Kupiłem kymko like 125 lx,chodzi mi o jego v max.Na skuterowo podczas testów mówioni ze rozpędza sie do 100 i ma ochote na wiecej.Tymczasem ja wyciągam z górki czy pod górke max 90.Mam pytanie czy jest przyblokowany.
I tyle wystarczy,zacznij się martwić jak cie objedzie łepek na tuningowane 50tce chrl.
Ok jak dla mnie 90 jest spoko , ale jestem ciekaw czy da się np po odblokowaniu wycisnąć więcej.
Zawsze się da ,pytanie tylko po co?Skuter to nie ścigacz jego przeznaczenie jest całkiem odmienne z punktu a do punktu b i tyle.
Ja znam przeznaczenie skutera,to pytanie było czysto techniczne
nie wątpię że znasz,serwis ci usunie po zakończeni gwarancji a jak na razie to bardzo dobrze ze leci tylko 90 dobrze to wpłynie na żywotność silnika.
Dzięki za informacje
Pierwszy raz słyszę żeby motocykl 125 cc miał blokady które ewentualnie można by zdjąć po gwarancji .... - przecież to nie ma najmniejszego sensu, to nie 50 cc.
sensu to niema twoja wypowiedź.blokady są po to żeby do końca gwarancji dotrwał.
panczo napisał:
sensu to niema twoja wypowiedź.
Możesz wskazać w którym miejscu ?
panczo napisał:
blokady są po to żeby do końca gwarancji dotrwał.
Jasne, potem niech się rozleci. Za zabiegi tego typu (blokowanie aby do końca gwary) producent nie opędziłby się od pozwów sądowych
90 km/h to faktycznie troszke mało jak na 125 ccm, a ile Ci pali l na 100 km?
3,3 litra
Kontaktowałem sie z serwisem kymko,tam powiedzieli ze 125 nie mają zadnych blokad.Natomiast w salonie tam gdzie go kupiłem,stwierdzili ze jak jedzie tylko 90 to musi byc zblokowany.
no to faktycznie coś jest nie teges, albo taki już jest ten silnik. Aprilia SR 125 MAX wyciąga lekko ponad 130 km/h i pali podobnie co twój, i nieco większy i wygodniejszy, ale też i nieco droższy...
Aprilia SR 125 ma 15km a kymko 9,5km
no fakt, ale te 15 km osiąga dopiero przy 9250 obrotów, a twój te 9,5 km przy 7500 obrotów. U siebie mam cylinder 72 ccm, mały gaźnik, zablokowany moduł, seryjny (już lekko pordzewiały i dziurawy) wydech i przy 80 km/h osiąga 7000 obrotów... Więc jak bym kupił większy gaźnik, lepszy wydech i odblokował moduł to by leciał szybciej od twojego... Więc sądzę, że te 90 km/h w twoim skuterku to troszke za mało, w trasie raczej nie da rady jechać bo byś musiał trzymać cały czas max p'zde, chyba że byś złapał jakiegoś tira i za nim jechał, żeby nie było oporów powietrza ^^
Musze jeszcze sprawdzić czy nie przekłamuje licznik km/h .W dokumentach jakie dostałem przy zakupie , widnieje v max 85 km/h, na skuterowo.com podają ze w specyfikacji ze 90 km/h. Ale jak testowali to było powiedziane cytuje z rozpędza się do 100 i ma ochote na więcej. Co prawda testowali zwykłego like a nie lx,ale przecież to to samo , morze moja masa ma tu znaczenie 103 kg
Masa kierownika zawsze znaczenie jak i jego budowa[opór powietrza]
Ale aż 10 do 20 km/h
no znaczenie ma, ale bez przesady, na swoim jak jade w 2 osoby to jedzie tyle samo, bo jest zablokowany, tylko że wolniej się rozpędza i troszkę więcej pali...