Witam, to moj pierwszy post...prosze o pomoc. Za 2-3 tygodnie dostane moj pierwszy w zyciu skuter. Mam prawo jazdy B, nigdy nie jeździłam na zadnym jednośladzie (za wyjątkiem roweru ;))...no i w związku z tym jestem calkiem zielona. Pytanko...czy dysponujecie moze instrukcja obsługi do agility city w języku polskim? Chcialam sie przygotowac teoretycznie do "wielkiego dnia". Pozdrawiam serdecznie
Ale do czego Ci ta instrukcja? Chcesz jeździć czy naprawiać? :)
Do jazdy nie potrzebujesz instrukcji, obsługa jest intuicyjna.
:) wiesz...ja nawet nie wiem jak przekrecic kluczyk ;)....to jest nowy skuter...czy pierwsze odpaleniem zrobic z nogi...czy wtedy tez przekrecic kluczyk na jakas pozycje...czy trzymac hamulec...wiele pytań...
odezwij się 24 na PRV to wrzucę Ci filmik z mojej AC i opiszę co potrzeba!
Paula napisał:
:) wiesz...ja nawet nie wiem jak przekrecic kluczyk ;)....to jest nowy skuter...czy pierwsze odpaleniem zrobic z nogi...czy wtedy tez przekrecic kluczyk na jakas pozycje...czy trzymac hamulec...wiele pytań...
To przepraszam, nie było tematu :)
Lukas Rush napisał:
odezwij się 24 na PRV to wrzucę Ci filmik z mojej AC i opiszę co potrzeba!
Dzieki za zaoferowana pomoc.
Maxell, trudne dobrego początki ;)
Zrób sobie listę pytań dla mnie i wyśli mi odrazu resztę ja dopowiem
Od wtorku jestem szczęśliwa posiadaczka Kymkacza :). A dzis byla pierwsza jazda...mialam troche czasu oczekiwania na maszynę ...oczywiscie nie proznowalam tylko pilnie doszkalalam sie teoretycznie :). Przeciwskrety, jazda po frezach, koleiny i.t.p.. I po wiem, ze świadomość zabija ;). Szczerz przyznam , ze mialam stracha przed moja pierwsza jazda i duzy respekt do maszyny....ale moze to i dobrze. Z moich pierwszych wrażeń...cichutki, przyjemnie przyspiesza...ale ciezki jak diabli....nie jest mi łatwo postawić go na nozke centralna...posilkowalam sie 2 połowa :))). Ogolnie to docieramy sie oboje :))). Pozdrawiam wszystkich
Paula napisał: