Hej,
Czasami na zimnym silniku (ale zdarzyło się też kilka razy na gorącym) skuter zaczyna mulić po dodaniu gazu. Jadę normalnie i w pewnym momencie zaczyna się dławić, wtedy opuszczam trochę gaz i jest ok - ale jak dodam znowu to znowu zaczyna mulić i hamować silnikiem bardziej niż z odpuszczonym gazem. A potem mu przechodzi i znowu jeździ normalnie.
Skuter to czterosuw na 139QMB, jak w profilu.
Co to może być?
Filtr czystył?
Tak - oba filtry (paliwa i powietrza) mają 2 tygodnie. Możliwe że to kwestia regulacji gaźnikaż
Tak, tak ,tak
To trzeba będzie zajrzeć. Dzięki
też coś takiego miałem :-/ jakiś syf był w paliwie i miał takie “chwile słabości” :-/
Silnik jak jest zimny to tak robi, tak przynajmniej jest u mnie i wielu moich znajomych.
Ja odpalam, zostawiam żeby pochodził sobie z 1 minute na ssaniu i wszystko jest ok.
Do tego że zimny muli i gaśnie już się przyzwyczaiłem Ale on mi to zrobił po dwugodzinnej jeździe, na środku drogi - jadę i nagle zaczyna mulić, odpuszczam trochę gaz i jedzie normalnie, dodaję i znowu muli. Był rozgrzany.
też coś takiego miałem, jakiś paproch się dostał, ale chwilę pomulił i potem już było dobrze
Może zapchała ci się dysza. Rozkręć i przeczyść cały gaźnik, przedmuchaj go kompresorem. Może pływak w gaźniku się blokuje.
tez to mialem jak był zimny ale jakos mu to przeszło wyczyscilem gaźnik filtr i jakoś chodzi
A zdejmowałeś blokade z filtra powietrzaż? Jak tak to spowrotem włóż tą rurkę bo dostaje za dużo zimnego powietrza.Miałem to samo i mi pomogło.
Mam stożek.
i wszystko jasne…
Stożek na serii weź go wywal i pewnie to stożek a 30zł z allegro.
Załóż seryjny albo skręć powietrze na gaźniku jak nie pomoże skręcanie powietrza na stożku będziesz musiał włożyć większa dysze
no stożek to syf w seri nic nie pomaga :-x
mój kumpel miał suzuki katane po tunie na poziomnie race i zostawił orginalny filtr tylko kupił
wkładke twin air
jest łatwiej z regulacją podobno :mrgreen:
A jakbym zmieńił gaźnik?
Gof mam skuter i mam ten sam problem co opisales wyzej wiesz juz co jest tego przyczyna?
walcze ju z tym od 5 miesiecy i nie mogę znalezc przyczyny ;/
Chinol123, Z całym szacunkiem ale zobacz kiedy był ostatni post… :roll:
a wyczyściłeś gaźnik, wyregulowałeś,?
filtr powietrza, lewe powietrze
Nie ma jak odpowiedzieć na temat po 2.5 roku, od dawna latam na GSX750F i już zapomniałem że miałem chińczyka
Co do przyczyny - brak iskry. Nie łączyła wsuwka na cewce zapłonowej (nałapała wilgoci i skorodowała), wystarczyło ją przeczyścić, przygiąć i ustąpiło. Ogólnie jeżeli tak się dzieje (efekt można zaobserwować wyłączając stacyjkę podczas jazdy) to znaczy że silnik nie spala paliwa - może z różnych powodów go nie dostawać lub coś może nie łączyć w zapłonie - może coś na cewce, może fajka świecy…