Witam !
Jak podrasować pod względem mechanicznym mojego vaporka 4t , mam około 1000 zł , chciałbym go robić na v-max.
Pozdrawiam !
Witam !
Jak podrasować pod względem mechanicznym mojego vaporka 4t , mam około 1000 zł , chciałbym go robić na v-max.
Pozdrawiam !
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rex/RS_450/55103
Mystek napisał:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rex/RS_450/55103
Za kasę którą włożyłeś w ten tuning + wartość skutera, to wolałbym jeszcze troszeczkę dołożyć i kupić nowe Kymco Super 9, które po odblokowaniu pójdzie tyle, co Twój skuter na chwilę obecną ;p
Odblokuj/kup odblokowany gaźnik, sportowy tłumik kup,odblokuj wariator itp.
Chłopie uważaj bo odlecisz na tej diabelskiej maszynie..."tuningowanie" 50 ccm to wiocha :)
Wiocha , zgodzę sie z tym , ale co mam zrobić przecież prawka nie mam a jak włoże jakąs 90 cm to zawsze coś da, pomoże mi ktoś z tym tuningiem czy bedziecie się kłocić ? ;/
Skoro to 4T to najpierw ładuj cylinder. 80ccm chyba byłby najlepszy, bo przy większym trzeba już coś z wałem robić. Możesz sobie sprężynki sprzęgła dać, rolki na lżejsze. Wariator sportowy.
Tak, a propos. Z ładowania większego cylindra mogą być komplikacje, ponieważ wtedy to jest już motocykl i np. podczas wypadku, niezależnie czyja wina, to i tak będzie twoja bo nie masz uprawnień, a to czy cylinder jest większy to się skapną, inaczej jest z blokadami, ale tu już mają dowody. Wzrośnie po tuningu spalanie. Zmniejszy się żywotność silnika.
Chciałbym wsadzić te części :
Cylinder o pojemności 85 cc no names + głowica : 200 zł
Wał do 85 cc - 200 zł
Wariator multivar - 230 zł
Sprzęgło Tec Evo - 140 zł
Dzwon polini - 85 zł
Pasek kevlar - 80 zł
Stożek - 40 zł
Dysza - 10 zł
Moduł 40 zł
Sprężyna + 15 % - 30 zł
Przełożenia wtórne 139QMB - 220 zł
Jakie bym miał osiągniecia (v-max i przyspiesz) i czy warto wydać te 1200-1300 zł na te czesci ?
Ja bym nie wydał. Do chińskiego czterosuwa tyle kasy pakować... Lepiej kup coś 2t i wtedy działaj...
Według mnie szkoda kasy. Może by i efekty były, no ale decyzja należy do Ciebie.
Nie no tak , ale przecież nie mam możliwości zakupu jak narazie innego motoru , a mam tylko karte wiec też nie poszaleje a może bym ten licznik zamknał
jak go stuningujesz poprzez zmianę cylindra to na to samo wyjdzie, jak byś kupił motocykl i jeździł bez prawka.
No tak , ale mam papiery na 50 i w końcu skuter o kołach 10'.
A jakiś swap czy cos ?
No rozmawiałem z ojcem o NSR-ce i wstępnie się zgodził po świetach tego roku , jednak powiedziałem mu że 125/50 a powiedział że tylko 125 wchodzi w gre, żeby nie było problemów przy przeglądzie itd.
Co grozi za jazde bez prawka na A1 ?
Pozdrawiam !
500 zł mandatu na dzień dobry + laweta + parking policyjny (na Twój koszt oczywiście).
Madi co Ty piszesz... 300zł mandatu na dzień dobry i jeśli masz kogoś w rodzinie kto ma prawko to zadzwonisz po niego i przyjedzie po motor :D Pozdro!
Mystek, przecież muszą zrobić badanie techniczne. Jeśli jest zarejestrowany na motorower to zabierają chyba. Co innego gdyby był zarejestrowany na motocykl, a Ty byś nie miał prawka.
To zależy w głównej mierze od policjanta, możesz dostać mandat 300 zł czy 500 zł i pojedziesz dalej, drugi może dać mandat 500 zł i wezwać lawetę a trzeci da ci pouczenie i puści bez mandatu. Nie ma co się oszukiwać mieszkamy w Polsce więc tu jest wszystko możliwe
Mystek napisał:
Madi co Ty piszesz... 300zł mandatu na dzień dobry i jeśli masz kogoś w rodzinie kto ma prawko to zadzwonisz po niego i przyjedzie po motor :D Pozdro!
300 zł dostajesz, jak masz prawko B. Jak nie masz żadnego to dostajesz 500 zł.