Kymco Agility 16+ 125ccm

Witajcie.
Wszystkich użytkowników w/w skuterka zachęcam do wpisywania się i opisywania. Może w przyszłości komuś się przydadzą komentarze o awaryjności i ewentualnych problemach.
Ja zacznę i postaram się w miarę ubiegu czasu (i kilometrów) opisywać co się dzieje i jak się sprawuje.
Moje Kymco obecnie jest umówione na drugi przegląd gdyż przekroczyło już magiczne 1000 kilometrów. Pozytywnie zaskoczyło mnie zawieszenie i hamulce - są naprawdę dobre. Narazie wszystko sprawuje się dobrze po za trzaskaniem kufra na wolnych obrotach. Trochę brzęczy, ale mam nadzieję że się ułoży jeszcze. Po przeglądzie przetestuje większy zakres obrotów i postaram się opisać jak się sprawuje, póki co do 60km/h idzie żwawo i płynnie.
To narazie tyle. Jeszcze raz zaczęcam do wpisywania się osób posiadających ten skuter.
Pozdrawiam

Witam ponownie.
Jak widać narazie zbyt wielu użytkowników w/w pojazdu nie ma. Obecnie mój "piździk" ma na liczniku nieco ponad 2tys km i pojawiło się kilka rzeczy które nadają się do naprawy przez serwis lub samodzielnie, mianowicie:
- poluzował się przełącznik świateł wraz z lusterkiem, cały lata jak dodaję gazu to się przesuwa wraz z kierunkiem manetki
- kufer dość mocno brzęczy (widoczne dość głębokie wytarcia wewnątrz od pracy)
- ostatnia rzecz jak narazie to licznik przebiegu który mruga wraz z kontrolką. Przy ostatniej wizycie w serwisie spytałem o to co oznacza 3ci przebieg na wyświetlaczu( 2 pozostałe to ODO- czyli całkowity przebieg i TRIP tzw "dzienny") , niestety nikt nie potrafił mi tego odpowiedzieć. Różnił się niewile od całkowitego przebiegu ale nie można było go zresetować. Teraz gdy przekroczyłem właśnie w tym trybie wyświetlacza 2tys (na ODO nieco więcej) to zaczął mrugać cały wyświetlacz i kontrolka od oleju (jak się domyślam jest to przebieg oleju), niestety narazie Kymco nie wie jak go wyzerować.
Tak po za tymi usterkami jest narazie dobrze, prędkość maksymalna oscyluje w granicach 90km/h (może ktoś jak waży 70kg to 100km/h poleci:) ), stała z którą można jechać to takie 80km/h.
Teraz pytanie do Was , czy jest sens montowania wariatora Naraku (maxi speed) ? Czy da to odczuwalną różnicę czy tylko efekt placebo ? ;)

No to model ma trochę przypadłości wieku dziecięcego... serwis też :-)
A spróbuj przycisnąć na stałe zerowanie przebiegu i kilka razy włączyć i wyłączyć kluczykiem zapłon. Może to zwykły licznik przeglądu, a że serwis nie wie jak, to go nie skasowali po 1000...
Nie masz tego opisanego w instrukcji...?

Spróbuję. Serwis nie skasował go przy 300 ani przy 1000km bo sam spytałem do czego jest ten licznik i dlaczego nie można go wyzerowac ale nie potrafili powiedzieć. Mrugac zaczęło dopiero po pojawieniu się równych 2 tys. km na tym liczniku. Widocznie ma przypominać co 2tys o przeglądzie ale dobrze byłoby jak ktoś by wiedział jak się go zeruje :) W sumie co ja wymagam, jak pisałem na stronie kymco o błędach w opisie tego skutera takich jak pojemność baku,mocy...
W instrukcji jest opisany tylko ODO i Trip nie ma wzmianki o serwisie.

Słaba instrukcja. .. jeszcze słabszy serwis. W sumie, odpowiedź ^nie wiemy^ autoryzowanego serwisu, to obciach...

No cóż taka rzeczywistość, niestety teraz to ciężko o dobrego i uczciwego fachowca.A przegląd czesto ogranicza sie tylko do wymiany oleju.

Tego się obawiałem w AZet... nie wyglądało, żeby byli w stanie robić jakieś poważniejsze naprawy. Zmieniłem na Motorland z nadzieją... że będzie lepiej... :')

Hej wprawdzie w Krakowie widzę AC dużo również wersję 16+ to duża część użytkowników raczej nie zagląda na fora.
Co do bolączek licznikowych nic nie podpowiem mam zwykłą AC, natomiast wariator Naraku Maxi Speed dał naprawdę dużo wcześniej przy mojej wadze ok 105 wzr. 190 przy 80km/h silnik wył niemiłosiernie, teraz przy prędkości 100km/h tak nie wyje. Prędkość przelotowa zmieniła się z 70 na 80-85 a 90 to max czasem ale naprawdę rzadko przy idealnych warunkach uciągnie 100 na prostej. W mojej wersji zamieniłem śmieszne szklane bezpieczniki na "samochodówki" które w razie W można dostać na każdej stacji benzynowej. Szyba na okres wiosna/jesień bardzo się przydaje jeżeli ktoś śmiga, w wersji AC bez 16+ w gaźniku jest wsadzona dysza 102 zamiast 104 którą zresztą sami opisują w serwisówce. Po przejechaniu już ponad 5k w tym sezonie stwierdzam że wszystko jest cacy ale jednak spalanie na poziomie 3,7+ to mimo ceny za ten sprzęt lekko za dużo 3-3,2 max byłoby super.
W uj niewygodne siedzenie odczuwam dopiero od niedawna zjeżdżanie z kanapy to jakaś masakra przy najbliższej okazji zawożę na przeróbkę.
Światło z przodu to kpina poza miastem w nocy jest niebezpiecznie.

