Kto posiada Kymco Super 8 4T z cylindrem 90cc - markowym z mielocha ?
Kolego mialem kiedys chinczykaktorego sam robilem od podstaw z cylkiem 90cc firmy NYC z glowica z wiekszymi zaworami,
pytaj o co chcesz, postaram sie w miare mozliwosci odpowiedziec
Ile wyciągnie taki silnik GY6<koniecznie ten> na seryjnych częściach na cylindrze 90cc z mielocha ?
Daj linka do tego cylka:P
zalezy od wagi skutera i Twojej. u Mnie z tym cylkiem plus gaznikiem 24mm wariatem i pelnym sprzeglem, czyli seryjne to tam byly tylko kartery.
Przy najleprzych ustawieniach gaznika i napedu jakie Mi sie ustawic na oko, to gps pokazal 103-105km/h po prostej drodze bez wiatru.
Ale Ja wazylem 46kg i skuter 89 i 12 calowe kola.
Ale uprzedzam ze zestrojenie wszystkiego wielki wyczyn, i podstawa to kupic króciec i gaznik 24mm czyli od 125cc i dac mniejsza dysze. i co smieszcze zadnych stozkow. u Mnie najlepiej sprawowal sie filtr seryjny od 125cc
mozliwe ze osiagnalbym ciut wiecej ale sprzedalem bo kupowalem NewDinka 200i
Elastyna to sa cylki do 4T a widze ze masz 2T
EDIT:
teraz widze ze pytasz o seryjne czesci... no nie wiem....85km/h? napewno odczujesz spora roznice w mocy. a wiecej osiagniesz dobrym napedem.
Jesli chcesz kupowac to cylinder glowica i gaznik. Bez gaznika mozesz miec problemy z regulacja gaznika. ale da sie to zrobic zeby jezdzilo.
Któż zawitał na forum, witam Mańka hehe :D Przy cylku 90ccm oczywiście głowica musi być większa, zmieniony napęd, ogółem trochę regulacji i kosztów.Pytanie, czy jest sens, aczkolwiek w Kymco raczej da radę na tym pojeździć.
Siema Vezyr :D
Ma sens jesli ktos przez 2, 3 lata zamierza przejezdzic tym skuterem tym bardziej w Kymco. A nie tak jak u mnie pol roku robilem wszystko a na sam koniec sprzedalem :D skuter dalem gratis a doslownie sprzedalem czesci :P
Zamierzam to kupić: http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_135_1157&products_id=3413&osCsid=dc65722b40f80f5cbf9fb1288f9f5837
Mialem ten sam pod koniec. mowie do tego gaznik 24mm i bedzie Pan zadowolony :P
Dzięki kolego ;P A jakie rolki i dysza do tego cylka jeżeli zostawałbym jak na razie przy seryjnych częściach oprócz cylindra ?
z rolkami to musisz kombinować.
Ja miałem lekki skuter i Ja sam dużo nie ważyłem więc mogłem dać ciut cięższe rolki żeby skuter nie wyrywał się z pod "4 liter" :D
Nie pamiętam dokładnie... Chyba miałem koło 8 gram założone.
Ale miałem sportowe sprzęgło które pozwalało Mi startować z nie całych 4 tyś.
Nie wiem... Spróbuj na pierwszy raz wsadzić koło 7 gram.
Ale nie licz że długo Ci wytrzyma sprzęgło ;) prędzej czy później spalisz dzwon ;)
A na jakie wymienić sprzęgło żeby nic nie pękło ? Lub jak dbać o nie.
Sportowe ;) Jeśli bierzesz cylek TEC to może i sprzęgło byś wziął?
Fajne bardzo sprzęgło, jakość dobra i cena w porównaniu do innych też dobra. Ma regulacje nie tylko sprężynkami ale i śrubami ;) i jeśli dobrze pamiętam to TEC też produkuje dzwony ;) nie mały wydatek. Kiedyś kosztowało w granicach 160zł teraz nie wiem ;) a dzwon pewnie ze 120zł. ale warto.
TEC się wzorował tym sprzęgłem na HEBO ;) Pomysł bardzo fajny bo naprawdę przy dłuższej pracy można bardzo precyzyjnie ustawić sprzęgło ;)
http://skuterownia.com.pl/default/sprzegla/sprzeglo-tec-evo-racing-d-107mm-regulowane-4t-i-2t.html
http://skuterownia.com.pl/default/sprzegla/dzwon-sprzegla-tec-wingbell-d-107mm-gilera-piaggio-peugeot-chinskie-4t.html
Oczywiście dzwon możesz kupić inny ;) nie musi być tej samej firmy ;)
http://www.shop.mieloch.pl/dzwon-sprzegla-tec-cnc-r-d-107mm,pZ048326.bhtml znalazłem taki jeszcze ciut droższy ale powinien mieć lepsze chłodzenie więc jeszcze lepiej ;) tylko musisz dokładnie napisać że potrzebujesz do Swojego ;)
A jak mi strzeli sprzęgło to pokrywe przekładni rozwali ?
ono nie strzeli, poprostu okladziny sprzegla szybciej sie wytra a dzwon bedzie przegrzany i bedzie w kolorze takiego fioletu, bedzie sie slizgalo i nie bedzie tak dobrego startu jaki powinien byc.
Ale to tylko wtedy jak będe jechać na v-max długo?
Przy ruszaniu bedzie gorzej.
Powiem Ci tak:
Kup cylek, i tak bedziesz docieral, wiec bedziesz ruszal delikatnie, potem jeszcze sprzeglo wytrzyma, a jak uzbierasz kase to kup sprzeglo i dzwon. Nic sie nie stanie napoczatku napewno. Wiec najpierw kupuj i docieraj cylek ;)
Ok dzięki, a ile najlepiej docierać cylek ? 700km wystarczy ? Bo ja na seryjnym zrobiłem jak na razie 1500km przez niecałe 2 sezony ;P
Gdy go odpale na nowym cylku to po przejechaniu jakiej odległości mogę go zgasić ? Przy pierwszym odpaleniu zostawić na chwilę na wolnych obrotach czy od razu w trasę ?
Ja docieram max 300km i styka w 4T
co do pierwszego odpalenia i pierwszych jazd, ja na odpalenie mam pollitra benzyny w baku, nalewam do baku dodatkowo 50ml oleju i zostawiam. jesli takie odpalenie jest przy temperaturach chlodnych np. tak jak teraz jest przy zerze do 15 stopni to zostawiam na dluzej, tak na 20 minut zeby Sobie pochodzil na obrotach jalowych, czyli kolo 1800 obrotow.
Jesli pierwsze odpalenie jest w upalne dni to zostawiam na max 10 minut i wylaczam, czekam az silnik ostygnie i znow 10 minut i potem jeszcze raz,
wtedy zaczynam jezdzic. oczywiscie lekko rozgrzewam silnik zeby nie jezdzic na zimnym, i jezdze na wyczucie tak zeby nie zagrzac silnika.