Markowy silnik do chinola jak z ramą

Siema
Mam zamiar wsadzić do mojego chinola 139QMB silnik od jakiegoś markowego sprzęta.
I tak zależy mi na minarelli ale słyszałem że silniki p/g idealnie wejdą w moją ramę.
Czy silnik p/g będzie idealnie pasował do mojej ramy i mocowań :?:
I gdybym chciał wsadzić minarelli to czy dużo trzeba będzie przerabiać, jak i co dokładnie bo mi stary ciągle dupe truje z tymi mocowaniami i muszę to wiedzieć.


Za pomoc posypią się browary :564:

z mocowaniami raczej będzie ok ale moduł musisz wymienić chłodnice dołożyć i jak chcesz z tyłu tarcze to nowa klamkę

ale z mocowaniami do silnika p/g :?:
a jak wejdzie minarelli :?:

Ja u siebie w motobi mam silnik od p/g kupiłem silnik ze “sankami” ( mocowanie silnika do ramy ) wszystko ładnie podeszło. Obecnie skuter znajduje się u elektryka :slight_smile:

a jak z chłodnicą wepcha się pod czachę?

chlodnice mozesz umieścić za kolem tak jak np w f12 tyle zy musisz wlot zrobić

tylko właśnie nie wiem czy brać LC czy AC bo nie chce za bardzo przerabiać i już mam mentlik w głowie bo juz sam nie wiem co mam wziąść

te ‘‘sanki’’ o których mówił danielo321 to to co jest razem z tym silnikiem??
http://allegro.pl/item576313736_czesci_aprilia_sr_factory_gilera_runner_piaggio.html

na razie wiem tyle że chce silnik p/g żeby nie było przeróbek a teraz wy mi doradźcie czy wziąść LC czy AC i ile więcej może kosztówac silnik LC :?:

wydaję mi się że jak już wymieniasz to lc bo chyba w cenie dużej różnicy nie będzie jak kupujesz u jakiegoś gościa co ma tego dużo, no a co do zamatowania chłodnicy to sobie powinieneś poradzić :stuck_out_tongue:

ja bym brał lc no bo wiadomo ciecz a nie powietrze a kosztować moze ze 200 zł więcej :slight_smile:

wiadomo zawsze lepiej dołożyć 200zł więcej i cieszyć się lc.

tylko jeszcze mam wątpliwości co do położenia chłodnicy za przednim kołem bo wiadomo błoto itd. itp. bo nigdzie indziej jej nie zmiećszcze

zawsze możesz na chłodnice jeszcze dać jakąś siatkę z filtru od bizina albo coś cieńszego

no też prawda
jutro ten koleś ma mi wysłać foty wszystkiego co ma na składzie to wam pokaże ocenicie i doradzicie

A co do zamontowania chłodnicy to możesz ją zamontować tak jak ma Peugeot JetForce … nie wiem czy wiesz ale ma na dole zaraz za przednim kołem… błoto raczej nie wlatuje bo jest taka jak by “siatka” chociaż trochę wlatuje … ale praktycznie wcale no i jest do tego błotnik przedni więc praktycznie wcale :wink: a no wiadomo lepiej już LC bo będą lepsze osiągi itd. tylko wiadomo więcej roboty no i te parę groszy więcej trzeba dać + ten poświęcony czas na zrobienie chłodnicy no ale jeśli zależy ci na osiągach i lepszym chłodzeniu rób LC … ja bym zrobił LC :roll:

“sanki” nie zawsze są przy silniku ja akurat kupiłem “sanki” osobno.


Ja na twoim miejscu robił bym LC :slight_smile:

A chłodnice możesz umieścić tak:

O właśnie o to mi chodziło :stuck_out_tongue: tak ma JetForce… i to jest dobre ułożenie ponieważ ma dobre chłodzenie i jej nie widać :slight_smile: a w czaszce hmm… nie za bardzo :stuck_out_tongue:

no właśnie przed chwilą byłem sprawdźić jak u mnie z miejscem na chłodnice i… się komplenie wkur.wiłem w czaszy 0 miejsca no a za kołem też huj.owo bo na samym środku siedzi rama w stronę koła jest dużo miejsca tylko nie wiem jak by to trzeba zrobić żeby przedłużyć ten plastik bo on się kończy przy samej ramie i wszystko prawie na styk do siebie przylega :567:

Szukaj miejsca albo rób AC.

może i mógłbym zrobić tak jak pokazał danielo321 tylko muszę wiedzieć jaką grubość mają chłodnice żebym wiedział czy ją zmieszczę za kołem

Zobacz na zdjęciu danielo. Na moje to ta chłodnica ma max. 5cm