W 16+ światło nie jest takie słabe z przodu, zrobię zdjęcie wieczorem jak będę wracał. Spalanie w granicach 3.5l/100 przy podobnych gabarytach do Twoich.

Witam wszystkich. Dzisiaj wszedłem w posiadanie w/w skutera i przejechałem nim 160 km jeżdżąc po mieście i w trasie. Po tych paru kilometrach wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. Start spod świateł pierwszy. Po wycieczce tankowanie do pełna i tu miłe zaskoczenie bo średnia na 100km wyszła 2,5l, ale to pewnie dlatego, że starałem się nie przekraczać 60 km/h bo skuter na dotarciu. Jedyna denerwująca rzecz - jak na razie - to hałasujący tylny kufer. Jak go dotrę to planuje dłuższą podróż (ok. 230 km w jedną stronę) i zobaczymy wtedy jak będzie się sprawował. Pozdrawiam ;)

To Cię zmartwie, ja mam 2,5tys km i kufer dalej brzeczy. Podklejalem juz kilka razy i pomaga ale tylko na chwilkę. Trzeba chyba podkładki dać pod mocowanie.
Wracając do tematu kontrolki mrugajacej to wysłałem zapytanie do Kymco i otrzymałem odpowiedź ze jak chce wiedzieć to zapraszają mnie na szkolenie z serwisowania skuterów marki Kymco do 150ccm - koszt 2500 tys zł. Taki profesjonalny serwis. Na szczęście metoda prób i błędów udało mi się skasować kontrolke :)

Elloco, odpowiedz im, żeby własne autoryzowane serwisy przeszkolili, to ich klient nie będzie musiał zadawać takich pytań. Banda baranów...

Dokładnie tak odpowiedziałem. Niestety już mi Pan nie odpowiedział na tego maila. Pytałem także o wymiary wariatora i paska napędowego oraz czy jest różnica w silnikach między 16+ a zwykłym KACem ale otrzymałem tylko odpowiedz że są to dwa różne silniki a jak potrzebuje znać wymiary to.... mam sobie samemu pomierzyc. Pewnie że mogę ale liczyłem na fachową obsługę ale jak widać można się łatwo przeliczyć. Problem jest taki ze do KACa jest pełno części tuningowych ale nie ma wzmianki czy pasują do 16+ . No nic pozostaje wszystko samemu sprawdzać. Ta cała sytuacja zniechęca mnie do zakupu downtowna :/

Tylko nie jest powiedziane, że jak kupisz co innego, to będzie lepiej. Mam czasem wrażenie, że wszystkie te serwisy mają klienta głęboko. Do chwili sprzedaży jest miodzio, a potem zaczyna się zwykła, szara codzienność :-) Zobaczymy ile ja się teraz będę bujał z dzisiejszą awarią... zaraz tam jadę :-)))

Ja nie mówię że będzie lepiej. Ale kupując taki sprzęt miałem nadzieję że będę miał profesjonalny serwis. A jak widać nawet z podstawami są problemy.

Moja nadzieja na profesjonalne ASO umarła już dwa razy: po kupieniu Hyundaia i po kupieniu Kymco. Teraz czeka ją pwenie kolejna tragedia... z Hyosungiem :-)))
Trzeba szukać profesjonalistów poza ASO... najwyraźniej. :-(

No trzeba trzeba. Myślę że i tak będzie taniej, bo za przegląd w którym olej tylko wymieniają za 200zl to trochę przesada. Mogli by chociaż go sprawdzić należycie.

Witam czy Ktoś kombinował w KA City z przednimi światłami - moim skuterze mijania w nocy to istne świeczki ,aż strach jechać za miastem.Mam pomysł by zamontować taką żarówkę http://allegro.pl/zarowka-led-ba20d-h4-h7-32w-3000-lm-jak-ksenon-i5490483281.html Co powiecie na taką modernizację?

Ja przymierzam się do zakupu czegoś takiego: http://allegro.pl/zarowka-led-cree-h4-30w-3600-lumen-do-motocykli-i5377565698.html
Albo jakiś żarówek ledowych z przetwornica. Chociaż ja nie narzekam na słabe światła z przodu to przy częstej jeździe nocą mogło by być nieco lepiej.

elloco, ta żarówka to fajans.
wuja, a czy w twoim skuterze można zapalić światła kiedy nie pracuje silnik i one się świecą? Jeżeli nie to taka się nie nada. Jeżeli światła się palą tylko na włączonym silniku to potrzebujesz takich jak pokazałeś ale oznaczonych M3-AC mają dopisek "Special use by AC" i te sie nadają do skuterów.
Ale tych nie ma nikt w PL. Takie kupisz po 22USD na ebay. Za 2-3 tygodnie byś miał.
No i jeszcze jedno - będziecie potwornie oślepiać jeżeli nie macie soczewek. Te żarówki (wuja) to potwory świetlne - wiem bo mam je wszystkie i testowałem w masie lamp. Xenon to przy nich to jak pedał w rurkach przy drwalu :).
Zaraz wam powrzucam fotki i conieco o nich napiszę