katana z minem odpala ale niebardzo chce jechac

siemq tak jak w temacie niewiem oco chodzi odpaliłem go dzis ze 3 4 razy ale chodzil tak sb. tzn ze nie rowno tylko tak hmm falowały obroty i moze trochę przerywał co mam zrobić aby się pozbyc tego i chodzil dobrze …aktualnie niema iskry:(

Ich finde (czy ki choj wie jak to po szwabsku) ze to swieca/przebiecie ew wina statora :slight_smile:

Możesz mieć tez uszkodzona fajke, sprawdź czy nie jest nadłamany przewod przy wejsciu do fajki czy cos w tym stylu bo wtedy raz będzie dostawać prad a raz nie…

jest jzu iskra paliwo dochodzi a skutr tak niby trochę łapei jak się krenci ale niemzoe załapac zeby odpalic … nieiwem czemu

swieca/regulacja/lewe powierze !!

mateo007 a widzisz taki czerwony zygzaczek znajdujący się pod niektórymi wyrazamiż on oznacza to, że wyraz jest błędnie napisany, a widzę że chyba Ty go nie zauważasz…

Opera nie ma polskiego słownika , ale rzeczywiście mógłby trochę ogarnąć :wink: / WRONA

nom spox… mam krencilem ta srubka od regulacji i jest lipa i ja odkrencilem prawei calkiem wkrencalem i tez wkrencilem calkiem i odkrencalem i prawei zadnych zmian niebylo nieiwem oco temu skutrowi chpodzi u sasiada zlozylem i jakos tam jechal do przodu moze niebyla to rewelacaj ale jechal a teraz to odpali daje ful gaz i na troszkę wyzsze obroty wejdzie ale nie tak wysokie aby ruszyl z miejsca … niewiem co tam mzoe byc nie tak

Ja już mu mówiłem, gdzieś mu musi powietrze wpadać.

WRONA, moja opera ma słownik.

mam jeszcze takei pytanko filtr powietrza jest mokry tzn od paliwa byl mokry jak mysliice dlaczego tak się dzieje ze byl i czym to spowodowane moze byc

zawór membranowy do sprawdzenia , i zawór iglicowy w gaźniku , to głowne przyczyny cofania i wylewania paliwa z gaźnika

aha, i filtr do wymiany jak nasiąkł benzyną

a jak by taki np s6 za 130zl nasiaknal paliwem to tez do wymiany by byl czy da się jakos odratowac?

JacoPL napisał:

aha, i filtr do wymiany jak nasiąkł benzyną



Po coś Wystarczy wyprać ;)

aha no i jak ja mam poznać ze te membranki są zjechane??

ściągnij je i jak odstają od zaworu to znaczy ze są wyjeżdżone już , a jak nie odstają to zaciągnij powietrze od przeciwnej strony i jak ciężko idzie to znaczy ze jeszcze dobre

wrona napisał:

to zaciągnij powietrze od przeciwnej strony i jak ciężko idzie to znaczy ze jeszcze dobre

jakos dokladniej można to wytlumaczyc

jak masz tutaj górną cześć i tutaj widać że membranki przylegają idealnie , czyli jak ja ciągniesz powietrze tam od tylnej strony (poprostu przyłuż zawór do ust) to praktycznie nie będzie dało rady się zaciągnąć , a jak normalnie będziesz oddychał , to potrzeba nowe membranki

mnie zawsze powtarzali ze myć można gąbke z filtra w benzynie ekstakcyjnej, potraktowanie jej benzyną z dystrybutora powoduje utratę jej właściwości fitrujacych … przynajmniej mi tak gadali nie wiem jak jest teraz

JacoPL napisał:

mnie zawsze powtarzali ze myć można gąbke z filtra w benzynie ekstakcyjnej, potraktowanie jej benzyną z dystrybutora powoduje utratę jej właściwości fitrujacych .. przynajmniej mi tak gadali nie wiem jak jest teraz


Ja także czytałem o tym - raczej się to nie zmieńiło ...
Z tym, że ja czytałem, że nawet benzyna ekstrakcyjna niszczy filtr

a nie można po prosu wodą przepłukać i na grzejnik??? :stuck_out_tongue_winking_eye:

a nie można po prosu wodą przepłukać i na grzejnik??? ;P


kooooleś :shock: :shock: :573: :573: jak chcesz żeby woda rozpuściła stary, zużyty i zabrudzony olej którym wcześniej filtr był popryskany, a teraz ten olej nazbierał pełno syfu bo jest on lepki więc syf się do niego przykleja i wodą go nie usuniesz, przepłukasz filtr wodą to tylko mokry będzie a ani trochę czystszy.
ja tam swojego stożka w vanishu myje i cały syf wylatuje z niego xD