-Czarn
O.o 1 raz widzę bęben w takiej feldze ;] Dzięki Leszku za dowód ;]
Aaa już wiem dlaczego ;] W gazetce reala na zdjęciu ma właśnie felgi stalowe tzn. takie jak zawsze przy bębnach więc fotka tutaj różni się tylko felgami od tej z gazetki reala ;]
Przejadę się dziś do Reala i zobaczę to cudo jeżeli w moim mieście takowe będzie. Dwa bębny. Tego jeszcze nie widziałem w takiej feldze.
No ja też nie dlatego pisałem o tym że na zdjęciu które jest na skuterowo jest inne niż te z reala ponieważ nie widziałem jeszcze skutera z bębnem z przodu w takiej feldze.
Faktycznie w gazetce inne foto jest i tam widać dwa bębny. Pierwszy raz coś takiego widzę:)
Widziałem wczoraj jak ludzie kupowali takiego w realu. Jak go odpalili to brzmiał całkiem przyjemnie. Faktycznie jak na pierwszy jednoślad, a tym bardziej np dla nastolatka żeby się nauczyć techniki jazdy, obsługi, napraw to super. Mnie wydał się trochę za mały
Fajny artykuł… Oczywiście autor ma tu rację, popieram… Chociaż jeżeli miałbym kupować teraz swój pierwszy skuter, dołożyłbym 600zł i kupił Kingwaya Martinelli 4T, na kołach 13" z dwiema tarczami hamulcowymi i sportowym wydechem… naprawdę warto.
Bardzo przydatny artykuł :). Sam jeździłem takim skuterem 2 sezony i naprawdę ten silnik jest bezawaryjny, ale gdy się o niego dba(wymienia regularnie olej itp…). Trzeba też uważać na plastiki bo łatwo się łamią zaczepy itp… Nakręciłem nim 15k i jedzie dalej :). Spalanie to mocna strona tego silnika :). Dla początkującego przygodę ze skuterami to się nadaje :). Zdźiwiły mnie tylko te dwa bębny, bo przeważnie jest z przodu tarcza, no ale cóż może chcą jakoś zaoszczędzić :D. Pietro masz rację, trochę się dopłaci i masz ciut lepszy, wygodniejszy sprzęt, ale Martinelli nie ma 13" :D. Pozdrawiam!