Witam ! Kompletnie się nie znam na silnikach 2t a 4t. To może podkreślę tak. Chciałbym aby był cichy, wytrzymały. - na tym mi najbardziej zależy. Prosiłbym o pomoc.
Pozdrawiam.
4T- cichy, większa żywotność, małe spalanie, ale też niższa moc i koszty napraw wyższe :)
2T- głośny, mniejsza żywotność, większe spalanie, ale WIĘKSZA moc i koszty napraw mniejsze :)
Wybór należy do Ciebie :). Pozdrawiam!
Nie ma Kymco B&W SPORT 4T, jest tylko 2T
Dokładnie, może koledze chodzi o inny skuter 4T :)
Jest B&W 4T, ale w pojemności 125ccm
No nie znam się ale to co wyczytałem tutaj
'' http://allegro.pl/skuter-kymco-bw-sport-lubliniec-wyprzedaz-i1493742648.html ''
To chyba są 4t w 50ccm.
Polecicie mi jakiś który jest wytrzymały, cichy i jest duży?
Ten z allegro jest 2T bo to poj. 50ccm. Jeśli chcesz cichy i duży to tu masz: http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=new+dink+50&category=18467
W sumie dwusuw nie jest taki głośny, o ile nie będziesz bawił się w tuning ;)
Kup 2T. Kumpel ma, jak się nie mylę to jest ten sam silnik co w s9. Nieźle się zbiera, v-max koło 75-80, a nie pali niewiadomo ile, więc jest spoko. No i bezawaryjny.
Nie mówcie Mu " kup" to, bo to bez sęsu. Można powiedzieć jakie się ma zdanie i wypisać zalety 2T i 4T bo jak mu powiecie " kup 2t bo sam mam albo kumpel ma i jest ok" to jak kupi a nie będzie miał tego czego wymaga to będzie zły na siebie ze posłuchał. Wybór musi sam podjąć analizując zalety i wady co mu bardziej odpowiada.
4T mniej pali, ma większą żywotność, mniej spalin, jest cichszy od 2T. Wadami są : mniejsza moc od 2T, większe koszty naprawy ze względu na bardziej skomplikowaną budowę.
2T zalety : większa moc, mniejsze koszty ewentualnych napraw ze względu na prostą budowę.
Wady : głośniejszy ( osobiście dźwięk 2T mi nie odpowiada bo pierdzi ), więcej spalin które widać i czuć, więcej pali ale porównując pojemność baku do 4T przejedziemy mniej więcej tyle samo kilometrów na jednym baku, mniejsza żywotność niż 4T. Wsumie to samo co koledzy wyżej pisali. Wybór należy do Ciebie co ci bardziej potrzeba. Pozdrawiam.
kapuchon mówi prawdę. musisz wybrac co ci pasuje. każda pliszka swój ogonek chwali więc każdy poleci to co sam ma. najlepiej oblookaj oba rodzaje silnika.
btw instrutaż do większości czynności dotyczących 4t znajdziesz z łatwością w necie. łącznie z wymianą cylindra, regulacją luzu zaworowego itd
Tylko B&W nie kupisz w 4T, będziesz musiał szukać czegoś innego. Np. New Dink.
EDIT:
Chyba, że bierzesz pod uwagę większe pojemności.
Z tego co wyczytałem to najbardziej pasuje 4t, ale najlepiej aby był wielkością B&W'a. Nie chce głośnego i aby pierdział i aby było widać wielki dym za mną. No ale strasznie podoba mi się ten B&W. Macie może jakieś podobne?
2T się nie bój wcale dymu dużo nie leci z tłumika, nie pierdzi jak kosiarka, jest dynamiczniejszy i bardziej żywotny. 4T tylko mniej pali i jest wolniejszy. Jak podoba Ci się B&W to go bierz. Pozdrawiam. :-) Madi u HugoBossa :) PS: Właśnie wróciliśmy z Białobrzegów :)
Dziękuję bardzo, właśnie mnie namówiłeś na kupno ! ;). Już wybrałem (kupuję jednak B&W), dziękuję wszystkim za udzielanie i pomoc ! A daleka ta podróż, jak się jechało :)?
Czy 2t się tankuje normalnie jak 4t na stacji czy nie? Bo też wyczytałem, że jakieś mieszanki się robi. Nie zbyt to rozumiem.
Zrobiliśmy dziś 80 km (ja Madi zakończę dzień z przebiegiem 140 km), trasa częściowo przebiegała dobrymi drogami ale niestety część dróg była w stanie tragicznym. Byliśmy świadkiem jak gość w aucie złapał gumę na wielkiej dziurze. Pozdrawiam.
Nie robi się mieszanki bo robi to za Cibie mieszalnik. Są dwa zbiorniki, jeden na paliwo a drugi na olej a reszta już Cię nie obchodzi. Zbiorniczek oleju starcza na ok tysiąc km.
Tankujesz normalnie, lejesz benzynę do zbiornika a olej mieszankowy do zbiornika oleju, który ma zazwyczaj około litra pojemności.