Keeway focus, tuning po regulacji i słabe osiągi ;/

No to tak, tuning jaki przeprowadzony w linku w podpisie.
a teraz do rzeczy.
Chodzi o to że keeway ma mały v-max i słabą przyśpieche (dziś gilery runner nie mogłęm wziąść a na niej 2 osoby były i wydech, cylinder, gaźnik seria i ponoć tylko wario sportowe miała)
Także marnie, v-max koło 75/80 realnych więc też mało jak na ten tuning.
Sam regulowałem skuter na miliard sposobów, ostatnio nawet oddałem kolesiowi który zna się bardoz dobrze na regulacji i wyregulował to i faktycznie jak na razie skuter chodzi dużo lepiej niż po moich regulacjach ale dalej v-max max 80 i przyśpiecha to tej gilery nie mogłem wziąść nawet ;/

Nie wiem co jest nie tak, bo na pewno za małe te osiągi są i coś jest nie tak tylko nie wiem co, macie jakieś sugestie?

A czego się spodziewasz po silniku keewayaż? kup kartery od miny wez kup używkę malossi sporta lc i wtedy będzie smigac pozadnie

To mój seria rox ma realne 75 :shock:

coś musi być nie tak :stuck_out_tongue: ja kymcaczem bez problemu cisne ponad 80 realne :open_mouth: a keeway po full sporcie ma tyle nie iść :slight_smile: ja osobiście na metrakicie keewayem 95 km/h na blacie miałem pierwszy i ostatni bo wtedy pożegnałem się z metrakitem proponuje wario na polini zmienić :slight_smile: do keewayow jest lepsze :stuck_out_tongue_winking_eye:

zmiana na lc nic nie da bo ac aż z osiągami tak w tył nie jest, SiWy w minarelli miał malossi sport ac i ładnie mu chodziło więc nie tędy droga.
same kartery od roxa też nic nie dadzą bo co do osiągów mają kartery?
rox jest szybszy bo ma inne przełożenia i zapłon i tyle się różnią a ja mam przełożenie wymienione więc zostaje tylko zapłon choć wątpię żeby on aż tak ograniczał bo Siwy_fact na swoim keewayu ze słabszym tuningiem więcej wycisną więc to nie tędy droga…
jedynie co to faktycznie to wario polini SC ma w fact’ie swoim. ale żeby głupie wiaro aż tak psuło przyśpieche i v-max? malossi to przecież dobre wario jest…

no niewiem :stuck_out_tongue: ja założyłem polini od kumpla to mi dużo lepiej chodził tylko muł na starcie a później ogień był :smiley:

no właśnie, więc nie ma pewności czy to przez wario czy przez co to szkoda mi kasy żeby zmieniać za nowe 270 trzeba dać a używek nie ma na allegro. malossi pewnie by poszedł za 150 to trochę nieopłacalne dokładać 100zł a nawet nie mieć pewności czy to coś da ;/

silnik od roxa wszystkim się rozni … , cylinder , stojan , magneto , zaplon , modol, wał o innej srednicy, wariator , przeciwtalerz , sprzeglo , torque , dzwon na przelozeniach konczac … wyszlo by ci fajnie jak bys znalazl kupca na silnik i wsadzil serie od roxa i zaczal ja lekko tuningowac,

i powiem tak ze kumpel mial fajnie matrixa zrobionego ze szedl mu ok. 90 … ale na przyspieszenie brala go gilerka seria i rox

tylko właśnie chodzi o to że nie chce już pakować w ten skuter, tlyko z nim zrobić tak jak ma być i na następny sezon chce już go sprzedać więc nie opłaca się w ogóle silnika zmieniać na zime bo długo nie mam zamiaru nim jeździć.

a co do różnic, malossi sport ac do miny a do kewaya mocą się nie różnią zapewne, moduł mam odblokowany, wariator, przeciwtalerz, sprzęgło też odpadają bo mam sportowe więc odpowiedniki roxowe też są na tym samym poziomie no i przełożenia też mam wymienione na polini a takie do roxów wsadzają żeby lepiej szedł więc też odpada xd

i na 100% da się z tego kewaya wycisnąć więcej, noras, siwy fact, siwy, sebek i reszta co ma keewaye i na chińskim silniku więcej cisneli (niektórzy już nie mają chińskich, ale jak mieli) niż ja na tym full sporcie więc coś musi być nie tak więc nie mowcie żeby zmieniać silnik itp.

