Jaki przebieg wytrzymują Airsal t6 lub Stage sport 70 alu

Zamierzam zakupić taki cylinder i niewiem czy na sezon spoojnej jazdy wystarczy czy może na kilka sezonów?

wiec tak t6 to racing jednopierscieniowy wiec mniejsza wytrzymalosc. Ale jeśli bys tak co 5tys km wymienial regularnie tlok i pilnowal zeby się nie przegrzal to dluuugo pozyje. A s6 to sport wiec ma 2 pierscienie w nim wystarczy co gdzieś 10kkm wymieniłeś tlok i tez dlugo smiga. Ja bym ci s6 polecil nie dosc ze wieksza wytrzymalosc to do tego jeszcze mocniejszy :slight_smile:

s6 nie jest dwu pierścieniowy :confused:

siwy_fact napisał:

s6 nie jest dwu pierścieniowy :/



a może airsal tech on jest dwupierścieniowy czyli jak 2 pierścienie i lepszy tłok(mahle)to większa żywotnośc?

siwy_fact napisał:

s6 nie jest dwu pierścieniowy :/

s6 sport nie ma 2 pierscieni ??!! :O przecież to sport i chyba kazdy sport ma 2 pierscienie ;/ to racingi maja 1. Tak czy inaczej i tak lepiej s6 ;]

http://www.skutercentrum.pl/product_info.php?cPath=8_19_131&products_id=3624 gdzie arisal ma 2 pierscienie nie wiem skad ci się wziął 1 pierscień

mr.Jeremy napisał:

gdzie arisal ma 2 pierscienie nie wiem skad ci się wziął 1 pierscień

my tu mowimy o airsal t6 a jest to racing wiec airsal racing ma 1 pierscien. A ze s6s ma 1 to nie wiedzialem

Danielson napisał:

my tu mowimy o airsal t6 a jest to racing wiec airsal racing ma 1 pierscien. A ze s6s ma 1 to nie wiedzialem

widziałeś link ? Cylinder 70 ccm Airsal T6 Racing pisze jak byk t6 i ma 2 pierscienie

mr.Jeremy napisał:

widziałeś link ? Cylinder 70 ccm Airsal T6 Racing pisze jak byk t6 i ma 2 pierscienie

ale nie czaisz ze to co na focie nie zawsze jest prawda? np sebek mial t6 racinga i mial 1 pierscien

dziwne bo na mielochu też sa 2 i na racing planet też

mr.Jeremy napisał:

dziwne bo na mieloch u też sa 2 i na racing planet też


http://sklep.mieloch.pl/advanced_search_result.php?keywords=airsal+t6&osCsid=11c30331706ca7112ec964625b4c9ee3&x=0&y=0
który tu ma 2 pierścienie? :shock: :shock:
może w silnikach morini airsal t6 ma tylko 2 pierścienie bo w wersjach do keeway, minarelli na 100% ma 1 pierścień, tak samo stage6 sport, on jest tylko w wersji 1 pierścieniowej.

mr.Jeremy napisał:

dziwne bo na mielochu też sa 2 i na racing planet też



nowy t6 racing nazywa się tech racing i ma 2pierścienie chyba go kupie bo s6 za drogi achh.... żeby zrbić chociaż z 10tyś....

to kup airsala sporta to bardziej realne ze zrobisz :smiley:

ja się wzorowałem na swoim silniczku



[ Dodano: 15-09-2009, 19:45 ]
s6 też ma jeden pierścień…

[ Dodano: 15-09-2009, 19:47 ]
aha mój kolega na jednym tłoku ma przejechane grubo ponad 10tyś km raz tylko pierścienie zmieniał i jeździ dalej :slight_smile:

Danielson napisał:

to kup airsala sporta to bardziej realne ze zrobisz :D



sport za słaby troszkę miałem polini sporta i ciężko się zbierał ciężko a 8,5kM niby a airsal sport ma 8 racing 9,5 więc juz coś ... tylko z 2 czy 1 pierścieniowym tłokiem sam już nie wiem...? airsal do piaggio 409zł S6 535 chyba wezmę ten tańszy moc niby taka sama więc poco przepłacać? co sądzicie? co do przebiegów jak na s6 ponad 10 się zrobi to moze na airsalu chociaż z 10tyś nawet na mielochu nie umieją odpowiedzieć na moje pytanie ile wytrzyma taki cylinder przy "dobrym" traktowaniu sprzedają nie wiadomo co..

s6 sport jest mocniejszy od airsala techa który jest moca na poziomie sporta

Danielson napisał:

s6 sport jest mocniejszy od airsala techa który jest moca na poziomie sporta


0,5 Km do przeżycia polini miał 7,7kM i nie był żle ten ma minimalnie 8,5 wiec i tak rewelacja a s6 9kM wezme airsala bo tańszy poza tym jak się zatrze to lepiej 400 zł stracić niz ponad 500...

s6 przy dobrej regulacji może mieć nawet 12-13KM …

siwy_fact napisał:

s6 przy dobrej regulacji może mieć nawet 12-13KM ..



tego moja sfera mogła by nie wytrzymać....mimo wału rms sport i łożysk top racing