Jakie czesci do tuningu aeroxa ?

Planuje poprawic osiągi w Aeroxe.
Mam taki pytanie czy to będzie pasowało:


Cylinder Kit Malossi MHR CROSS 70cc, Minarelli LC,12mm
Gaźnik Amal (Arreche) 24 mm
Łożyska Teflonowe Wału Stage 6 Minarelli
Pasek Malossi Special
Wał Malossi MHR HPC
Wariator Malossi MHR 2005
Zawór Membranowy Malossi

Tu nie mogę się zdecydowac czy
Wydech Malossi MHR Team 2
czy
Wydech Yasuni Carrera 30

Help!!!

Co mogę jeszcze dodać??

dozuc jeszcze sprzeglo i dzwon sprzegla.
sprzeglo: S6 torgue control
dzwon: S6 wing coller

wydech wziął bym tego MHR, zawsze cylinder mhr, wydech mhr i na pewno będzie z tego plus, lepiej się zestroi.
ten cylinder malossi mhr to już klasa evo więc wymiana zapłonu też była by mile widziana np. stage6 r/t
nie zapomnij o króćcu ssącym, stożku, gaźnik bym wziął 28mm, klasa evo więc jakiś przeciwtalerz wzmocniony, wario to weź to overrange z talerzami tourge control no i przełożenia oczywiście wtórne i pierwotne.
a sprzęgło to bym był za polini 2g evolution i dzwonem Stage6 WingCooler Team, ten ze wzmocnieniem w postaci pierścienia.

co to ten krućec ssący?? i co to ten overrange z talezami
I przełozenia wtorne i pierwitne??

:oops:

baks93 napisał:

co to ten krućec ssący?? i co to ten overrange z talezami
I przełozenia wtorne i pierwitne??

:oops:


Skoro tego nie wiesz to czemu chcesz robić tuning klasy evo? w nim co chwile trzeba tłok wymieniać, w wacusia czasu się spędza nad regulacją i nie tak łatwo to zestroić wszystko ze sobą. Chyba ze Ci to robi mechanik wszystko i będziesz do niego jeździł ze skuterem co 500km żeby tłok wymienił i co 500km jakieś 200zł w plecy za nowy dobry tłok.

króciec ssący to takie coś co do czego przyczepiony jest gaźnik a zaraz pod króćcem jest zawór membranowy.
overrange to po prostu nazwa, a talerze tourge control to te talerze po stronie sprzęgła między którymi znajduje się pasek.
przełożenia to są mniej więcej między kołem a sprzęgłem, zamknięte szczelnie i zalane olejem, przekładają moc ze sprzęgła na koło. wtórne i pierwotne to po prostu nazwa zębatek jakby, jedna wtórna druga pierwotna.
do tej klasy tuningu praktycznie wszystko co się da wymienić w silniku trzeba wymienić bo jak nie to się i tak zaraz rozleci ;p 10.000zł Ci nie pomoże i te majątki porzucone na stacji benzynowej xD

to jaki powinienem zrobić??
Co radziszł?

sport/racing
sport to na bazie metrakit hand made 70ccm
racing to malossi mhr replica/hebo manston.
sport to do 10/11 koni mniej więcej racing to nawet ponad 16
ale sport mniej pali, jest dużo żywotniejszy, mniej się części zużywają, łatwiej zestroić, racing dokładnie odwrotnie.
ja Ci polecam tuning sport, jak dobrze dobierzesz części, zestroisz to Cie bez problemu powinno rzucać na koło i v-max realne koło 100/110 i tuning wyjdzie Cie ze 3 razy taniej niż to evo a exploatacja bez porównania, ze 100 razy taniej xd

Czy mógł bym założyc
Cylinder Stage6 Racing 70 cc Modular Minarelli 10 mm LC ??

no możesz, oferuje on dużą moc, ale nie jestem przekonany co do cylindrów stage6…
zastanów się też nad hebo manston replica lub malossi mhr replica.

a może zostac do tego orginaly pasek??

nie, nie może i lepiej nie próbować.

no i powiększ sobie bak ;]
będziesz to sam robił czy mechanik ?
jak nie masz pojęcia to daj do mechanika…

co mam powiększyć??
Raczej dam do mechanika. Mam już sprawdźonego:)

On tak napisał bo musisz się z tym liczyć że będzie ci sporo pił piciu :stuck_out_tongue: :roll:

Ok:) Ale czy będzie dobrze chodził?? I czy będzie stawiało na koło??:slight_smile:

http://forum.jednoslad.pl/viewforum.php?f=10

?? Nic nie znalazłem

baks jasiu sugeruje ze ten temat powinien byc w to czy tamto :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heheh sorki :stuck_out_tongue: Lol

Jeśli się nie mylę to już będzie albo b. mocny race albo Evo, ale chyba Evo więc musi stawiać na koło.