Koles ma Quantuma jego setup to:
Cylinder - Stage6 Streetrace 70cc
Wydech - Tecnigas rs 70
Wariator - Polini Speed Control
Łożyska - Stage6 - HQ Teflon i uszczelniacze
Płytki membrany - Polini twarde
Pas napędowy - stage6 Pro
Sprężyna dociskowa - Hebo +50%
Rolki - Polini 3,5g
Dysza - 105
stożek

I realnie ciśnie 95km/h, a ze świateł nikt go wziątka nie może tylko raz go aerox wzioł, ale po tuningu, a tak to gilere, aprilie, malaguti f12, nrg zostali w tyle

wariator też pewnie jakiś ma i widzisz ile ciśnie, a mój jeszcze gaźnik i przełożenia i kurde… no coment’s…
coś musi być nie tak i tego jestem pewien na 100% tylko coś

Wario ma Polini Speed Control, a może ci komprcha ucieka bo mu uciekała i miał podobnie zmieńił uszczelkę przy cylindrze i jest ok. A ty ile km zrobiłeś na tym cylindrze? bo możesz mieć do wymiany pierścienie :smiley:

no wiesz… szlifa miałem dopiero, nabite z 300km dopiero, a tłok oryginalny malossi jakościowo jak vertex. do tego uszczelki nowe wsadzone pod głowice i cylinder.

rozkmiń roxowy silnik ten silnik byś sprzedał za 800-900 zł spokojnie i byś wsadził roxowy to by cie 700 zł max wyszło kasa w kieszenie a osiągi dużo lepsze :slight_smile:

nie zmieniam silnika, wsadziłem do niego ponad 3 tysiące i sprzedać za 900 taka strata, nigdy!
poza tym coś po prostu go ogranicza, coś jest walnięte i coś nie tak, jak się tylko dowiem co to żaden skuter na minarelli nie będzie miał szans, tylko najpierw muszę znaleźć przyczynę.

a dobrze blok wyczysciłes przed montażem uszczelek czy tam było idealnie czysto ? :smiley: sprawdź kompresje itp dla pewnosći może zapłon nie równo ustawiony ?

taa czyste było, głowice nawet i kanał wydechowy przepolerowałem, nie na lustro ale jest gładkie i bez nagaru xD
a zapłonu się nie da przestawić ani ustawić bo jaką ja nie mam tam żadnej regulacji xd
aczkolwiek pamiętam że ładnie jechał, ale coś się tukło więc pościągałem magneto i wszystko tam z tamtej strony potem składam odpalam, jade i v-max i przyśpieszenie spadło z tego co pamiętam ale potem składałem, rozkładałem ze 3 razy i nic…

masz przyczyne co spowodowało te stluczenie ;D :slight_smile:

ja miłem podobny setup tylko gaźnik 19mm a w nim dysze 110 i wydech rs70 moze dlatego ??

no i miałeś inny cylinder, mocniejszy trochę ale leciał Ci 115.
ja też mam w gaźniku dysze 110 tylko że gaźnik 17.5
ogólnie mam ciut słabszy tuning niż Ty, ale 100 powinien lecieć…

ReKoRd napisał:

masz przyczyne co spowodowało te stluczenie ;D :slight_smile:


nie, samo się przestało tłuc po pewnym czasie, ale te osiągi spadły po tym odkręcaniu i do tej pory nie wiem czemu i już one nie wróciły a z 10kmh realne poszło w dół.