Jaki Skuter dla Wymagającego ?

Witam jest to mój pierwszy post na tym forum :slight_smile:

Mam mały problem a mianowicie szukam rady . Jestem doświadczonym kierowcą jeżdżę już od 2 lat na Peugot’cie Vivacity z 2001r. lecz niestety miałem wypadek (nie z mojej winy) i nie opłaca mi się naprawiać :confused: dlatego poszukuje jakiegoś dobrego skutera na zakup.
popatrzyłem tu i tam i znalazłem kilka :

1. malaguti F15 Firefox
2. PEUGEOT speedfight 2
3. Aprila SR50
4. Suzuki katana

i tu pytanie dla was który z nich był by najlepszy albo jaki inny polecacie ?

moje wymagania :
- v-max min 90 km/h
- kanapa która bez problemu i wygodnie pomieści 2 osoby
- zrywność i stabilna praca silnika
- żeby szed na koło bez problemu :smiley:
- duży wybór części tuningowych
- bezawaryjność
- chyba wszystko :slight_smile:

bax04 napisał:

- v-max min 90 km/h

bax04 napisał:

- żeby szed na koło bez problemu :D

Zeby spełnić te 2 wymagania trzeba już zrobić tuning ;)

Seria pójdzie max ok. 80km/h ... (mówimy o realnej prędkości - nie o licznikowej)

Moja Vivka bez tuningu idzie na koło (6 km pod machom xD) nie wiem jaka jest realna prędkość nie sprawdzałem licznikowo bez tuningu doszło do 95 z górki (czemu te liczniki oszukują ? )

Tzn. zależy o co Ci chodzi pod pojęciem idzie na koło …
Bo z gazu Ci na pewno nie idzie, a normalnie wyrwać można nawet chińskiego 4T …

Liczniki okłamują tak i już :stuck_out_tongue:

Dobra mniejsza z tym :stuck_out_tongue_winking_eye:
Po prostu potrzebuje godnego następce Vivki :slight_smile:

-katana odpada bo blokowane na przekładni i 60 max
-speed odpada bo pare razy go na kolo wezmiesz i po wachaczu
zostaja ci f15 albo sr choc jeszcze bym na twoim miejscu za f12 phantom się rozejrzal :wink:

Tak jak mówi Danielson. SR albo F12. Spełniają wszystkie Twoje wymagania :slight_smile:

f12 raczej nie pomieści 2 osób więc tylko Sr :wink:

weź pod uwagę coś z silnikiem pg np. nrg, runner

Ja bym brał Runnera lub SR :stuck_out_tongue:

wiktor24 napisał: