Witam ! Kompletnie się nie znam na silnikach 2t a 4t. To może podkreślę tak. Chciałbym aby był cichy, wytrzymały. - na tym mi najbardziej zależy. Prosiłbym o pomoc.
Pozdrawiam.
4T- cichy, większa żywotność, małe spalanie, ale też niższa moc i koszty napraw wyższe :)
2T- głośny, mniejsza żywotność, większe spalanie, ale WIĘKSZA moc i koszty napraw mniejsze :)
Wybór należy do Ciebie :). Pozdrawiam!
Nie ma Kymco B&W SPORT 4T, jest tylko 2T
Dokładnie, może koledze chodzi o inny skuter 4T :)
Jest B&W 4T, ale w pojemności 125ccm
No nie znam się ale to co wyczytałem tutaj
'' http://allegro.pl/skuter-kymco-bw-sport-lubliniec-wyprzedaz-i1493742648.html ''
To chyba są 4t w 50ccm.
Polecicie mi jakiś który jest wytrzymały, cichy i jest duży?
Ten z allegro jest 2T bo to poj. 50ccm. Jeśli chcesz cichy i duży to tu masz: http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=new+dink+50&category=18467
W sumie dwusuw nie jest taki głośny, o ile nie będziesz bawił się w tuning ;)
Kup 2T. Kumpel ma, jak się nie mylę to jest ten sam silnik co w s9. Nieźle się zbiera, v-max koło 75-80, a nie pali niewiadomo ile, więc jest spoko. No i bezawaryjny.
Nie mówcie Mu " kup" to, bo to bez sęsu. Można powiedzieć jakie się ma zdanie i wypisać zalety 2T i 4T bo jak mu powiecie " kup 2t bo sam mam albo kumpel ma i jest ok" to jak kupi a nie będzie miał tego czego wymaga to będzie zły na siebie ze posłuchał. Wybór musi sam podjąć analizując zalety i wady co mu bardziej odpowiada.
4T mniej pali, ma większą żywotność, mniej spalin, jest cichszy od 2T. Wadami są : mniejsza moc od 2T, większe koszty naprawy ze względu na bardziej skomplikowaną budowę.
2T zalety : większa moc, mniejsze koszty ewentualnych napraw ze względu na prostą budowę.