Witam.
Czy wie ktoś może gdzie są blokady i jak je zdjąć w Inca Sprint 4T?
Wiem ze np. w obudowie filtra paliwa niema żadnej rurki jak gdzie indziej piszą, niema też żadnego różowego kabelka pod boczną osłona odpowiedzialnego za przesyłanie informacji o prędkości tylniego koła. Pod pokrywa akumulatora przy CDI jet taki kabelek ale odłącznie go nic nie pomogło- Skuter wciąż rozwija max.45km/h.
Skuter jest na gwarancji?
Nie mam pojecia, gdzie tam moga być blokady, to 4T więc wydech może nie mieć blokad. Na Wario może być tuleja redukcyjna- to trzeba sprawdzić.
Skuter jest na gwarancji ale i tak chciałem go odblokować. Tulei nie sprawdzalem jeszcze ale myslalem ze jest jeszcze blokada na CDI, ponoć po jej zdjęciu już wzrastają osiągi.
Jeśli jest blokada na CDI, to albo trzeba jakiś kabel wyciąć albo cały moduł wymienić.
Licz się z tym, że jak na własną rękę ściągniesz blokady to masz po gwarancji w razie jakiejś awarii.
Ile masz w ogóle przebiegu na tym sprzęcie?
Przebieg 500km. Po ściągnięciu blokad wiem ze moge pozegnac sie z gwarancja.
Możliwe, że jak ściągniesz w ASO to jej nie stracisz.
Musisz przeczylić co Ci się bardziej opłaca.
Blokady z reguły są na module, tulei wariatora, w gaźniku mała dysza i śrubka blokująca całkowite otwarcie przepustnicy na membranie-pod blaszanym dekielkiem w górnej części gaźnika.
Czasami pod dekielkiem membrany jest dłuższa sprężynka i ona też blokuje całkowite otwarcie przepustnicy
kuszi1111 wrote:
Witam.
Czy wie ktoś może gdzie są blokady i jak je zdjąć w Inca Sprint 4T?
Wiem ze np. w obudowie filtra paliwa niema żadnej rurki jak gdzie indziej piszą, niema też żadnego różowego kabelka pod boczną osłona odpowiedzialnego za przesyłanie informacji o prędkości tylniego koła. Pod pokrywa akumulatora przy CDI jet taki kabelek ale odłącznie go nic nie pomogło- Skuter wciąż rozwija max.45km/h.
Blokady w Sprincie są dwie:
1. CDI
2. Tuleja na wariatorze.
Z dopasowaniem odpowiedniego CDI będzie problem. Wiem, że sprawdzałem 3 i sklep się poddał.
Wiec jesli chidzi o blokade CDI to nie jest tak ze odetne jakis kabelek i bedzie posprawie? Musze wymienic modół?
kuszi1111 wrote:
Wiec jesli chidzi o blokade CDI to nie jest tak ze odetne jakis kabelek i bedzie posprawie? Musze wymienic modół?
Tak
Zależy jaki moduł ile pinów? są takie że odetniesz różowy kabelek i po sprawie, inne trzeba zmieniać ale jak pisałem wcześniej, sama zmiana modułu dużo nie daje.
Sprawdzilem dzis gażnik ale niema tam blokady; zawirowywacza spalin tez niema. Wiec zostaje blokada na CDI i tuleja na wariatorze. Jak sprawdze ile mam pinów na CDI to jestescie w stanie mi powiedziec czy trzeba wymieniac caly modół?
Znalazłem dla Ciebie dość fajny opis możliwych blokad i ewentualnie jak je usunąć: http://www.skuteryostrow.pl/inca/index.php?s=porady
Najczęściej gdy moduł jest blokowany to trzeba go jednak wymienić, ale chyba wyżej już o tym pisał Leszek, że jest z tym problem, czytałeś?
Dziekuje bardzo za stronke- przyda sie. Dzis bylem w serwisie bo mam problem z gasnacym silnikiem. Od samej nowosci silnik na ssaniu dobrze chodzi, lecz gdy ssanie sie wylaczy obroty tak maleja ze prawie zawsze gasnie, nawet jak zatrzymuje sie na swiatlach to tak sie dzieje, ratuje sie manetka lecz i to czasem jest na marne. Wiec udalem sie do serwisu, bo prawdopodobnie trzeba wyregulowac gaznik lub pokrecic obroty, facet z serwisu powiedzial ze nie jest to objete gwarancja i musze zaplacic 80zl- czy to prawda? oprocz tego mam problem czasem z rozrusznikiem, gdy chce odpalic skuter jst dzwiek jakby rozrusznik chodzil na marne(nie wysuwa sie będix)- stwierdzil ze to chyba wina slabego akumulatora, gdy on kreci znakomicie.
80zł????
Chyba jaja sobie robi!! Za co??
Powiedzial ze za regulacje gaznika badz obrotow- w zaleznosci co bedzie trzeba zrobic
Kiedy byłes ostatnio na servicie??
Zaraz po przeglądzie to się zaczęło dziać?
8 dych za regulacje to zdzierstwo! Porządne warsztaty za takie rzeczy nie wołają pieniędzy!
jeszcze nie bylem, bede na pierwszym jak dobije 300km. teraz bylem w serwisie si tylko dowiedziec
temat prawie umarł, ale może ktoś mi pomoże :lol: Wymienił już ktoś moduł CDI w Sprincie? Poprawiły się osiągi, czy tuleja na wariatorze wszystko blokuje? Mam CDI z Inter Cars-u i nie wiem czy wymieniać bo tulei sam nie zdejmę. Pozdrawiam.