jaki scigacz 125.

elo


jaki scigacz 125 mozecie polecic. zeby byl w miare wygodny, v-max 150 chociaz, nie psul się czesto i nie palil z 10l ;d ile apka rs 125 2003rok+ ma w baku pojemnosci, ile pali i czy można takie moto tuningowac.

RS 125 .
TZR 125 - 2-suwy, v-max w granicach 150-160, markowce, spalanie w okolicach 8-10l (przy mocniejszej jeździe)
NSR 125 /

CBR 125 - 4-suw, v-max w granicach 120, markowiec, spalanie w okolicach 5l

Jest jeszcze Yamaha R 125 ale jest tego mało a na nówkę raczej Cie nie stać :slight_smile:
Są jeszcze inne ale te są najlepsze i jest ich najwięcej do wyboru …

skad wiesz ze mnie nie stac ? nie znasz mnie a od razu jedziesz po mnie i mojej rodzinie. mnie osobiscie nie stac bo mam 16 lat ale moich rodzicow stac. tylko na chuj kupowac nowe za 20palek jak można za 8palek kupić i będzie to samo tylko w starszej budzie. powiem ci jedno masz zajebiste podejscie. gowno o mnie wiesz a pi.erd.olisz jak stara babcia.


a ta cbra ile ma koni ? w miare zwawo idzie ? można porownac do takie rski ? co trzeba wymieniac w rs a co w cbr ile ksoztuje itp ?

Rudy na pisał że [u:6f977d788e]raczej[/u:6f977d788e] cie nie stać (nie wszyscy mogą sobie kupić moto za 20 000zł od tak), jak cbr to jest 4-suw a rs 2-suw i cbr jedzie 120 a rs 150,to już masz porównanie, cbr orginal ma 15km a rs nie wiem dokładnie 20-25km,
Google nie gryzie.

Oj kura koleś gdzie ja Ci tam kura pojechałem ?!
Napisałem po prostu że raczej Cie nie stać … Miałem na myśli to co napisał Szympa - “nie wszyscy mogą sobie kupić moto za 20 000zł ot tak” …

CBR - 15kM
RS, NSR i TZR - ok. 30kM

W RS, TZR i NSR możesz wymienić tłumik … W CBR się nie opłaca bo i tak za dużo nie da …

Reszty - jak już Szympa powiedział - poszukaj se na google bo takie odpowiedzi można bez problemu znaleźć

P.S. Warna Ci nie dam bo (mam nadzieję) było to nie porozumienie …

Rudy trzeba sobie wybaczac. Pjona :slight_smile:



lol jak mojego kumpla rs w wersji mp ma prawie 40km (38) a wy napisaliscie ze 25km-30km ale rozumiem ze cbr zablokowana ma te 15km ? bo jeśli odblokowana to zal :smiley: jak zablokowana rs ma 15km a odlobkowana prawie 40.

Nie wiem czy odblokowana Cbr ma 20km bo raczej ciężko by było, przecież to jest 4-suw, nawet tuning wiele nie daje, w starciu z Rs nie ma szans.

Odblokowana CBRka ma 15 KM…

Dokładnie … CBR ma 15kM już odblokowana …

A i skąd wiecie że ta RS’ka ma 40kM ? Hamownia ?

no nawet jeśli ma te 35km bo ma na 100% to i tak jest zajebiscie lol to ponad dwa razy więcej niz ma odblokowana cbr,ale on się uparl ze jego rs ma 38km bo to wersja MP.


a co w takiej rs 125 rok 2003+ się czesto psuje ? jakieś linki itp ? czy ona nie ebdzie za mocna dlamnie jak dotychczas jezdzilem tylko 50-tkami ?

ja pierdziele. Za można to byłaby F4. Rs ma okolo 30 paru koni a to ze maja po 40 to juz mit wymyślony przez posiadaczy

a jak się jezdzi na takiej apce rs 125 odblokowanej ?


czy jak wrzuce jedeynke i dam full gas od razu to na plecy polece ? ;/ jak tym jezdzic ?

Na tym nie ma szans na plecy polecieć … Nawet strzałem ze sprzęgła trzeba bardzo odkręcić żeby podnieść. Ona jest za słaba żeby uciekła spod tyłka

ehm… zapomnieliście o jeszcze jednym czterosówie! HYOSUNG GT 125R Silnik V po roblokowaniu ma realne 21 kucy, więc warto na niego zwrócić uwagę. Wygląda “dorośle”. I uprzedzam opinie, to nie chińczyk. To jest podmarka SUZUKI, więc i z częśćmi problemu nie będzie, jakby coś je… . Mało awaryjny sprzęt. Można tanio kupić z UK :wink:

Wino napisał:

Na tym nie ma szans na plecy polecieć ... Nawet strzałem ze sprzęgła trzeba bardzo odkręcić żeby podnieść. Ona jest za słaba żeby uciekła spod tyłka



no nie wiem, przecież ta apka wazy 115kg wiec strasznie mało jak na prawie 40km.

moze jakis posiadacz się wypowie ?

Favette, jeździłem to wiem :slight_smile:
A co do hyusonga czy jak tam on nie ma 21 koni :stuck_out_tongue:
POczytaj o nim w necie trochę, co posiadacze pisza itp …

125ccm to jeszcze nie pojemność dla 4T.

Ja polecam RS125 albo NSR 125. Rs mocniejsze od NSR ale nsr wiadomo honda więc silnik jest praktycznie wieczny.

Miałem do czynienia z oboma tymi motorami. I ani jednego ani drugiego Ci nie poderwie na koło od tak samo one są dość długie i dlatego. Chociaż raz jak jechałem we dwóch na nsr’ce i wjechałem w taką małą dziurkę ta 2 biegu z full manetą to wszedł na koło bo mnie przodem podrzuciło :stuck_out_tongue:

a jakie sa ksozty utrzymania apki rs 125 2003rok+.

ile pali przy normalnej jezdzie a ile przy agresywanej

ile zuzywa oleju z dozownika i jaka jest pojemnosc, jaki olej trzeba kupowac zeby nie zatrzec.

ile zuzywa i co ile oleju w skrzyni biegow ?


itp

ja pierdziele …

spokojna jazda - 7l/100km
agresywna - do 10l/100km

a reszta pytań jest po prostu śmiećszna :wink:

holerka sam juz nie wiem.


jak pojezdzilem ta ts to enduro mi się spodobalo i bym na 100% kupowal yamaszke dt 125 2003 rok+ tlyko ejst jedno ale ;/ podobno ta yamszaka dt 125 jest slaba ma po odblokowaniu tylko 25km a apka rs 38km nawet 40 ;/ naisz mzoe cos rudy o swjej dt. ile pali itp co się psuje co trzebva wymoieniac co się zuzywa szyko.