WITAM JUNAK 806 50c 2T CHŁODZONY POWIETRZEM.
- JAKIE POLECACIE ROLKI I WARIATOR?
- JAKĄ POLECACIE POJEMNOŚĆ CYLINDRA ?
- GZIE MA BLOKADY JUNAK ?
4.CO WSADZIĆ ABY ZWIĘKSZYĆ PRĘDKOŚĆ DO 70 KM/H ?
PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKUJE
WITAM JUNAK 806 50c 2T CHŁODZONY POWIETRZEM.
FABRYCZNE ROLKI MAJĄ 5g 15mm/12mm I JEDZIE 50km/h JAK RÓŻNICA JEST TYCH ROLEK IM CIĘŻSZE TYM LEPIEJ CZY IM LŻEJSZE?
ZAMÓWIŁEM MODUŁ CPI ODBLOKOWANY POMOŻE TO COŚ?
CO POWIESZ O TYM ZESTAWIE POMOŻE ?
LINK : https://allegro.pl/oferta/cylinder-wariator-tuning-junak-806-50-2t-ac-8605665272
LINK: https://allegro.pl/oferta/gaznik-bez-blokady-junak-806-50-2t-ac-8605544111
NIE ZNAM SIĘ A TO MÓJ PIERWSZY SKUTER TAK ŻE SORRY JAK COŚ GŁUPIEGO NAPISZE.
capslock ci się zaciął.
Fabryczne rolki mają 5g 15mm/12mm i jedzie 50km/h jaka różnica jest tych rolek im cięższe tym lepiej czy im lżejsze ?
Zamówiłem moduł CPI odblokowany pomoże coś?
Co powiesz o tym zestawie ?
: https://allegro.pl/oferta/cylinder-wariator-tuning-junak-806-50-2t-ac-8605665272
: https://allegro.pl/oferta/gaznik-bez-blokady-junak-806-50-2t-ac-8605544111
Można montować poprawi osiągi?
to jest straszny szajs to co pokazałes. ale jak sie bardzo upierasz to montuj. gorzej niż na serii po wyregulowaniu nie bedzie
Oki czyli badziewie,wracając do rolek to jaką role odgrywa waga tych rolek?
fabryczne mam 5g czy jak założę cięższe to będzie lepiej czy lżejsze ? jaką odgrywa rolę waga?
Gaźnik 24mm??, o ku***… Jak masz kupować jakiś cylinder z tańszych to chociaż tec eco, motoforce, tnt
no chyba 24mm w opisie jest model skutera do którego pasje . czyli będę szukać innej firmy .
widzisz, to wszystko się dopiera tak żeby całość była kompletna i z sensem. Gaźnik 24mm też ma sens ale dopiero jak masz potezny cylinder. W przypadku chińskich cylindrów 70 wystarczy gaźnik 17mm. w przypadku bardziej markowych takich ~10KM wystarczy 19mm.