Inca Street 50-Czyli co odblokować, co wymienić !

Witam. W temacie tym pytam was, drodzy użytkownicy. Co odblokować w mojej Ince, co zmienić (silnik) i co z wyglądu ; ? Prosze o ciekawe pomysły ; )

Wymień najlepiej silnik na MARKOWY od włocha, lecą na allegro po 800zł. Innej mądrej odpowiedzi na tym forum nie otrzymasz. Albo kup sobie skuter ze stajni KYMCO a ten sprzedaj na rzyda xD. Pozdrawiam!

Wybuchowy jak Ci się nie podoba forum i odpowiedzi na nim, to po co tu siedzisz?A co do tematu, na wariatorze jest blokada w Twoim z tego co pamiętam oraz gdzieś jeszcze, ale tego już nie pamiętam 8) Niech ktoś kto ma Streeta napisze, bo szukanie wszystkich po kolei nie ma sensu, jak tylko jest jeszcze jedna poza wariem :)

Forum mi się podoba, lecz ludzie na nim kierują się tylko znaczkiem MADE IN CHINA Shit a Kymco i reszta Cool. A to nie prawda :). Moduł CDI- to podstawowa blokada, dławi silnik i nie wkręca sie na wyższe obroty. Poczytaj o niej więcej, sprawdź czy ją masz w swoim i napisz nam potem... Pozdrawiam!

wybuchowy napisał:

Forum mi się podoba, lecz ludzie na nim kierują się tylko znaczkiem MADE IN CHINA Shit a Kymco i reszta Cool. A to nie prawda :). Moduł CDI- to podstawowa blokada, dławi silnik i nie wkręca sie na wyższe obroty. Poczytaj o niej więcej, sprawdź czy ją masz w swoim i napisz nam potem... Pozdrawiam!

Z tego co pamietam to w Inca street blokada byla tuleja dystansowa na wariatorze.

Problemem jest odkrecenie samego wariatora.Wizyta w serwisie i zdjecie blokady w Warszawie to 60 zl.

Co zmienic ? TO zalezy od gustu.Ja napewno rozejze sie zablachami na podnozki gdyz guma dosc szybko sie wyciera.

Pozdrawiam

wybuchowy, sam dałeś taką odpowiedź, a czepiasz sie innych- w tym też mnie.
Ile tu jesteś, że jesteś takim znawcą forum?

Wybuchowy jak sam nick wskazuje jest tu po to żeby siać zamęt i kłótnie. No comment

Dobra Markowce cisza :D.

Żarty??
Chłopie, myślisz że będziesz tu kogoś ustawiał czy coś?
Kiedy, kto ma pisać?

W Inca Stret 50 miałem blokade na wariatorze pierścień. Przed zdjęciem blokady skuter jechał max 45 po zdjęciu 75Kmh. Polecam seriws na alejach jerozolimskich 228 obok nowego MC Donalda na stacji orlen MONSTER GARAGE tel 664-194-371. Chłopakom zdjęcie blokady zajeło 30 minut i odrazu inna jazda. Co do modółu przymierzam się na wymiane innego ale dopiero jak zakupie dam znać czy warto i czy się da.

czesc mobilki.ja też zdiąłem blok z wario imam ponad 65 km /h .ale zmieniłem teżolej z orlena moto 2t na mobil extra 2t , przedtem mulił, a teraz lepiej się zbiera i szybciej jedzie. pozdro.

cześć wszystkim ja też mam zdjęta blokade na wariat.
jest ok jedzie 70km ale słyszłem że ten nasz tłumnik jest nieodpowiedni chodzi mi tu o skiter street 50
nie ukrywam że chciał bym też może wymienić moduł ale nie jestem pewny czy warto może ktoś z was już wymienił ?

z tym tłumnikem to chodzi mi o to że ponoć on jest od 4t a nie od 2t chciał bym go wymienić może ktoś wie gdzie kupić i na jaki najlepiej zmienić chętnie bym też zmienił wariator i może cylinder na sportowy jakaś 90 może co wy na to

Cylinder 90cm3 :roll:,znalezienie takiego do 2T i właśnie do tego modelu jest raczej niemożliwe już nie mówię o innych częściach z tym związanym.

Opcji tuningu masz wiele, jeszcze zależy ile chcesz wycisnąć :D 90ccm do 2T nie ma niestety.

Powiedzcie mi - czy w seryjnym tłumiku Inki Street jest jakaś blokada - zwężka - w sensie coś do wywalenia - jakaś blokada?

Trochę podczepię się pod temat- pytanie dotyczy skuterów niezależnie od marki (chyba że ma to znaczenie):
Zdjęcie której z blokad ma największy wpływ na Vmax skutera???
- tulejka na wariatorze
- ślepe kiszki i zweżki wydechu
- moduł????

Tulejka na wario

dzięki HugoBoss, tak podejrzewałem
A czy dasz radę określić Pi x oko o jaką wartość może zwiększyć się Vmax jeśli zdejmę wyłączne tą tulejkę a resztę blokad zostawię??
Na razie wyciągam licznikowe 45km/h

Zależy jaki masz skuter,myślę że do 70km/h może dojdzie. U mnie po wymianie tulejki i dyszy leci ponad 70km/h.