Jak usunąć wgniecenie z wydechu?

Czy da się jakimś sposobem z wydechu usunąć wgniecenie ?

Daj fote gdzie jest dokladnie bo niekiedy można wypukac…
P.S. 700 post ;))

http://yfrog.com/14tumikj

a wplywa to na osiagi ?? jeśli nie ozstaw jest tak to delikatnie mlotkiem wyklep

Hmm, czy to wpływa na osiągi - nie wiem, ale wizualnie mi się to nie podoba.

Delikatnie mlotkiem przez szmatke popukaj powinno się odgiac. :slight_smile: jak nie ro nie ma wtedy na to rady

Dzięki za pomoc. :wink:

chyba lepiej by było najpierw to podgrzać trochę palnikiem a potem popukać.

A ja o ile wiem to gdy się jedzie np z autem do warsztatu jakiegoś lepszego gdy np. maska jest maska wgięta czy dach to tam mają jakieś specjalne odsysarki czy coś do prostowania tego sam wiem bo ojciec prowadził auto i tak robili i tylko pomalowali później utwardzili od wew. i jest git…

Adverion, ale kolanko ma za mala powierzchnie… I nie da rady…

Rozkręciłem przez chwilką wydech i gdzie dokładnie ma znajdować się do wata ? Tam gdzie zaznaczyłem na tym zdjęciu ? –> http://yfrog.com/0rfasfafdj

wata ma być w całej końcówce tłumiącej

A jak profesjonalnie się nazywa ta wata ? Czy kupie ją w każdym sklepie motoryzacyjnym i mniej więcej jaka jest jej cena. ?

Nawet wata budowlana będzie dobra. Cena to kilka/kilkanaście złotych.

A propo wgniecenia to wywiercasz dziurkę wiertarką w środku wgniecenia i potem jakimś twardym drutem wygiętym w kształcie litery “L” wypychasz od środka te wgniecenie i tą dziurkę później ładnie zaspawać i będzie git :slight_smile:

Jeżeli Pomogłem to daj + :smiley:

Robertus napisał:

Jeżeli Pomogłem to daj + :-D

Jaka reklama ;D
Wata jest w silencerze czyli tej koncuwce.. Odkrecasz ja od reszty tłumika rozbierasz i tam jest. Budowlana moze byc ale musi byc szklana ;)) wez z budowy czy z kads zakos xD :PP

Robertus napisał:

A propo wgniecenia to wywiercasz dziurkę wiertarką w środku wgniecenia i potem jakimś twardym drutem wygiętym w kształcie litery "L" wypychasz od środka te wgniecenie i tą dziurkę później ładnie zaspawać i będzie git :-)

nie będzie git bo to jest mocny material i tak nie da rady chyba ze masz gumowy tłumik ;))

Jeżeli to wgniecenie nie wpływa na osiągi to ja bym to zostawił …

A propo waty . Jak chce odkrecic te trzy nakrętki w końcówce tłumiącej to te śróbki powpadają do środka i jak je wtedy spowrotem przykręcić ???

one ci nie wpadna… to nie sa srubki… tylko pret wysajace z koncuwki ktore maja gwinty i nakrecasz na to nakretki wiec bez obaw ;))

Dzięki Danielson, gdybym mógł dałbym Ci pomógł ;p

Ale zawsze coś tam wyprostuje. Bo miećnnki metal ci wskoczy z powrotem na miejsce ale na grubym to trzeba mocno ciągnąć albo stukać młotkiem i też będzie tylko że już tak samo nie wskoczy :wink: