fajny fajny tylko mogliby robić mocniejsze silniki. Tak z 5km.
Nie wiem czemu upierają się ciągle przy 4t… Zrobili by dwie wersje silnikowe albo jakiś model w 2t, za pewnie lepiej by im to wyszło bo masa tego cuda mała nie jest a silnik ma max 4km.
ile on może kosztować?
Może zostają przy 4t bo chcą żeby to jakoś brzmiało, a nie wygląd ścigacza a reszta jak piła..
kamilosgr200 napisał:
ile on może kosztować?
Pewnie z 4900 zł.
do DooOminO. co do tej piły… chciał byś mieć np. golfa 3 z silnikiem 1.4 który ma piękny dźwięk i udaje lamborghini? czy normalny rasowy samochód o dobrych osiągach i dźwięku jak “piła”? jeżdżenie takim golfem trochę tandetą zalatuje… jeśli zrozumiałeś moją metaforę, napisz mądrą odpowiedź.
matex85 napisał:
do DooOminO.
co do tej piły.... chciał byś mieć np. golfa 3 z silnikiem 1.4 który ma piękny dźwięk i udaje lamborghini? czy normalny rasowy samochód o dobrych osiągach i dźwięku jak "piła"? jeżdżenie takim golfem trochę tandetą zalatuje... jeśli zrozumiałeś moją metaforę, napisz mądrą odpowiedź.
niby tak, dlatego nie podobają mi sie 50tki z wygladu scigacza, widzialem w 2t moze osiagi ma ale reszte to wiocha brzmi jak mini cross lub husqvarna
Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil
nic tego nie zmieni ?madi napisał:
Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil
dzwiek 2t nie kazdemu sie podoba (to tez jest argument)
a majac kolego choc troche pojecia o mechanice zrobisz zrywne i szybkie 4t , fakt ze kosztuje to troche wysilku i nakladu pracy oraz wiedzy i umiejetnosci ale jest osiagalne jezeli ktos tego nie umie to racja kupic od razu 2t bo z 4t nie poradzi sobie w 50cm3 z osiagami i bedzie mial mula
madi napisał:
Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil
To po co kupujesz takiego mula jak Router? Porazka
Kolejna lipa,mogliby robić 2T i nieco lżejsze
Te przednie światła przypominają mi światła yamahy r1
2t to byłoby okropne wyjście, niech lepiej zmodernizują ten silnik 4t - on się aż prosi o wtrysk paliwa, 4-zaworową głowicę, czy chłodzenie cieczą - z 4t można wycisnąć grubo ponad 10 koni ale trzeba wiedzieć jak. Da się wykonac taki silnik, ale do wykonania samego prototypu potrzeba, dziesiątki innych różnych obrabiarek na wykonanie tego 10 konnego 4t 50 ccm ( przy trwałości na min 2000 km ),ale taki projekt pochłonął by około 0,5 mlnzł , o ile nie kilka mln - nie wezmą się za to przez kilka lat, przynajmniej dopóki patenty chronią zoomera - gdyby przestali to mogliby skopiować ten silnik i git, ale są te patenty więc Honda jest o jakieś 20 lat do przodu .
10 KM z 50 ccm 4t?
HugoBoss napisał:
madi napisał:
Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienilTo po co kupujesz takiego mula jak Router? Porazka
Odpowiedź masz w temacie grupy mazowieckiej.
CEFA prosze bardzo wyciągnij z 4t bez wymieniania cylindra tyle co z 2t tej samej pojemności. Motocykle 125 ccm 4t jadą lekko ponad 110- 120 max. A 2t ? Ponad 50 km/h szybciej. Kiepsko?
Znowu 4T :c Przecież 2T lepsze osiągi ma, i lepszy dźwięk (duuużo lepszy) od 4T, ale nie… bo romet musiał się uprzeć na tym że 4T jest ekonomiczny -.- Sam chętnie bym kupił tego rs albo rr bo są fajne, ale nie kupię takiego szajsu z 4suwem a silnika się nie opłaca zmieniać. Motorower będzie kosztował ok. 4 tys a dobry silnik 2T (np. minarelli am6) jakieś 1-1,5k… Niech romet w końcu zrobi jakiś ‘sportowy’ motorower (coś na podobę rr, rs, bo zajebiście wyglądają) ale w 2T, na 100% będzie miał większe zarobki!
motomaniak39 napisał:
Znowu 4T :c
Przecież 2T lepsze osiągi ma, i lepszy dźwięk (duuużo lepszy) od 4T, ale nie.. bo romet musiał się uprzeć na tym że 4T jest ekonomiczny -.-
Sam chętnie bym kupił tego rs albo rr bo są fajne, ale nie kupię takiego szajsu z 4suwem :/ a silnika się nie opłaca zmieniać. Motorower będzie kosztował ok. 4 tys a dobry silnik 2T (np. minarelli am6) jakieś 1-1,5k...
Niech romet w końcu zrobi jakiś 'sportowy' motorower (coś na podobę rr, rs, bo zajebiście wyglądają) ale w 2T, na 100% będzie miał większe zarobki!
2t ma lepszy dzwiek ?;| Nie ma to jak motocykl z silnikiem pily spalinowej..
50cc w 4t to jakaś pomyłka motoryzacji. 125-tki to rozumiem, w 4t sprawują się nieźle, ok 10 km co pozwala sensownie śmigać. Jak będą sprzedawać takie motorowery (50 4t) to nie dziwię się, że kierowcy narzekają na jednoślady,że zawalidrogi. Takim ścigaczem wyminie wszystkich na światłach a potem zablokuje pas ruchu. I za chwilę na forum: "wolno jedzie i staje pod górę"
PS Dźwięk kosiarki mi nie przeszkadza.
ale chociaż ta 'piła spalinowa" się jakoś ciągnie a nie tak jak 50 4t na czwartym biegu wgl niema mocy zęby tym jechać :d
co to za nowość skoro produkt podobny ma Zipp i Keeway? jest się czym chwalić, chyba kopiowaniem innych…