Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum co widać. Wiem, że już podobne tematy były na forum, ale dalej nie mogę się zdecydować nad kupnem kolejnego sprzętu. Interesują mnie motocykle wyłącznie typu ścigacz o pojemności 125. Na zakup chciałbym przeznaczyć max 7 tys. Proszę o propozycje modeli, których data produkcji nie jest starsza niż 2004 r.
porpostu nie chce ci się czytać , i uwierz mi że na dłuższa memte w ten sposób tutaj nie pociągniesz
no ale jak już pisze to ci odpisze
honda nsr 2t
hnda cbr 4t
aprilia rs 2t
yamaha tzr 2t ( ale tego porsukcja się już chyba dawno skończyła)
cagiva mito 2t
yamaha yzf 4t ( najładniejsze z tego wszystkiego)
jeżeli nie wiesz na co się zdecyodwać czy 2t czy 4t to poczytaj bo w co drugim temacie jest o tym napisane
oczywiscie modeli jest jeszce dużo więcej ale wymieniłem ci podstawy boreszta to juz się tylko budą różni
Które z nich są najmniej awaryjne, a które najmocniejsze (jakie prędkości osiągają)? I ile kosztują zadbane i z niedużym przebiegiem?
I ile kosztują zadbane i z niedużym przebiegiem?
allegro
monokok napisał:
Które z nich są najmniej awaryjne, a które najmocniejsze (jakie prędkości osiągają)?
poczytaj o tym było naprawde pisanee..
4t jest słabsze ale barzeij ekonomiczne i mnie awaryjne , reszte se poczytaj
Kup sobie RS 125. za 7k będziesz miał kozacki egzemplarz w starszej budzie, roczniki takie jak chcesz, i za 7k wyrwiesz nową budę, ale już kapciowatą.
monokok napisał:
Które z nich są najmniej awaryjne, a które najmocniejsze (jakie prędkości osiągają)? I ile kosztują zadbane i z niedużym przebiegiem?
Najmniej awaryjnie sa 4t czyli Yamaha yzf , Honda cbr , Rieju rs2 ale cos za cos niestety nie maja mocy a najszybsza jest cagiva mito i rs w wersjii gs :)
r125 mogę ci cos o tym powiedziec. jezdzilem trochę. wygląda kozacko, silnik zajebisty jeden z nielicznych 125ccm 4t z 4 zaworami nieodstepuje slabszym 125 2t np dt nie ma szans kolo 7tys dostaniesz juz cos pali pry cisnieciu kolo 4l max to juz gorna granica części moze i bardzo drogie ale tam się rzeczy nie wymianie jedynie eksploatacyjne ktore kosztuja akurat jak w innych
Nie wiem czy dt nie ma szans ;p ostatnio jechała obok mnie takie r125 i nie mogło mnie wyminąć
W tym gównie jest 15-17km, a DT w serii ma 21 …
Ale dt jest mniej oplywowa
Może dlatego, że DT ciągnie głównie na wysokich, a Yzf na każdych
Dywersant napisał:
Może dlatego, że DT ciągnie głównie na wysokich, a Yzf na każdych ;)
Na kazdych tak samo biednie :D
A w 2T 125 ccm jak się pojawi rezo to leb urywa :P
A w 2T 125 ccm jak się pojawi rezo to leb urywa
I co, urwał o już komuś? :P
No mi ale potem się wracam i zakładam z powrotem.
Ale to tylko jak się zapomnę i trzymam do końca manete… Bo tak to jak rezo na połowie manetki to tylko nadgarstki łamieć i wiszą potem na samej skórze :{
Ewentualnie jeszcze przeciążenie sięgające 120G łamieć żebra ale to rzadko dosyć
eRka ciagnie na kazdych i to dosc zwawo ;] i slyszalem ze akcesoryjne wydecho akrapovic trochę mu dodaja tzn razem z kolektorem i do tego nowa mapa zaplonu i ladnie moc podnosi
Wiecie coś Albo zblokowany wydech tak podcina skrzydła, albo dt jest słaba. RS urywała łeb, a dt blado wypada przy rs, no ale może jak odblokuję wydech to się poprawi.
bo RS ma ponad 10 koni więcej :573: ?
Courte napisał:
bo RS ma ponad 10 koni więcej ?
Nie, to na pewno nie to ;-)
jakie w apce sa silniki ? rotaxy 123??
rotaxy 123 były chyba w wersji GS reszta to rotax 122 ,