Siemka, Czy jak wyjeżdze cały olej MIXOL S (Ok 50L paliwa) to nic się nie stanie z silnikiem? Potem zamierzam kupić jakiś lepszy olej. Skuter to 2t.
10 tankowań mixolu??chcesz go zarżnąć?
mixolto jest dobry na końcu świata jak nie masz nic innego a do domu 20km/h dojechac trzeba.
Zwłaszcza że to teraz SFII a nie jakiś kińczyk, tak?
Nie rób mu tego
Od tego już chyba lepszy olej Sthila lub husqvarny;)
Kupię lepszy olej. Narazie mam mieszanke 5l paliwa i 100ml oleju tego mixola. Zalałem swieże paliwo z tym olejem i nawet to lepiej jeździ i nie kopci tak bardzo. Ale opinie ten olej ma mieszane. Jedni sobie to chwalą, jedni narzekają. Tak samo z orlenem jest. Jedni jeżdzą na tym a jedni zacierają... Kumpel na tym oleju (mixol) jeździ i ma 8 tys przejechane i jemu się nic nie dzieje. Ale lepiej dołożyć te kilka złotych i kupić lepszy bo w końcu jak stać na skuter to i na paliwo i olej też ;) . Jak przejezdze te 5l paliwa na tym oleju to nic mu sie nie stanie? Jaki olej kupic do niego potem? Tak do 25-30zl. Jakie marki polecacie?
Elf Moto 2 HP Eco - 27 - 31 zł za litr.
A nic sie nie stanie jak przejade ten bak na tym mixolu a potem kupie mu jakis dobry olej?
Kisiu a na stacji można kupić jakiś dobry olej? Np ten Elf Moto 2 HP Eco ?
zlej tą wahe z tym mixolem bo to zbiornik wart 26zł, nalej świeżej benzyny z olejem castrol, shell, elf,motul... bo nawet orlen platinum kosztuje 27zł..
Nie będe tego wylewał. Znajomy na tym oleju przejeździł 8 tys km i do tej pory jezdzi, Tylko ze on ma chinola. i nic mu sie z tym nie dzieje. Poprostu wyjezdze z 4l paliwa i jak zostanie z 1l to pojade na stacje kupie jakis lepszy olej i naleje swiezej benzyny i oleju.
za 26 zeta ciagniesz sobie na głowe kłopoty. warto ?
jak już musisz to dolewaj litr tego bełta na 4-5litrów zdrowej wahy
Co się niby stanie jak przejade ten bak na tym oleju? Olej jak olej... Miałeś kiedyś doczynienia z tym olejem? Jeździłeś na nim? Mi akurat silnik na nim bardzo dobrze chodzi. Dobrze się wkręca na obroty, Nie kopci. Jeździ, Przejechałem już na tym 20km i silnik odpalam dwoma palcami na kopke ręką, a starter wystarczy dotknąć i zapala od straszłu. A na tamtym starym oleju co jeździł poprzedni właściciel to tak kopcił że sie oddychać nie dało i rano mi się zalał. Ale i tak jak to wyjezdze to zmieniam na lepszy olej.
ten olej nie spełnia całej czapki norm przewidzianych dla wysilonych dwusuwów chłodzonych powietrzem... co sie może stać..np będzie zrywać film olejowy, będzie kitować wydech albo odkładać nagar. To mineralny wynalazek nie syntetyk.
mixol daje rade w dużych silnikach 2T chłodzonych wodą o dość równych parametrach pracy. Dowiertarki bym go jednak nie pchał
Myślę że na jednym baku nagaru mi nie zostawi, Ani nie zapieprzy wydechu. A jezeli bym na tym oleju jeździł dłużej to się z Tobą zgodzę. Po za tym niektórzy jeżdzą a jezdza na tym oleju i nic sie im nie dzieje. Moj kolega jest przekladem. Od nowosci jezdzi na mixolu i nic mu sie nie dzieje, co nie zmienia faktu ze jak tylko wyjezdze ten bak to kupuje lepszy olej.
długo - to w przypadku silnika kręcącego sie na 8-9 tyś obr to pojęcie bardzo względne
Na niektórych forach pisali ze po 2 lata jezdzili na mixolach, Ale potem wiadomo ze silniki byly zarzniete. Przejezdze ten bak i zaleje nowy olej z benzyna. Olej jak Olej tylko gorszej jakości. Silnikowi nie powinno sie nic stac jak przejedzie te 100km na tym...
Skoro wiesz lepiej, ze nic się nie powinno stać, to PO CO SIĘ TU PYTASZ? Lej ten Mixol ile wlezie i kulaj się zdrowo. Jeśli będą problemy, to tylko Ty je będziesz miał. Tyle w temacie.
Nie pierwszy i nie ostatni użytkownik tego forum, który zrozumie dopiero wtedy, kiedy mu się osobiście coś spieprzy.
Czepiacie się tego Miksolu S, jak wiewiórka orzeszków. ;-)
*
Olej ma być w mieszance do silnika 2T w odpowiedniej proporcji i tyle. Będziemy tutaj dywagować przez kolejne strony, czy lać może mineralny, półsyntetyk czy full syntetyk. Głupota. Grunt, że dodał tego oleju do mieszanki dla 2T.
*
Olej Mixol S to nie jest... LUX i przynajmniej dobrze i trwale się miesza z paliwem. Ogara 200 2T tylko na takim ganiałem, potem były jeszcze Syreny 105 z planowanymi głowicami pod większą kompresję i to również latało bezproblemowo. I właśnie na Miksolu S.
*
I co Ty, Krzychu, chcesz od olejów do pilarek Stihla albo Husqvarny? Olej do 2T ma być w mieszance, a Wombat niech sobie leje... FULLA.
*
ON MUSI. ;-)
Po za tym jak by miałby być problemy to by już dawno były :) Wyjezdze to i zaleje czyms innym.
Dawno temu śmigałem nówką Simsonem, prosto z NRD. Lałem tylko Mixol. Po 17tyś km przebiegu, podczas czyszczenia cylindra z nagaru, pamiętam że na gładzi cylindra nie było żadnych oznak zużycia.. zero rysek, zero progu.. To chyba dobra rekomendacja dla oleju..ZOW napisał:
Czepiacie się tego Miksolu S, jak wiewiórka orzeszków. ;-)
*
Olej ma być w mieszance do silnika 2T w odpowiedniej proporcji i tyle. Będziemy tutaj dywagować przez kolejne strony, czy lać może mineralny, półsyntetyk czy full syntetyk. Głupota. Grunt, że dodał tego oleju do mieszanki dla 2T.
*
Olej Mixol S to nie jest... LUX i przynajmniej dobrze i trwale się miesza z paliwem. Ogara 200 2T tylko na takim ganiałem, potem były jeszcze Syreny 105 z planowanymi głowicami pod większą kompresję i to również latało bezproblemowo. I właśnie na Miksolu S.
*
I co Ty, Krzychu chcesz od olejów do pilarek Stihla albo Husqvarny? Olej do 2T ma być w mieszance, a Wombat niech sobie leje... FULLA.
*
ON MUSI. ;-)
Ja już dałem sobie spokój z tłumaczeniem naszemu młodemu pokoleniu czegokolwiek. ;-)
Stać ich na firmowe rzeczy, to niech wydają kasę całymi garściami, a nawet i z własnego koszonkowego.
*
Pietro, ja zawsze ceniłem Twoje wpisy, bo są rzeczowe i nie sieją zamętu, chociaż do Routera Metro City 4T GY6 139 QMB (72 cm3) leję... samochodowy Lotos 10W40 o specyfikacji SL, a nie SG. :-)