Witam!
Chciałbym kupić sobie cylinder 70ccm i teraz nei wiem który wybrać MHR Replica czy Sport wiem że MHR Replica mocniejszy ale czy jest opłata wywalania w niego kaskiż i czy jest konieczna wymiana wału ??? i jak to jest z tym portingiem? Bo na temat portingu jestem zielony :mrgreen: na czym on dokładnej polega i czy można go wykonać samemu i czy jest potrzeba wykonywania go przy którymś z tych cylków?
Jaki byście mi polecili może inny cylinder głównie zależy mi na mocy i v-max no i żeby wytrzymał te 10 tys. km… bez wymiany pierścieni i tłoka =)
I czy jest opłata inwestowania kaski w wał HPC czy lepiej kupić zwykły wzmocniony i ile może taki HPC podnieść mocy?
Proszę o szczegółową odpowiedz =)
Pozdro
No to dowaliles teraz. Malossi mhr to jest evo kolo calkiem inna bajka co malossi sport.
Do MHR wymiana wału konieczna…
Porting ma sens przy mocniejszych cylkach…
Samemu nie radzę, coś zwalisz i kartery na śmieci…
MHR nie da rady 10tyś bez wymiany pierścieni i tłoka, polini sport owszem.
HPC na pewno trochę poprawi osiągi…
Polecam cylki: Polini Sport 70/Malossi SPort/MK HandMade 70…
Pozdro. Jak pomogłem to daj Pomógł…
:lol: :lol: miażdżysz system… xD
ale dobra, postaram Ci się odpowiedzieć na pytania…
Adverion napisał:
nei wiem który wybrać MHR czy Sport wiem że MHR mocniejszy ale czy jest opłata wywalania w niego kaskiż i czy jest konieczna wymiana wału ???
MHR To klasa Hight End, i jak kupisz cylinder i wsadzisz go do seryjnego skutera to nie pojeździsz dużo, jeśli w ogóle Ci odpali i ruszy z miejsca na seryjnym gaźniku, zapłonie itd.
Do klasy MHR trzeba wymienić praktycznie wszystkie części z silnika żeby to ze sobą dobrze grało bo inaczej Ci się pozacierają części albo po prostu padną szybko. Ogólnie w MHR czyli Evo nie opłaca się inwestować zwykłemu śmiećrtelnikowi :evil:
Adverion napisał: